Inderdaad, dat toontje: "dat modellenbureau komt er wel hoor, ik kan dat echt wel, maar niet hier"quote:Op woensdag 1 november 2006 23:24 schreef Day het volgende:
Ilona moet flink zo doorgaan. Dan is zij de volgende nr 9/10?
Ilona glibbert met haar laffe houding overal tussendoor, ja.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ilona zorgt er in ieder geval wel voor dat ze goed ligt bij "DE DRIE".
Niet bij mijquote:Op woensdag 1 november 2006 23:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ilona glibbert met haar laffe houding overal tussendoor, ja.
Das dan ook weer waar, ik klik op de gouden kooi site rustig op een poll maar ik ga idd niet SMSen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar jij SMS-t toch ook niet?Hoop ik.
Dat geneuzel over die doelgroep gaat toch over degenen die SMS-en? En ik neem even aan dat een béétje 30+ niet SMS-t voor zo'n programma. Dus dat dat vooral tieners zijn kan best kloppen toch?
Hij heeft met beide dames niet veel en dan is zijn keuze om Sylvia eruit te stemmen wel vrij logisch.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:48 schreef Gert het volgende:
Illona wil dat Angelique blijft, Brian ook.
Nena zegt het nog niet te weten.
Bart wil ook al Sylvia er uit. "Ik denk aan het spel hè. Die krijg je anders niet meer weg."
![]()
Zou ik ook wel willen weten, was weer eens te laatquote:Op woensdag 1 november 2006 23:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat zei Nicolaas tegen de camera?!!
Hij begon met iets van een sanctie (Dat begreep ik niet helemaal).quote:Op woensdag 1 november 2006 23:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat zei Nicolaas tegen de camera?!!
Wat mij betreft zeer zeker niet hoor. Ik vind Nicolaas vooral heel vervelend en gestoord overkomen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een geniaal figuur die Nicolaas. Als hij vertrekt is het de doodsteek voor het programma.
Mwah: jij moest hem meteen vanaf het begin al niet volgens mij.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zeer zeker niet hoor. Ik vind Nicolaas vooral heel vervelend en gestoord overkomen.
Is wel een paar keer leuk, maar ik zit inmiddels al aan m'n max wat betreft Nicolaas. Er zijn nog genoeg interessante mensen over en leuke verhaallijnen zonder die psycho.
Heb ik dus ook. Zo vermakelijk vind ik 'm niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zeer zeker niet hoor. Ik vind Nicolaas vooral heel vervelend en gestoord overkomen.
Is wel een paar keer leuk, maar ik zit inmiddels al aan m'n max wat betreft Nicolaas. Er zijn nog genoeg interessante mensen over en leuke verhaallijnen zonder die psycho.
Dat mag ik ook wel inderdaad. Ik heb een beetje wisselend gevoel over Nicolaas. Soms vind ik hem wel perfect voor het programma, maar soms draait hij ook finaal door. Hij zweeft alleen van de ene groep naar de andere. Het ene moment wil hij Stephan dwars gaan zitten en een moment later sluit hij weer een weddenschap af met diezelfde Stephan dat hij Bart er binnen 3 weken uit heeft. Die kant van hem bevalt me niet. Hij is op die momenten heel erg geforceerd bezig.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah: jij moest hem meteen vanaf het begin al niet volgens mij.
Ik vond het weer gewéldig hoe hij Stephan en Eveline zat te fucken vanavond. Hij gebruikt zijn woede over Talpa, die hij wel degelijk heeft, om S&E op het verkeerde been te zetten. Zij wilden hem eruit werken, maar hij is degene die met hún speelt ipv andersom. Alleen daarom moet hij al blijven van mij.
Het is een ongeleid projectiel. Ik vind dat wel spannend. Maar misschien houd jij niet zo van mensen van wie je niet weet wat je aan ze hebt of waar ze voor staan.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Hij is op die momenten heel erg geforceerd bezig.
Helemaal mee eens. Vond hem in het begin gemeen en irritant, maar nu vind ik 'm gewoon top. En die 2 rotkoppen (Eveline en Stephan) gaan hopelijk z.s.m. wegquote:Op woensdag 1 november 2006 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah: jij moest hem meteen vanaf het begin al niet volgens mij.
Ik vond het weer gewéldig hoe hij Stephan en Eveline zat te fucken vanavond. Hij gebruikt zijn woede over Talpa, die hij wel degelijk heeft, om S&E op het verkeerde been te zetten. Zij wilden hem eruit werken, maar hij is degene die met hún speelt ipv andersom. Alleen daarom moet hij al blijven van mij.
Stephanquote:Op donderdag 2 november 2006 00:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat blijft er dan over als Nicolaas eruit gaat? Ik zie niet veel boeiende/confronterende momenten in het verschiet.
Wat doet Nicolaas dan? Die loopt alleen maar heel veel te zeiken. De ene keer gaat het over die groep... dan weer over die groep. Het is nooit duidelijk wanneer hij iets meent en wanneer niet. Je neemt hem dus gewoon nooit meer serieus.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat blijft er dan over als Nicolaas eruit gaat? Ik zie niet veel boeiende/confronterende momenten in het verschiet.
Mwah, die vind ik niet echt boeiend genoeg. Zij gaan juist confrontaties uit de weg, ze lullen maar wat.quote:
Met die twee kotssmileys ben ik het anders 100% eens hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:10 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Stephanen Eveline
![]()
@ Scanman We hebben weer totaal verschillende meningen over de bewoners![]()
Ik vind het tot nu toe heerlijk en hij geeft nog eens openlijk aan dat hij aan het bluffen is ook. Tot nu toe is hij gewoonquote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat doet Nicolaas dan? Die loopt alleen maar heel veel te zeiken.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Alleen vind ik het zeer zeker geen doodsteek voor het programma als hij eruit zou gaan... en daar ging het om.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe heerlijk en hij geeft nog eens openlijk aan dat hij aan het bluffen is ook. Tot nu toe is hij gewoonen een goede aanwinst voor het programma.
IK ook ; -)quote:Op donderdag 2 november 2006 00:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Ilona zag Nicolaas praten tegen de camera!
En ze liep gelijk naar beneden van de schrikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |