Mja. Er is het leeftijdsverschil (lees levenservaring) en er is het feit dat Nicolaas redelijk ruthless is. Toch hebben de oprechtheid en directheid van Huub al menige veldslag gewonnen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, geen ontzag maar ik denk wel dat Nicolaas sterker is dan Huub.
ze rekenen nicolaas anders echt tot hun groepje, brian zei nog zie je wel dat we allemaal iemand krijgen. .NL komt ook nog wel [ tegen natas]quote:Op maandag 9 april 2007 22:21 schreef Prosac het volgende:
wel opvallend dat elke bewoner die nu terug is geweest voor gigantische onrust zorgt binnen BANJ
Bedankt.quote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik moet helaas echt zo afhaken dus dit is de laatste door mij vandaag![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Slijmerd...ze kickt al op Nicolaas..![]()
Lieverd ik breng uitgebreid verslag van Nicolaas in de sauna....quote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik moet helaas echt zo afhaken dus dit is de laatste door mij vandaag![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lieverd ik breng uitgebreid verslag van Nicolaas in de sauna....
![]()
![]()
Volgens mij hetzelfde als bij Jaap.quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat was het verhaal met de immuniteit, ik heb alles gemist![]()
Komt omdat ze zo opgewonden is. En zich net druk heeft staan maken over de parfum die door Ilona gestolen zou zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
Natasia beduvelt Jaap door het te laten voorkomen dat ze alleen maar zeggen dat Brian de enige is die Jaap erin houdt.
Wat klinkt ze trouwens buiten adem. Net een tiener die heeft staan gillen bij een glimp van haar idool.
Nicolaas.quote:
That's it? Ok, dan heb ik niet veel gemist (behalve Nena en Ilona dan)quote:
Hij mag bij de eerstvolgende stemming immuniteit weggeven, MITS de bewoners daarvoor unaniem kiezen voor negen uur morgenochtend.quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat was het verhaal met de immuniteit, ik heb alles gemist![]()
Met dit verschil dat ze unaniem moeten stemmen of Nicolaas aan iemand immuniteit moet geven. Ze hebben 24 uur.quote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
That's it? Ok, dan heb ik niet veel gemist (behalve Nena en Ilona dan)![]()
alleen nu denkt men dat nicolaas op hun hand is, ik moet het eerlijk gezegd nog zien.quote:Op maandag 9 april 2007 22:21 schreef Prosac het volgende:
wel opvallend dat elke bewoner die nu terug is geweest voor gigantische onrust zorgt binnen BANJ
SHE niet dan, bah..wat is die huub irritant zeg...quote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef F1reB1rd het volgende:
BANJ echt niveau kleuterschool
Dat riep ze ook toen Eric erin kwam (homo's zijn zo gezellig nl.)quote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef Liess het volgende:
"Nee schat ik heb er nu een vriendje bij dus wil wel blijven"
homo is ook niet bah, alleen kwallerige homo's als eric zijn wel bahquote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef Sonique het volgende:
zie je wel, beetje bi is niet bah...
zo wanhopig doet ze toch altijd wanneer er nieuwe bewoners zijn, heb jij haar gezien toen Eric het huis inkwam? niet om aan te zienquote:
Die immuniteit slaat eigenlijk ook nergens op, want iedereen heeft wel een 2e backup (behalve Jaap misschienquote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij mag bij de eerstvolgende stemming immuniteit weggeven, MITS de bewoners daarvoor unaniem kiezen voor negen uur morgenochtend.
stond in het briefje dat nicolaas getypt bij zich hadquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ze unaniem moeten stemmen of Nicolaas aan iemand immuniteit moet geven. Ze hebben 24 uur.
Nou ja, duidelijk... Na de afgelopen dagen is alleen maar duidelijk dat niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas krijgt z'n koffer. Eerst een grote badjas eruit en dan blijft er verder bijna niets meer in te zitten. Duidelijk verhaal dus ........
Ja, tot nu toe hebben ze allemaal dezelfde kofferset gebruikt. De standaard DGK-koffers, ze worden vanaf de eerste dag gebruikt.quote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef F1reB1rd het volgende:
heeft iedereen die binnenkomt dezelfde koffer of zo ?
En die mag er niet uit want die gaat trouwen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die immuniteit slaat eigenlijk ook nergens op, want iedereen heeft wel een 2e backup (behalve Jaap misschien)
Klopt. Maar toen Brian, Jaap en Natasia van Nicolaas hoorden dat Nicolaas graag immuniteit wilde uitdelen, dachten ze meteen dat hij op hun hand was.quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die immuniteit slaat eigenlijk ook nergens op, want iedereen heeft wel een 2e backup (behalve Jaap misschien)
Ja walgelijk hoe ze zich zo opdringt bij mensen, welk signaal heeft Nicolaas nou afgegeven dat ze vriendjes zijnquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
"Ik heb er nu een vriendje bij...."aldus Nasty........
![]()
Ok thnxquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ze unaniem moeten stemmen of Nicolaas aan iemand immuniteit moet geven. Ze hebben 24 uur.
tnxquote:Op maandag 9 april 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe hebben ze allemaal dezelfde kofferset gebruikt. De standaard DGK-koffers, ze worden vanaf de eerste dag gebruikt.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Maar toen Brian, Jaap en Natasia van Nicolaas hoorden dat Nicolaas graag immuniteit wilde uitdelen, dachten ze meteen dat hij op hun hand was.
Testosteron.quote:Op maandag 9 april 2007 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja walgelijk hoe ze zich zo opdringt bij mensen, welk signaal heeft Nicolaas nou afgegeven dat ze vriendjes zijn![]()
Volgens mij heeft zdngmw dat ook hoorquote:
Misschien heb je gelijk, maar blijft staan dat ze wel erg uitgelaten zijn, alsof ze een grote overwinning hebben behaald.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap dacht dat absoluut niet hoor en Tas zij ook dat nicolaas "linksom kiest als het rechtsom hoort" of zoiets...
Snap het nou, hij trekt richting niemand. Nicolaas is een eigen groepquote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
Ik weet zeker dat Nico eerder richting HES trekt dan naar de rest. Hij heeft hersens die werken![]()
Zou wel lache zijn als Nico niet naar de sauna gaat... En die sukkels lekker weg laat smeltenquote:Op maandag 9 april 2007 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja walgelijk hoe ze zich zo opdringt bij mensen, welk signaal heeft Nicolaas nou afgegeven dat ze vriendjes zijn![]()
Als er alleen een badjas in die koffer zat, dan zal hij idd niet lang blijven en worden we weer gemindfuckedquote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Ning het volgende:
[..]
Niemand heeft die brief gezien, kan ook fake zijn
En juist daarom is hij in staat beide groepjes te zieken.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
Ik weet zeker dat Nico eerder richting HES trekt dan naar de rest. Hij heeft hersens die werken![]()
idd...mensen trekken eerder naar Groep Nicolaas dan andersomquote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Snap het nou, hij trekt richting niemand. Nicolaas is een eigen groep![]()
Dan komt hopelijk later de klap des te harder aanquote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar blijft staan dat ze wel erg uitgelaten zijn, alsof ze een grote overwinning hebben behaald.
Hij zegt tot nu toe dat hij bij niemand hoort en een einzelganger is.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
Lekker hequote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En juist daarom is hij in staat beide groepjes te zieken.
Dan zou die de enige in het huis zijn, want iedereen trapt in dat briefje.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
Ik zat meer aan een glibberige natte mossel te denkenquote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef droomkoningin het volgende:
natasia is echt een bakvis met die kerel in de buurt..
Grappig?!?quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Charmian het volgende:
grappig hoe natasia ook ineens in een kwispelend hondje is veranderd
Ik heb hier al een teiltje naast me staan, hij zit al halfvolquote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
Die Nasty spoort echt niet.........huppelend als een klein kind achter Nicolaas aan...en de sauna in..
het kotsgehalte neemt steeds meer toe...![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Soho het volgende:
Die badjas kreeg hij geloof ik van Eric, die zat niet in z'n koffer.
loopsquote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Charmian het volgende:
Eric gaf hem de oude badjas van Bart, toen hij zijn boxertshort gaf.quote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef 2live het volgende:
[..]
zat in zijn koffer, voor de rest bijna niks
Het zou zomaar kunnen.....quote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef robert2006 het volgende:
zou lachen zijn als uiteindelijk toch nathanael komt
Kwispelende hondjes zijn aandoenlijk, kan ik van die heks niet zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Charmian het volgende:
naderhand had hij zijn koffer met zijn eigen badjas en zwembroekquote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Eric gaf hem de oude badjas van Bart, toen hij zijn boxertshort gaf.
No thanksquote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef robert2006 het volgende:
zou lachen zijn als uiteindelijk toch nathanael komt
Waarom gaat hij nu ook naar de sauna? Om Nicolaas te versieren?quote:Op maandag 9 april 2007 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric niet heen gaan, dat is zo zielig...
Je kon ook niet op Jaap stemmen in het begin, dat zegt niks dus.quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef rebellious_angel het volgende:
hij blijft niet, ik was nieuwsgierig, ff de test gedaan en een sms gestuurd. Zelfde reactie als bij Nena en Ilona. Nu dus gerust naar bed, er komt een nieuwe die voor SHE gaat kiezen.
Past toch prima bij hem, zielig?quote:Op maandag 9 april 2007 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric niet heen gaan, dat is zo zielig...
Maar op Japio kon je ook niet stemmen bij de vorige poll.quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef rebellious_angel het volgende:
hij blijft niet, ik was nieuwsgierig, ff de test gedaan en een sms gestuurd. Zelfde reactie als bij Nena en Ilona. Nu dus gerust naar bed, er komt een nieuwe die voor SHE gaat kiezen.
Voor Jaap mocht je ook de eerste keer niet smsenquote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef rebellious_angel het volgende:
En toen zei Nicolaas al dat alles in z'n koffer zat. Dat bleek even later ook, daarom draagt hij nu zijn oude 'nicolaas' badjas weer.quote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Eric gaf hem de oude badjas van Bart, toen hij zijn boxertshort gaf.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef rebellious_angel het volgende:
Wie dan?quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef rebellious_angel het volgende:
Op de knieen bij Nicolaasquote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef F04 het volgende:
Waar is Eric?
z'n kleren uittrekkenquote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef F04 het volgende:
Waar is Eric?
naakte hetero geen probleem?quote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Eric waarom verpest je mijn genot, naakte homo..........
Oh jij kijkt liever tegen een naakte (hetero) Jaap?quote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou nou ga jezelf es lickenquote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ze zitten in een sauna, dat heet 'zweet'quote:Op maandag 9 april 2007 22:48 schreef F04 het volgende:
zijn dat nou allemaal pukkels op Natasja's rug?
quote:
Gadverdamme zeg, ik heb net chippies opquote:Op maandag 9 april 2007 22:48 schreef F04 het volgende:
zijn dat nou allemaal pukkels op Natasja's rug?
dat vroeg ik me dus ook af........ zie je het verschil aan de stand van het schouderblad ofzo?quote:Op maandag 9 april 2007 22:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Naakte homo's zien er dan ook héél anders uit dan naakte hetero's!![]()
![]()
en die liggen nu in dat teiltje..quote:Op maandag 9 april 2007 22:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg, ik heb net chippies op![]()
jaap ook alquote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft die Nicolaas jeuk?
Allergie van Natasia.quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Nicolaas uitslag ofzo? Hij zit constant te krabben aan z`n lichaam...
Tja, dat heb je als je naast Jaap in de sauna zitquote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Nicolaas uitslag ofzo? Hij zit constant te krabben aan z`n lichaam...
quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en die liggen nu in dat teiltje..![]()
heb een prullenbak naast me staan, daar gaat meer in...![]()
Voor Huub ook niet.quote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef Ning het volgende:
Voor Jaap mocht je ook de eerste keer niet smsen
Zo doen ze dat op de Antillenquote:Op maandag 9 april 2007 22:53 schreef Clank het volgende:
Wat staat Brian daar ranzig te eten bij het keukenblok!
Och, hij is redelijk zichzelf ......quote:Op maandag 9 april 2007 22:53 schreef Clank het volgende:
Wat staat Brian daar ranzig te eten bij het keukenblok!
Dat heet een gesprek... van welke planeet kom jij?quote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nou, kom op Sylvisten!
Jullie heldin staat te slijmen met de grote oppergriezel.
Hoe kan dat?
Als Liekje dat doet is ze meteen een snol en een slet....
quote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nou, kom op Sylvisten!
Jullie heldin staat te slijmen met de grote oppergriezel.
Hoe kan dat?
Als Liekje dat doet is ze meteen een snol en een slet....
Ze had het met Nena ook snel door....quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef Clank het volgende:
Sylvia denkt niet dat Nicolaas blijft.
Das typish Ilonaquote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef akveor het volgende:
Ilona wordt nog even gedist dat ze een lucht mee zou hebben genomen.... zielig hoor.
Natasia zit ook altijd te krabben in de sauna.quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft die Nicolaas jeuk?
Jij zit echt zo opgefokt achter je pc als je dit kijkt, of niet?quote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef Lieve het volgende:
Hoe spel je Liegen? N A T A S J A
we zijn weer in de ratkoppelmodus!
JE LIEGT NATASJA! JE LIEGT! ALWEER!
Ok.quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heet een gesprek... van welke planeet kom jij?
typisch ilona, dis is vergeten dat-ie niet van haar is, is ook geen zuivere koffie maar blijft erg saaiquote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef droomkoningin het volgende:
ojee ilona heeft een luchtje gestolen.. een schande
Behalve Huub en Sylvia.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef donpsp het volgende:
hetzijn nu net allemaal vliegen die om een potje stroop heen hangen...![]()
![]()
BANJ + Eric, was te verwachten he.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef donpsp het volgende:
hetzijn nu net allemaal vliegen die om een potje stroop heen hangen...![]()
![]()
plus een voedselpakketquote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef tuinfluiter het volgende:
En Wilgo kreeg vorige week flessen shampoo en zeep mee,
dat mag allemaal wel?
Daarnaast neem je aan dat ik tegen Lieke bent... Ik vind Lieke lief.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok.
Dus als Sylvia Verdonk dat doet is het een gesprek, en als Liekje dat doet is het een verleidingspoging.![]()
Vreemde mensen, die Sylvisten...
Natasia heeft zo'n luchtje achter gehouden in haar kastje? Wie is er hier nu een dief?quote:Op maandag 9 april 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft een heel verhaal over een flesje parfum/luchtje, wat Ilona zou hebben meegenomen. Sylvia kent het niet en vraagt hoe het eruit ziet. "Wacht maar, laat ik straks zien want ik heb er een apart gelegd in mijjn eigen kastje" zegt Natasia.
Komt het zo over?quote:Op maandag 9 april 2007 22:57 schreef seto het volgende:
[..]
Jij zit echt zo opgefokt achter je pc als je dit kijkt, of niet?
quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok.
Dus als Sylvia Verdonk dat doet is het een gesprek, en als Liekje dat doet is het een verleidingspoging.![]()
gewoon ook weer vertrekkenquote:Op maandag 9 april 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Damn... kijk je even niet, verandert er weer heel veel. Ik heb me dus enorm vergist in Ilona. Ze heeft dus wel alles bij elkaar gelogen. Aan de ene kant wel logisch dat ze niet bleef, aangezien ze echt te saai is. Ik denk wel dat Nicolaas blijft. Mooi dat Huub door had dat het einde van de brief, over de master bedroom, nep wasEn nu afwachten wat Nicolaas doet.
De tijd veranderd het een en ander Scan. Denk je nou nog het zelfde als toen?quote:Op maandag 9 april 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Damn... kijk je even niet, verandert er weer heel veel. Ik heb me dus enorm vergist in Ilona. Ze heeft dus wel alles bij elkaar gelogen. Aan de ene kant wel logisch dat ze niet bleef, aangezien ze echt te saai is. Ik denk wel dat Nicolaas blijft. Mooi dat Huub door had dat het einde van de brief, over de master bedroom, nep wasEn nu afwachten wat Nicolaas doet.
Het lijkt me en intelligente man die het niveau weer wat omhoog kan tillen...quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef r3gi3boy het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NICOLAAS!!!!!!!! vanaf dag 1 al mijn lievelingsmiljonair geweest toendertijd. Ik heb altijd gezegd dat Nicolaas de villa gaat winnen en als hij blijft gaat er denk ik een boel veranderen in DGK!
Vooralsnog komen alle signalen mij over als dezelfde sfeer als Nena en Ilona. Weer een koffertje met bijna niets erin, een brief die iedereen pas morgen na 21:00 mag lezen. Zijn motivatie "Ik had niets te doen en toen dacht ik, 'och waarom niet terug naar de villa'."quote:Op maandag 9 april 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Het blijkt dus nu dat je 2 back ups nodig hebt want er kan nog een nieuwe bij komen. Eric is dus noodzakelijk voor de 2e back up. Die gaat nergens.quote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef akveor het volgende:
Ik zou graag eens willen dat Huub en Sylvia weer eens een goed gesprek hebben zonder Eric en dat zij dan ook het ontslag van Eric ter discussie durven te stellen. Huub en Sylvia zeggen dat ze heel clse zijn. Jammer dat er zo weinig van te merken is,
als huub sylvia kan overtuigen om eric los te laten is het zo gebeurd.quote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef akveor het volgende:
Ik zou graag eens willen dat Huub en Sylvia weer eens een goed gesprek hebben zonder Eric en dat zij dan ook het ontslag van Eric ter discussie durven te stellen. Huub en Sylvia zeggen dat ze heel clse zijn. Jammer dat er zo weinig van te merken is,
Lieke zat geil naar 'm te kijken en massages uit te lokken, dat is wel een verschil.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok.
Sylvia en Huub hadden zich voorgenomen om weer vaker gesprekken te hebben, maar Eric komt er altijd ongevraagd bijzitten. En het vertrek naar de Masterbedroom heeft ook niet echt meegeholpen natuurlijk...quote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef akveor het volgende:
niet noodzakelijk voor brian, bij wie moet hij dan zijn kwakkie kwijt?quote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het blijkt dus nu dat je 2 back ups nodig hebt want er kan nog een nieuwe bij komen. Eric is dus noodzakelijk voor de 2e back up. Die gaat nergens.
Ik hoop dat het ontslag van Amanda ter discussie komt, die voegt echt niets toe en is ook niet noodzakelijk voor Brian want die heeft Jaap en Natasia.
Denk het ook. Morgenavond zitten we tegen NL aan te kijken.quote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vooralsnog komen alle signalen mij over als dezelfde sfeer als Nena en Ilona. Weer een koffertje met bijna niets erin, een brief die iedereen pas morgen na 21:00 mag lezen. Zijn motivatie "Ik had niets te doen en toen dacht ik, 'och waarom niet terug naar de villa'."
Ik ben een eenmansgroepje!quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
pukisten of zijn het pukkels? Jouw aanhangers?
![]()
Nicky of Youshie een optiequote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef 2live het volgende:
[..]
niet noodzakelijk voor brian, bij wie moet hij dan zijn kwakkie kwijt?![]()
Denk dat we eerst nog Angelique en Eveline gaan krijgen. Nathanael zal wel de laatste worden, en zal dan meteen permanent blijven...quote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
Denk het ook. Morgenavond zitten we tegen NL aan te kijken.
Heb jij ook interesse ?quote:
Ikke wel ? En waar slaat dat nou op ?quote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
youshie? het hondje van amanda is niet joods
Als Sylvia immuun wordt gemaakt hoeft Huub niemand te overtuigen... Kijken of Huub zo zakelijk is als ie zegt.quote:Op maandag 9 april 2007 23:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als huub sylvia kan overtuigen om eric los te laten is het zo gebeurd.
het is tijd voor eric om te vertrekken![]()
Hij is wel de eerste die met zijn foto op de Talpa-site staatquote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat we eerst nog Angelique en Eveline gaan krijgen. Nathanael zal wel de laatste worden, en zal dan meteen permanent blijven...
Ilona en Natasia hebben beiden verteld dat Nathanael met Patricia ergens in een warm oord verblijft.quote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
het was een moordaanslag op dr levenquote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef Sonique het volgende:
wat is nou een aanslagop natasia d'r leven?
Zeg, laat er even wat klootjesvolk uit de BANJ groep verdwijnen zeg. Hoeveel back ups heeft zielepoot Brainless nodig om zich sterk te voelen tegenover Huub? Ik denk dat 80 man voor RatB nog te weinig zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Sylvia immuun wordt gemaakt hoeft Huub niemand te overtuigen... Kijken of Huub zo zakelijk is als ie zegt.
Weg met Eric....
eeeerm........ hij moet zelf weg omdat ie zichzelf niet als back-up nodig heeft?quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zeg, laat er even wat klootjesvolk uit de BANJ groep verdwijnen zeg. Hoeveel back ups heeft zielepoot Brainless nodig om zich sterk te voelen tegenover Huub? Ik denk dat 80 man voor RatB nog te weinig zijn.
Laat AUB die vreselijke druif Natasja weggaan. En die snol en RatB! Vooral RatB!
Tijd voor een paar schouderklopjes....quote:Op maandag 9 april 2007 23:15 schreef Mika25 het volgende:
Natasja: "dit is gewoon een aanslag op m`n leven dit."
In ieder geval heeft ze pijn!![]()
![]()
![]()
Bel de dierenbeschermingquote:
Ze kwam met haar rug tegen de camera in de sauna, en die was vrij warm. Dus nu heeft ze een brandplek op haar rug...quote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef Sonique het volgende:
wat is nou een aanslagop natasia d'r leven?
Nogmaals, dat zou totaal niet zakelijk zijn. Je hebt nu bij binnenkomst van miljonairs blijkbaar 2 back up nodig. En dus nogal dom als hij eric zou wegsturen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Sylvia immuun wordt gemaakt hoeft Huub niemand te overtuigen... Kijken of Huub zo zakelijk is als ie zegt.
Weg met Eric....
Iedereen is de villa uitgegaan met het idee nooit meer terug te komen. En is dus begonnen werk te zoeken, het buitenleven weer op te pakken, enz. Je hoort iedereen zeggen dat ze DGK nauwelijks volgen, alleen meer een beetje vanaf de zijlijn. Denk jij echt dat er 1 man te vinden is, die met 200-dagen achterstand opnieuw aan zo'n avontuur gaat beginnen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat we eerst nog Angelique en Eveline gaan krijgen. Nathanael zal wel de laatste worden, en zal dan meteen permanent blijven...
Ze heeft zich verbrand aan een camera in de saunaquote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef kissa het volgende:
Wat was dat? Ik zie Staas aan achter melden dat er een aanslag op haar leven is geweest???
Gestoten aan een camera in de sauna. De camera was heet ......quote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef kissa het volgende:
Wat was dat? Ik zie Staas aan achter melden dat er een aanslag op haar leven is geweest???
Wat een gezeik, valt toch niet opquote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze kwam met haar rug tegen de camera in de sauna, en die was vrij warm. Dus nu heeft ze een brandplek op haar rug...
Ohquote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze kwam met haar rug tegen de camera in de sauna, en die was vrij warm. Dus nu heeft ze een brandplek op haar rug...
De siegoloog mag naar huis, siegiater is aangevraagd.quote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef kissa het volgende:
Zei ik straks ook al.quote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iedereen is de villa uitgegaan met het idee nooit meer terug te komen. En is dus begonnen werk te zoeken, het buitenleven weer op te pakken, enz. Je hoort iedereen zeggen dat ze DGK nauwelijks volgen, alleen meer een beetje vanaf de zijlijn. Denk jij echt dat er 1 man te vinden is, die met 200-dagen achterstand opnieuw aan zo'n avontuur gaat beginnen.
God straft meteen. Had ze maar niet moeten liegen dat Ilona een flesje parfum heeft gestolen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
[quote]Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef kissa het volgende:
[..]
Echt?
[/quote
Aangevallen door een camera dus![]()
Sorry, maar die vind ik nog minder irritant dan Eric. Elke dag naar die geconditioneerde homo gebaartjes en loopjes te moeten kijken ben ik meer dan beu. Niks tegen homo's maar als ik elke dag naar een clown moet kijken word ik die ook beu.quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zeg, laat er even wat klootjesvolk uit de BANJ groep verdwijnen zeg. Hoeveel back ups heeft zielepoot Brainless nodig om zich sterk te voelen tegenover Huub? Ik denk dat 80 man voor RatB nog te weinig zijn.
Laat AUB die vreselijke druif Natasja weggaan. En die snol en RatB! Vooral RatB!
dat valt nog te bezien maar nicolaas is geen blijvertje...quote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooooh we mogen niet zo slecht worden als Natas hoorquote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
God straft meteen. Had ze maar niet moeten liegen dat Ilona een flesje parfum heeft gestolen.
Het leuke van dat ding is ook dat ze 'm niet meer hoeft op te hangen maar 'm gewoon in de hoek neer zet.quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef Lieve het volgende:
Snollie weer in d'r sekspyama. Zou dat ding uitgekookt en ontsmet zijn? Of hebben ze gewoon een nieuwe voor d'r gekocht?
Mooi, een zieleknijperdquote:Op maandag 9 april 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De siegoloog mag naar huis, siegiater is aangevraagd.
quote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het leuke van dat ding is ook dat ze 'm niet meer hoeft op te hangen maar 'm gewoon in de hoek neerzet.
Ideetje voor VOL?quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef Lieve het volgende:
Snollie weer in d'r sekspyama. Zou dat ding uitgekookt en ontsmet zijn? Of hebben ze gewoon een nieuwe voor d'r gekocht?
Och, als ze seks met Brainless heeft is ze toch weer vies...quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef carpediem23 het volgende:
Gatver, Dellie gaat zich niet eens douchen. Tussen de zwetende mensen in de sauna en niet eens douchen. Vies en ook nog eens het sperma jurkje aan. Dat wat neuken dellie!!
Patent op aanvragenquote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het leuke van dat ding is ook dat ze 'm niet meer hoeft op te hangen maar 'm gewoon in de hoek neer zet.
Zou Nicolaas hier een mening over hebben, Ben benieuwd.quote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, als ze seks met Brainless heeft is ze toch weer vies...
Ik denk dat DGK gaat aflopen en dat Nicolaas of Nathanael al weten dat het programma gaat stoppenquote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk jij echt dat er 1 man te vinden is, die met 200-dagen achterstand opnieuw aan zo'n avontuur gaat beginnen.
En dan ben je nog wel het kindje van hem. Zelfs dan krijg je geen voorkeursbehandeling? Zo van; jij bent mijn kindje, jij mag een beetje liegen over de mensen die geen uitgestreken smoel hebben?quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
God straft meteen. Had ze maar niet moeten liegen dat Ilona een flesje parfum heeft gestolen.
Ze loopt nu al zonder slip rond, want die heb ik haar in de kast zien schoppen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, als ze seks met Brainless heeft is ze toch weer vies...
Ingebracht Zocht je dat woordquote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain heeft zijn patent er al op aangevraagd.. uhm aangebracht.
Weet ik niet, hij is HDNKKKquote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain heeft zijn patent er al op aangevraagd.. uhm aangebracht.
Ja had ik ook al gezien, die stond er haast gelijk al weer op toen hij binnen kwamquote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
De foto van Nicolaas is weer terug op de TIEN siite tussen de andere miljonairs...
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Dus hij blijft.
Tuurlijk ze moet wel even laten zien dat zij de 'knapste' in het huis heeft gescoort...quote:Op maandag 9 april 2007 23:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze loopt nu al zonder slip rond, want die heb ik haar in de kast zien schoppen.
Dacht ook meteen; O, dat wordt neuken vanacht. FF Nicolaas opgeilen of zo??
Ik voel me dom...quote:Op maandag 9 april 2007 23:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja had ik ook al gezien, die stond er haast gelijk al weer op toen hij binnen kwam
Afleidingsmanouvre, ze hebben meegelezen toen ilona en nena er waren en toen werd er volop gezegd dat ze niet op site stonden. Dus Tien doet ut nu slimmer.quote:Op maandag 9 april 2007 23:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja had ik ook al gezien, die stond er haast gelijk al weer op toen hij binnen kwam
ach gister stond er over ilona die blijft niet want staat niet op de site. Dus dat kunnen ze ook gewoon ff erbij zetten. vind het maar trieste zooi dat er telkens oude komen voor 1 dag.quote:
stuntje van Talpa, omdat Nena en Ilona al met de auto kwamenquote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, hoe kwam Nicolaas binnen, via de zijdeur....
Waddapwiddat?!
Ik denk dat Sylvia er niet zoveel op kan zeggen. Het is juist BAN die Eric naar Sylvia en Huub heeft geduwd.... helaas...quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef kybe het volgende:
Viel me wel op dat Sylvia weer eens helemaal niets zei toen Natasja,Ilona beschuldigde en terloops ook nog een rare opmerking maakte van :hoe kan je nou vrienden met Eric zijn?
Ja, of het is om ons te misleiden, want bij die vorige keken wij ook naar die foto's en toen stonden Nena en Ilona er niet bij...... Ook bij Tien worden ze wijzer van onsquote:Op maandag 9 april 2007 23:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Vooral merels fluiten 's morgens in mijn tuin. Die zijn echt. en als ik dan ineens weer een tuinfluiter tegenkom in FOK...quote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik denk dat DGK gaat aflopen en dat Nicolaas of Nathanael al weten dat het programma gaat stoppen
en zodoende nog wel een paar weken dit uithouden voor een mooie vergoeding.
Bij elke bewoner doen ze het beter. De volgende gaat Angelique worden, en ze neemt 6 koffers meequote:Op maandag 9 april 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Afleidingsmanouvre, ze hebben meegelezen toen ilona en nena er waren en toen werd er volop gezegd dat ze niet op site stonden. Dus Tien doet ut nu slimmer.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 9 april 2007 23:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, of het is om ons te misleiden, want bij die vorige keken wij ook naar die foto's en toen stonden Nena en Ilona er niet bij...... Ook bij Tien worden ze wijzer van ons![]()
![]()
![]()
Daar geloof ik niet in.... ik denk dat Nicolaas echt terug is.... Van Nena wist ik het niet zeker... van Ilnoa wist ik het zeker van niet... en nu blijft..... gelukkig is niets wat het lijkt.quote:Op maandag 9 april 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Afleidingsmanouvre, ze hebben meegelezen toen ilona en nena er waren en toen werd er volop gezegd dat ze niet op site stonden. Dus Tien doet ut nu slimmer.
Jaahaa, de scripteasers van 10 kunnen d'r wat van ..quote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bij elke bewoner doen ze het beter. De volgende gaat Angelique worden, en ze neemt 6 koffers mee
Denk dat Nicolaas vanavond/vannacht via die deur weer verdwijnt.quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, hoe kwam Nicolaas binnen, via de zijdeur....
Ja, dat verhaal heb ik al eerder van Ellen gehoord.quote:Op maandag 9 april 2007 23:35 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, dat oude paard was bijna dood aan een koliek?-aanval. Nooit eerder gehoord...
quote:Op maandag 9 april 2007 23:35 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, dat oude paard was bijna dood aan een koliek?-aanval. Nooit eerder gehoord...
Voor paardenmensen een begrip, is echt heel naar.quote:Op maandag 9 april 2007 23:35 schreef Mika25 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |