quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en die liggen nu in dat teiltje..![]()
heb een prullenbak naast me staan, daar gaat meer in...![]()
Voor Huub ook niet.quote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef Ning het volgende:
Voor Jaap mocht je ook de eerste keer niet smsen
Zo doen ze dat op de Antillenquote:Op maandag 9 april 2007 22:53 schreef Clank het volgende:
Wat staat Brian daar ranzig te eten bij het keukenblok!
Och, hij is redelijk zichzelf ......quote:Op maandag 9 april 2007 22:53 schreef Clank het volgende:
Wat staat Brian daar ranzig te eten bij het keukenblok!
Dat heet een gesprek... van welke planeet kom jij?quote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nou, kom op Sylvisten!
Jullie heldin staat te slijmen met de grote oppergriezel.
Hoe kan dat?
Als Liekje dat doet is ze meteen een snol en een slet....
quote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nou, kom op Sylvisten!
Jullie heldin staat te slijmen met de grote oppergriezel.
Hoe kan dat?
Als Liekje dat doet is ze meteen een snol en een slet....
Ze had het met Nena ook snel door....quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef Clank het volgende:
Sylvia denkt niet dat Nicolaas blijft.
Das typish Ilonaquote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef akveor het volgende:
Ilona wordt nog even gedist dat ze een lucht mee zou hebben genomen.... zielig hoor.
Natasia zit ook altijd te krabben in de sauna.quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft die Nicolaas jeuk?
Jij zit echt zo opgefokt achter je pc als je dit kijkt, of niet?quote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef Lieve het volgende:
Hoe spel je Liegen? N A T A S J A
we zijn weer in de ratkoppelmodus!
JE LIEGT NATASJA! JE LIEGT! ALWEER!
Ok.quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heet een gesprek... van welke planeet kom jij?
typisch ilona, dis is vergeten dat-ie niet van haar is, is ook geen zuivere koffie maar blijft erg saaiquote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef droomkoningin het volgende:
ojee ilona heeft een luchtje gestolen.. een schande
Behalve Huub en Sylvia.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef donpsp het volgende:
hetzijn nu net allemaal vliegen die om een potje stroop heen hangen...![]()
![]()
BANJ + Eric, was te verwachten he.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef donpsp het volgende:
hetzijn nu net allemaal vliegen die om een potje stroop heen hangen...![]()
![]()
plus een voedselpakketquote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef tuinfluiter het volgende:
En Wilgo kreeg vorige week flessen shampoo en zeep mee,
dat mag allemaal wel?
Daarnaast neem je aan dat ik tegen Lieke bent... Ik vind Lieke lief.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok.
Dus als Sylvia Verdonk dat doet is het een gesprek, en als Liekje dat doet is het een verleidingspoging.![]()
Vreemde mensen, die Sylvisten...
Natasia heeft zo'n luchtje achter gehouden in haar kastje? Wie is er hier nu een dief?quote:Op maandag 9 april 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft een heel verhaal over een flesje parfum/luchtje, wat Ilona zou hebben meegenomen. Sylvia kent het niet en vraagt hoe het eruit ziet. "Wacht maar, laat ik straks zien want ik heb er een apart gelegd in mijjn eigen kastje" zegt Natasia.
Komt het zo over?quote:Op maandag 9 april 2007 22:57 schreef seto het volgende:
[..]
Jij zit echt zo opgefokt achter je pc als je dit kijkt, of niet?
quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok.
Dus als Sylvia Verdonk dat doet is het een gesprek, en als Liekje dat doet is het een verleidingspoging.![]()
gewoon ook weer vertrekkenquote:Op maandag 9 april 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Damn... kijk je even niet, verandert er weer heel veel. Ik heb me dus enorm vergist in Ilona. Ze heeft dus wel alles bij elkaar gelogen. Aan de ene kant wel logisch dat ze niet bleef, aangezien ze echt te saai is. Ik denk wel dat Nicolaas blijft. Mooi dat Huub door had dat het einde van de brief, over de master bedroom, nep wasEn nu afwachten wat Nicolaas doet.
De tijd veranderd het een en ander Scan. Denk je nou nog het zelfde als toen?quote:Op maandag 9 april 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Damn... kijk je even niet, verandert er weer heel veel. Ik heb me dus enorm vergist in Ilona. Ze heeft dus wel alles bij elkaar gelogen. Aan de ene kant wel logisch dat ze niet bleef, aangezien ze echt te saai is. Ik denk wel dat Nicolaas blijft. Mooi dat Huub door had dat het einde van de brief, over de master bedroom, nep wasEn nu afwachten wat Nicolaas doet.
Het lijkt me en intelligente man die het niveau weer wat omhoog kan tillen...quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef r3gi3boy het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NICOLAAS!!!!!!!! vanaf dag 1 al mijn lievelingsmiljonair geweest toendertijd. Ik heb altijd gezegd dat Nicolaas de villa gaat winnen en als hij blijft gaat er denk ik een boel veranderen in DGK!
Vooralsnog komen alle signalen mij over als dezelfde sfeer als Nena en Ilona. Weer een koffertje met bijna niets erin, een brief die iedereen pas morgen na 21:00 mag lezen. Zijn motivatie "Ik had niets te doen en toen dacht ik, 'och waarom niet terug naar de villa'."quote:Op maandag 9 april 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Het blijkt dus nu dat je 2 back ups nodig hebt want er kan nog een nieuwe bij komen. Eric is dus noodzakelijk voor de 2e back up. Die gaat nergens.quote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef akveor het volgende:
Ik zou graag eens willen dat Huub en Sylvia weer eens een goed gesprek hebben zonder Eric en dat zij dan ook het ontslag van Eric ter discussie durven te stellen. Huub en Sylvia zeggen dat ze heel clse zijn. Jammer dat er zo weinig van te merken is,
als huub sylvia kan overtuigen om eric los te laten is het zo gebeurd.quote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef akveor het volgende:
Ik zou graag eens willen dat Huub en Sylvia weer eens een goed gesprek hebben zonder Eric en dat zij dan ook het ontslag van Eric ter discussie durven te stellen. Huub en Sylvia zeggen dat ze heel clse zijn. Jammer dat er zo weinig van te merken is,
Lieke zat geil naar 'm te kijken en massages uit te lokken, dat is wel een verschil.quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok.
Sylvia en Huub hadden zich voorgenomen om weer vaker gesprekken te hebben, maar Eric komt er altijd ongevraagd bijzitten. En het vertrek naar de Masterbedroom heeft ook niet echt meegeholpen natuurlijk...quote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef akveor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |