Mja. Er is het leeftijdsverschil (lees levenservaring) en er is het feit dat Nicolaas redelijk ruthless is. Toch hebben de oprechtheid en directheid van Huub al menige veldslag gewonnen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, geen ontzag maar ik denk wel dat Nicolaas sterker is dan Huub.
ze rekenen nicolaas anders echt tot hun groepje, brian zei nog zie je wel dat we allemaal iemand krijgen. .NL komt ook nog wel [ tegen natas]quote:Op maandag 9 april 2007 22:21 schreef Prosac het volgende:
wel opvallend dat elke bewoner die nu terug is geweest voor gigantische onrust zorgt binnen BANJ
Bedankt.quote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik moet helaas echt zo afhaken dus dit is de laatste door mij vandaag![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Slijmerd...ze kickt al op Nicolaas..![]()
Lieverd ik breng uitgebreid verslag van Nicolaas in de sauna....quote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik moet helaas echt zo afhaken dus dit is de laatste door mij vandaag![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lieverd ik breng uitgebreid verslag van Nicolaas in de sauna....
![]()
![]()
Volgens mij hetzelfde als bij Jaap.quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat was het verhaal met de immuniteit, ik heb alles gemist![]()
Komt omdat ze zo opgewonden is. En zich net druk heeft staan maken over de parfum die door Ilona gestolen zou zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
Natasia beduvelt Jaap door het te laten voorkomen dat ze alleen maar zeggen dat Brian de enige is die Jaap erin houdt.
Wat klinkt ze trouwens buiten adem. Net een tiener die heeft staan gillen bij een glimp van haar idool.
Nicolaas.quote:
That's it? Ok, dan heb ik niet veel gemist (behalve Nena en Ilona dan)quote:
Hij mag bij de eerstvolgende stemming immuniteit weggeven, MITS de bewoners daarvoor unaniem kiezen voor negen uur morgenochtend.quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat was het verhaal met de immuniteit, ik heb alles gemist![]()
Met dit verschil dat ze unaniem moeten stemmen of Nicolaas aan iemand immuniteit moet geven. Ze hebben 24 uur.quote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
That's it? Ok, dan heb ik niet veel gemist (behalve Nena en Ilona dan)![]()
alleen nu denkt men dat nicolaas op hun hand is, ik moet het eerlijk gezegd nog zien.quote:Op maandag 9 april 2007 22:21 schreef Prosac het volgende:
wel opvallend dat elke bewoner die nu terug is geweest voor gigantische onrust zorgt binnen BANJ
SHE niet dan, bah..wat is die huub irritant zeg...quote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef F1reB1rd het volgende:
BANJ echt niveau kleuterschool
Dat riep ze ook toen Eric erin kwam (homo's zijn zo gezellig nl.)quote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef Liess het volgende:
"Nee schat ik heb er nu een vriendje bij dus wil wel blijven"
homo is ook niet bah, alleen kwallerige homo's als eric zijn wel bahquote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef Sonique het volgende:
zie je wel, beetje bi is niet bah...
zo wanhopig doet ze toch altijd wanneer er nieuwe bewoners zijn, heb jij haar gezien toen Eric het huis inkwam? niet om aan te zienquote:
Die immuniteit slaat eigenlijk ook nergens op, want iedereen heeft wel een 2e backup (behalve Jaap misschienquote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij mag bij de eerstvolgende stemming immuniteit weggeven, MITS de bewoners daarvoor unaniem kiezen voor negen uur morgenochtend.
stond in het briefje dat nicolaas getypt bij zich hadquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ze unaniem moeten stemmen of Nicolaas aan iemand immuniteit moet geven. Ze hebben 24 uur.
Nou ja, duidelijk... Na de afgelopen dagen is alleen maar duidelijk dat niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas krijgt z'n koffer. Eerst een grote badjas eruit en dan blijft er verder bijna niets meer in te zitten. Duidelijk verhaal dus ........
Ja, tot nu toe hebben ze allemaal dezelfde kofferset gebruikt. De standaard DGK-koffers, ze worden vanaf de eerste dag gebruikt.quote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef F1reB1rd het volgende:
heeft iedereen die binnenkomt dezelfde koffer of zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |