owkey..ga je naar Nijmegen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... gezelschap waar ik afgelopen donderdagavond/nacht/vrijdagochtend mee verkeerde
ZEKERS....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
Volgens mij is koffie goed voor je sociale leven ofzo
De nijmeegse dame is in Baarlo (bij Venlo.. @parentes), de andere twee zijn weer naar hun kamer in Groningen.. maar er bestaat nog zoiets als MSNquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey..ga je naar Nijmegen.......komen de Nijmeegse dames naar je toe....
..WAT??????
maar als je toch in Nijmegen ben...![]()
Dat eer-ik, MPG én ik bijna aan de vrouw zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo?
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ZEKERS....![]()
![]()
![]()
![]()
vooral dat "enzo"....![]()
![]()
Het is iig lekker ja :Jquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ijsthee....smaakjes thee...maak niet uit........als het maar lekker is...
![]()
![]()
![]()
Ja, goed bezigquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
Dat eer-ik, MPG én ik bijna aan de vrouw zijn
Ik bijna aan de vrouw????quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat eer-ik, MPG én ik bijna aan de vrouw zijn
[..]
Jij begrijpt me![]()
![]()
Niet dan?quote:
gelukkig juist dat er zoiets als MSN bestaat...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
De nijmeegse dame is in Baarlo (bij Venlo.. @parentes), de andere twee zijn weer naar hun kamer in Groningen.. maar er bestaat nog zoiets als MSN
quote:
?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Verder heeft het te maken met een leuke dame ...
of eigenlijk meerdere zelfs
Neenee... nog niet.. denk dat t bij eer-ik en crossover eerder het geval is... maar er wordt aan gewerktquote:
Het probleem zit m in het woordje "meerdere"quote:
Ja ik heb daar geen problemen mee hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Het probleem zit m in het woordje "meerdere"
Neeneequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Meerdere dames. Zo zo.
Orgie geplanned MPG?
Subtiel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Meerdere dames. Zo zo.
Orgie geplanned MPG?
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen problemen mee hoor
Tenzij je een keus moet maken
Ik bedoelde daar verder niets mee hoor.quote:
Ok!quote:
Nog niet... zoals gezegd zit het probleem hem in de keuze... er staat dus een vervolgafspraak in Groningen in de vage planningquote:
een goede planning is het halve werk......quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog niet... zoals gezegd zit het probleem hem in de keuze... er staat dus een vervolgafspraak in Groningen in de vage planning
Kan je ze niet een tijdje proberen?quote:
ik zoek het meer in Nijmegen eo......quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:46 schreef Kuukske het volgende:
Wat heeft iedereen met Groningen. M'n neefje zoekt zijn plezier en vertier ook al met een vrouwtje in Groningen
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:46 schreef Kuukske het volgende:
Wat heeft iedereen met Groningen. M'n neefje zoekt zijn plezier en vertier ook al met een vrouwtje in Groningen
Ha! Ik ben het met je eens. Waar secretaressebloed stroomt immer door mijn aderen. Gevuld met Organisatie DNA en Planningscellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
een goede planning is het halve werk......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef crossover het volgende:
Kan je ze niet een tijdje proberen?
Vrouwen probeer je niet evenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef crossover het volgende:
Ja zo doe je dat met een auto toch ookquote:
Probleem is alleen dat separaat lastig wordt ivm met beste vriendinnen zijn enzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef crossover het volgende:
[..]
doei K'nijtje...veel plezier....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben Valencia - Chelsea kijken,
Mazzel![]()
nummertje trkken....?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat separaat lastig wordt ivm met beste vriendinnen zijn enzo
Beste vriendinnen zijn best gul, qua delen enzo hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
Probleem is alleen dat separaat lastig wordt ivm met beste vriendinnen zijn enzo
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja zo doe je dat met een auto toch ook
ff een proefritje maken
OMG... ik dacht dat alleen mannen zulke opmerkingen makenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beste vriendinnen zijn best gul, qua delen enzo hoor.
yeah right....in your dreams baby...quote:Uiteraard gaat dat proberen niet verder dan mee uit eten nemen om elkaars karaktertrekjes wat beter te leren kennen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik zei het al...jij slet...
![]()
![]()
Whehehquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yeah right....in your dreams baby...![]()
De onschuldigheid straalt er af. Echt waar.quote:
mmhh..vraag me dan af met wat voor vrouwen jij omgaat....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG... ik dacht dat alleen mannen zulke opmerkingen maken![]()
![]()
Ik ben ook onschuldig en lief hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmhh..vraag me dan af met wat voor vrouwen jij omgaat....![]()
maar voor de rest ben ik heel onschuldig en lief hoor.....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |