Shit.. daar gaat mn excuusquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig lust ik geen appletaart.......anders had je het mogen brengen...
![]()
je hebt me door....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom jij el eens thee straffen uitdeelt... Jij hoopt dan dan wij daar net zoveel last van hebben als dat we van een zwangerschap zouden hebben
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is niet erg....koffie mag je wel kmen brengen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehquote:
Weet nog niet....quote:
tijd kun je maken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet nog niet........ Altijd weer die overvolle agenda..
bah
oehquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
MPG en ik hebben em warm gehouden....![]()
![]()
das ook weer zo.... hmmmquote:
Oh, het valt nog wel meequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oehgezellig.
Hoeveel nog?
Ik heb nog steeds geen TT inspiratie, dus ik wil geewn nieuwe maken...
ik had al en nieuwebedacht..cross hefft em genoteerd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oehgezellig.
Hoeveel nog?
Ik heb nog steeds geen TT inspiratie, dus ik wil geewn nieuwe maken...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had al en nieuwebedacht..cross hefft em genoteerd...
WAAR WE DE LENTE LEKKER INKOFFIEEEN...zoiets....![]()
msn+fok!+roken+koffie leuten+bellen....dat kan ik dus allemaal tegelijk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef buzzer het volgende:en een MSn gesprek later zijn we gewoon weer een pagina verder
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
ik heb de koffie ingeruild voor een flesje witte wijn
meestal lukt me dat ook wel, maar sommige msn gesprekken vragen volledige aandachtquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
msn+fok!+roken+koffie leuten+bellen....dat kan ik dus allemaal tegelijk...![]()
![]()
![]()
zolang er niemand in dit topic is die het van mij wint als het om koffie gaat ben ik zonder berouwquote:
Ik doe alleen aan msnnen, fok!, mailen, documentje doorlezen en muziekje luisteren atmquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
msn+fok!+roken+koffie leuten+bellen....dat kan ik dus allemaal tegelijk...![]()
![]()
![]()
and herequote:
overigens ligt het bij mij niet op relationeel vlak (ben 11 jaar getrouwd) maar wel zoiets als: vrienden voor het leven, en dat is mij ook goud waardquote:
dat was dus ook ff vergeten..muziek luisteren en tv kijken....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan msnnen, fok!, mailen, documentje doorlezen en muziekje luisteren atm
Maar dat doe je niet actief, die dingen staan gewoon aan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat was dus ook ff vergeten..muziek luisteren en tv kijken....![]()
toevallig zei ik dus net op msn...dat niets of niemnd tussen mijn vrienden en ik kan komen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
overigens ligt het bij mij niet op relationeel vlak (ben 11 jaar getrouwd) maar wel zoiets als: vrienden voor het leven, en dat is mij ook goud waard
* MPG zoekt nog driftig naar de agenda.. klein rotdingquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus...?![]()
JJ heeft agenda op schoot...![]()
ja maar op mijn leeftijd....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet actief, die dingen staan gewoon aan.
Je bent toch niet bejaard...quote:
OA....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef OA het volgende:
Goedenavond!![]()
Dit nummertje is weer hard gegaan!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA....![]()
![]()
...mijn avond kan dus echt niet meer stuk....
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ wacht...en wacht...en wacht...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zoekt nog driftig naar de agenda.. klein rotding
Maar ik heb zoeen idee dat elk kind dat ooit wel tegen zn ouder(s) zegt...quote:
quote:
* MPG heeft agendaquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ wacht...en wacht...en wacht...![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik maak de nieuwe dus niet......maar kunnen jullie mijn TT wel gebruiken...?
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]... Je bent juist nog jong hoor
... Je hebt zelfs koffievrienden van begin 20
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |