Formule 1 in Bahrein!quote:
*ADHD*quote:
Jij met je typo'squote:Op dinsdag 10 april 2007 10:32 schreef tha_rizzo het volgende:
*ADHD*
hopelijk presteert Sutil in de Spyker beter dan vorige race
Dat lijkt me niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:32 schreef tha_rizzo het volgende:
hopelijk presteert Sutil in de Spyker beter dan vorige race
nee idd, ik hoop stiekem dan Sutil C.W. Albers helemaal kwijtrijdtquote:
laat het je het opruimen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:41 schreef Frazz het volgende:
Ik moet mn kamer op gaan ruimen voor 1 uur maar heb geen zin
waarmee?quote:
luie ambtenaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:35 schreef JDude het volgende:
Dat geschrijf is dan ook meer werk. En vergis je niet, mensen die je moet bellen kunnen ook héél lastig zijn en genoeg tijd kosten.
Hehe.. dat lijkt me beter te kloppenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef Frazz het volgende:
Nee man die zit volop mee te lurken!
Kom kom.. nu niet teveel gaan slijmen hej..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:13 schreef tha_rizzo het volgende:
ambtenaren en werken
ondanks dat jullie ambtenaren zijn JDude en Kuukske, hou ik toch wel van jullie![]()
Zoeen liefde in dit topicquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:13 schreef tha_rizzo het volgende:
ambtenaren en werken
ondanks dat jullie ambtenaren zijn JDude en Kuukske, hou ik toch wel van jullie![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef Frazz het volgende:
Ik ga misschien serieus een citroen mee nemen naar de teh bbq!
Ik heb nu pauze dus nu mag ik. En kom dan gewoon na je werk. Dan houden we wat voor je apart!quote:
Ok. Hoe maak je zoeen ellendige poll?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Mij niks uitmaken, zolang ik maar Formule 1 kan kijken![]()
Oja. Scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:42 schreef JDude het volgende:
Zondag is op zich wel okay maar zaterdag is okay-er omdat ik dan zondag kan uitslapen en zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |