In dat geval moet je ff je geslacht veranderen in je profiel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Samcali het volgende:
Het is gewoon een feit dat je smaak en geur veranderd tijdens de zwangerschap. Bij mij beinvloed het echt een heleboel. Ik lust een aantal dingen echt niet meer (moet er echt van kokhalzenals ik het toch probeer) en andere dingen die ik normaal nooit at en dronk vind ik ineens heel erg lekker! Augurken bijvoorbeeld...
![]()
ok...je mag ook een operatie ondergaan hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Samcali het volgende:
Het is gewoon een feit dat je smaak en geur veranderd tijdens de zwangerschap. Bij mij beinvloed het echt een heleboel. Ik lust een aantal dingen echt niet meer (moet er echt van kokhalzenals ik het toch probeer) en andere dingen die ik normaal nooit at en dronk vind ik ineens heel erg lekker! Augurken bijvoorbeeld...
![]()
bewijzen hebben we nu dus echt nodig he...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:19 schreef Samcali het volgende:
Oh, heeft mijn vriend weer zitten klooien. Ik ga het meteen veranderen. Dank voor de hint.![]()
Nee hoor liefie.. ik ben er weer... kreeg alleen ook nog een stuk appeltaart waar ik niet op gerekend hadquote:
maar ok...ik moet je wel gelijk geven...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Samcali het volgende:
![]()
gelukkig lust ik geen appletaart....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor liefie.. ik ben er weer... kreeg alleen ook nog een stuk appeltaart waar ik niet op gerekend had
Dat verklaart waarom jij el eens thee straffen uitdeeltquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ok...ik moet je wel gelijk geven......tijdes mijn 2 zwangerschappen vond ik dus thee zoo lekkerrrrrr..terwijl ik het eigenlijk nooit drink...
![]()
Shit.. daar gaat mn excuusquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig lust ik geen appletaart.......anders had je het mogen brengen...
![]()
je hebt me door....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom jij el eens thee straffen uitdeelt... Jij hoopt dan dan wij daar net zoveel last van hebben als dat we van een zwangerschap zouden hebben
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is niet erg....koffie mag je wel kmen brengen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehquote:
Weet nog niet....quote:
tijd kun je maken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet nog niet........ Altijd weer die overvolle agenda..
bah
oehquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
MPG en ik hebben em warm gehouden....![]()
![]()
das ook weer zo.... hmmmquote:
Oh, het valt nog wel meequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oehgezellig.
Hoeveel nog?
Ik heb nog steeds geen TT inspiratie, dus ik wil geewn nieuwe maken...
ik had al en nieuwebedacht..cross hefft em genoteerd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oehgezellig.
Hoeveel nog?
Ik heb nog steeds geen TT inspiratie, dus ik wil geewn nieuwe maken...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had al en nieuwebedacht..cross hefft em genoteerd...
WAAR WE DE LENTE LEKKER INKOFFIEEEN...zoiets....![]()
msn+fok!+roken+koffie leuten+bellen....dat kan ik dus allemaal tegelijk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef buzzer het volgende:en een MSn gesprek later zijn we gewoon weer een pagina verder
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
ik heb de koffie ingeruild voor een flesje witte wijn
meestal lukt me dat ook wel, maar sommige msn gesprekken vragen volledige aandachtquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
msn+fok!+roken+koffie leuten+bellen....dat kan ik dus allemaal tegelijk...![]()
![]()
![]()
zolang er niemand in dit topic is die het van mij wint als het om koffie gaat ben ik zonder berouwquote:
Ik doe alleen aan msnnen, fok!, mailen, documentje doorlezen en muziekje luisteren atmquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
msn+fok!+roken+koffie leuten+bellen....dat kan ik dus allemaal tegelijk...![]()
![]()
![]()
and herequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |