Van mij mag je liefjequote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef Frazz het volgende:
Och ik doe het wel eens hoor!
Binnenkort is er weer één geloof ik.quote:
ik ruik niks, maar ik woon dan ook 10km richting het westenquote:Op dinsdag 10 april 2007 07:40 schreef ioon het volgende:
Stinkt het bij jullie ook zo naar benzine buiten? Hier is het verschrikkelijk, ik werd er zelfs wakker van. (Breda-Noord).
I'll take the challenge.quote:
Ik heb er toch geen tijdsbestek bij genoemd? Ik doe d'r gewoon nog eens 5 jaar over.quote:
iedereen moet komen hè?quote:
Welneen, dat is JD.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:43 schreef Dalamar het volgende:
Heb er op zich wel eens zin in, al ben ik natuurlijk wel dan de ouwe lul in het gezelschap.
Dronken? Bezopen? Zat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:43 schreef tha_rizzo het volgende:
meer zielen, meer vreugd
ligt wel aan hoe die zielen zijn![]()
Dat is uiteraard het belangrijkst!quote:
Als ik kom niet meer...quote:
Ohja ik zie het. Goh wij schelen 13 jaar hee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:48 schreef Dalamar het volgende:
Als ik kom niet meer...
Nopequote:Op dinsdag 10 april 2007 07:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Binnenkort is er weer één geloof ik.
Goedemorgen allen
Tentamens Samba?
Meeting. Ik heb iets gemist volgens mijquote:
Aanstaand weekend BBQ bij JD. Of eten. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:54 schreef DarkSamba het volgende:
Meeting. Ik heb iets gemist volgens mij![]()
quote:
als het zondag is, dan moeten we wel voor de buis hangen kuukquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aanstaand weekend BBQ bij JD. Of eten. Ofzo.
Bier in ieder geval![]()
[..]![]()
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aanstaand weekend BBQ bij JD. Of eten. Ofzo.
Bier in ieder geval![]()
[..]![]()
Lijkt me geen probleem.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:02 schreef tha_rizzo het volgende:
als het zondag is, dan moeten we wel voor de buis hangen kuuk
Ik weet niet of het lekker is, als mensen een beetje meenemen wat ze zelf ook lekker vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |