je bent ambtenaar, je gaat om 7uur naar je werk en slaapt daar uit tot een uur of 1, vervolgens niet je 2 pagina's aan elkaar en ga je weer verder slapenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:42 schreef JDude het volgende:
Zondag is op zich wel okay maar zaterdag is okay-er omdat ik dan zondag kan uitslapen en zulks.
Subtiel naar buiten schuiven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:48 schreef JDude het volgende:
Ja maar ja maar mensen naar huis trappen is ook niet tof.
Zo gemeen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:52 schreef Frazz het volgende:
Owh en om rizzo weg te krijgen gaan we gewoon alleen nog maar jupiler schenken en over AH praten
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:52 schreef Frazz het volgende:
Owh en om rizzo weg te krijgen gaan we gewoon alleen nog maar jupiler schenken en over AH praten
Ok, ik moest lachen.quote:
Ik plaats de poll ook wel even in het volgende topic.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:53 schreef Kuukske het volgende:
Als we nu allemaal even ons kleppie houden kan de rest ook even stemmen vandaag![]()
14.gif.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:55 schreef JDude het volgende:
Ik plaats de poll ook wel even in het volgende topic.
Stemmen op zondag dan in de poll!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:11 schreef Clauw het volgende:
Voor mij komt de zondag ook beter uit, na de paranormale beurs en communie dan..![]()
en ik moet zeker op tijd naar huis want ik moet de volgende dag weer op tijd opstaan!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef bassieVL het volgende:
Zo ik heb ook weer toegang tot internet.![]()
Bier en BBQ klinkt als een plan. Wanneer gaat dit plaats vinden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je hebt bijna een compleet topique gemist
maargoed Bassie, ga je ook mee naar de OMGWTFLOLLERBBQ @ JD's place?
a.s. zaterdag OF zondagquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:41 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Bier en BBQ klinkt als een plan. Wanneer gaat dit plaats vinden?
zolang de meningen niet verdeeld zijn over de aanwezigheid van het bier en vlees is het ok.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
a.s. zaterdag OF zondag
daar zijn de meningen nog over verdeeld
Tofquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:51 schreef bassieVL het volgende:
[..]
zolang de meningen niet verdeeld zijn over de aanwezigheid van het bier en vlees is het ok.
neenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof![]()
Op zich kunnen we op zondag natuurlijk al wel 's middags beginnen, als er meer mensen weer op tijd naar huis willen enzo.
Rizzo moet natuurlijk ook nog een trein koppen 's avonds?
I guess?!quote:
Alleen Enschede en Eindhoven nog geloof ik... maar dat zijn reeksen die al sinds mensenheugenis lopen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:18 schreef bassieVL het volgende:
wie is de volgende die we gaan inhalen?
dus we zijn ondertussen "the best of the rest"quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Alleen Enschede en Eindhoven nog geloof ik... maar dat zijn reeksen die al sinds mensenheugenis lopen...
Bassie, wil je ff je MSN pm'en. Dat is makkelijk voor als je ook naar de meet komt en je wilt weten waar je moet zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:26 schreef bassieVL het volgende:
[..]
dus we zijn ondertussen "the best of the rest"![]()
done. Was een beetje stoffig in mijn PM-boxquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bassie, wil je ff je MSN pm'en. Dat is makkelijk voor als je ook naar de meet komt en je wilt weten waar je moet zijn.
Leuk toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef JDude het volgende:
Om van mijn tuin nog maar te zwijgen. Plek zat, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |