Jep, maar het topic-ID van de jouwe was 1 hoger.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Frazz het volgende:
Beide 15.51!
Ook echt maar 1 hoger he, dus ook geen ander topic in een ander forum wat er tussen kwamquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Jep, maar het topic-ID van de jouwe was 1 hoger.
Ja dat duurde nogal langquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef timmeeeh het volgende:
terwijl ik eigenlijk een nieuwe moest openen
Ik open nooit topics. Behalve als ik dronken ben.quote:
Goed om te weten!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef timmeeeh het volgende:
Ik open nooit topics. Behalve als ik dronken ben.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef Dalamar het volgende:
Niet inderdaad. Wel een goed plan, maar het weekend zit vol.
Ik zie de vage foto's van deze blije gebeurtenis (wel of niet gesoept) wel weer ergens in een topic verschijnen volgende week
quote:
Ja communie om 14.00 tot ik weet niet hoe laat! daarna kan ik eventueel komen als ik nog durfquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Tsja, dan kom jij maar gewoon. Dus ik kan nu BassieVL, JDude, Kuukske, Frazz & tha_rizzo noteren?
Samba? Timmeeeh? Kiwi? Clauw?
En dan houden we het gewoon vanaf zondagmiddag 15 april.
F1 kijken is mogelijk.
Gezellig! Ik vermoed dat het niet om 7 uur is afgelopen hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Clauw het volgende:
Ja communie om 14.00 tot ik weet niet hoe laat! daarna kan ik eventueel komen als ik nog durf![]()
quote:Is Breda groter dan eindhoven?
Mijn vriendje uit Eindhoven beweert dat zijn stadje groter is dan Breda. Volgens mij heeft hij ongelijk. Wie wint de Battle of Brabant?
Willemijn, Breda
Het ligt eraan hoe je rekent, Willemijn. Wat betreft inwoneraantal is Eindhoven de grootste stad van Noord-Brabant. Met 209.734 inwoners. In breda wonen 'slechts' 170.385 mensen, zelf nog minder dan Tilburg (200.916 inwoners).
Qua inwoneraantal heeft je vriendje dus gelijk, maar wat betreft oppervlakte wint Breda ruim (129km2 vs. 89km2) van Eindhoven.
Het verslaat zelfs Den haag (98km2) en Utrecht (99km2).
Breda is teh pwn.quote:
nee, je zit verkeerd, dit is het Zwolle-topiquequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:28 schreef Ritchie het volgende:
Breda.
over Zwolle gesproken: we hebben ze ingehaaldquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
nee, je zit verkeerd, dit is het Zwolle-topique
Jeweettochh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |