Met hele lieve onschuldige meisjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmhh..vraag me dan af met wat voor vrouwen jij omgaat....![]()
maar voor de rest ben ik heel onschuldig en lief hoor.....![]()
![]()
Nee, zeg ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb nooit het tegendeel beweerd....![]()
Maar jij denkt wel aan orgiesquote:
ikke lief..quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Met hele lieve onschuldige meisjes![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar, ik was al bang dat je nog meer verborgen karaktereigenschappen hebt. En toch blijf je lief
Nee hoor. Ik doe niet mee, maar ik ben wel fan van een band die Orgy heet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:55 schreef MPG het volgende:
Maar jij denkt wel aan orgies
Wou je stiekem meedoen ofzo?
Heb ik mezelf nu verraden?quote:
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke lief......jij lief...
.....wij samen dus lief...
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ben ik ook.... plaanetjes wil niet zeggen dat ze ook uitgevoerd wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo duidelijk als wat....![]()
en ik maar denken dat jij ook heel onschuldig was....![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij hebt een......meer dan ik....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...zo...die zit...
![]()
ja maar alleen het idee al dat jij zulks ideeen hebt....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.... plaanetjes wil niet zeggen dat ze ook uitgevoerd worden
Whehehquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij hebt een......meer dan ik....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...zo...die zit...
![]()
Wie zegt dat het MIJN ideeën zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar alleen het idee al dat jij zulks ideeen hebt....![]()
Welja, geef de vrouwen maar weer de schuldquote:
Ja maar... Ja maar.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welja, geef de vrouwen maar weer de schuld
Ik kan me er echt niet uitlullen hequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij vroeg of Kuukske mee wilde doen...![]()
geef maar toe dat je met het idee heb gespeeld.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja maar... Ja maar.....
Ik werd wel door een van hen uitgenodigd![]()
Nou ehm.... Tja... ehm... wat zal ik zeggen....?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geef maar toe dat je met het idee heb gespeeld.....![]()
![]()
mja...en dat moet ik geloven....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou ehm.... Tja... ehm... wat zal ik zeggen....?
Ik kan me natuurlijk niet zomaar gewonnen geven
Het idee kwam in een slechte bui bij me op, maar ik heb het al snel weer verworpen als zijnde: "zoiets doe je toch niet? foei MPG!"
Jup.. zo is hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...en dat moet ik geloven......nou vooruit dan....
...omdat jij het bent...
![]()
![]()
![]()
![]()
hey buzz....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:08 schreef buzzer het volgende:
Godsamme, ik moest even echt aan het modwerk
Brand geblust, en weer vrolijk verder
niet te lang weg blijven he....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jup.. zo is hetGeluukig weet je dat het zo is
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu ekkes een bakje koffie drinken, ben zo terug lieverd![]()
Neenee, ik kan toch niet zp lang zonder jou gekkiequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet te lang weg blijven he....![]()
![]()
![]()
dit is al veeeeeel te lang.....MPG...KOM TERUG....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, ik kan toch niet zp lang zonder jou gekkie
Tot zo
nou iig profi....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef Samcali het volgende:
Omdat ik zwanger ben lust ik nu geen koffie meer....
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef Samcali het volgende:
ja...euhhhh...mhhh....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef Samcali het volgende:
Dat mag ik hopen ja!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:03 schreef Kuukske het volgende:
Kuukske wil niet.
Ohquote:
In dat geval moet je ff je geslacht veranderen in je profiel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Samcali het volgende:
Het is gewoon een feit dat je smaak en geur veranderd tijdens de zwangerschap. Bij mij beinvloed het echt een heleboel. Ik lust een aantal dingen echt niet meer (moet er echt van kokhalzenals ik het toch probeer) en andere dingen die ik normaal nooit at en dronk vind ik ineens heel erg lekker! Augurken bijvoorbeeld...
![]()
ok...je mag ook een operatie ondergaan hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Samcali het volgende:
Het is gewoon een feit dat je smaak en geur veranderd tijdens de zwangerschap. Bij mij beinvloed het echt een heleboel. Ik lust een aantal dingen echt niet meer (moet er echt van kokhalzenals ik het toch probeer) en andere dingen die ik normaal nooit at en dronk vind ik ineens heel erg lekker! Augurken bijvoorbeeld...
![]()
bewijzen hebben we nu dus echt nodig he...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:19 schreef Samcali het volgende:
Oh, heeft mijn vriend weer zitten klooien. Ik ga het meteen veranderen. Dank voor de hint.![]()
Nee hoor liefie.. ik ben er weer... kreeg alleen ook nog een stuk appeltaart waar ik niet op gerekend hadquote:
maar ok...ik moet je wel gelijk geven...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Samcali het volgende:
![]()
gelukkig lust ik geen appletaart....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor liefie.. ik ben er weer... kreeg alleen ook nog een stuk appeltaart waar ik niet op gerekend had
Dat verklaart waarom jij el eens thee straffen uitdeeltquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ok...ik moet je wel gelijk geven......tijdes mijn 2 zwangerschappen vond ik dus thee zoo lekkerrrrrr..terwijl ik het eigenlijk nooit drink...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |