niet noodzakelijk voor brian, bij wie moet hij dan zijn kwakkie kwijt?quote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het blijkt dus nu dat je 2 back ups nodig hebt want er kan nog een nieuwe bij komen. Eric is dus noodzakelijk voor de 2e back up. Die gaat nergens.
Ik hoop dat het ontslag van Amanda ter discussie komt, die voegt echt niets toe en is ook niet noodzakelijk voor Brian want die heeft Jaap en Natasia.
Denk het ook. Morgenavond zitten we tegen NL aan te kijken.quote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vooralsnog komen alle signalen mij over als dezelfde sfeer als Nena en Ilona. Weer een koffertje met bijna niets erin, een brief die iedereen pas morgen na 21:00 mag lezen. Zijn motivatie "Ik had niets te doen en toen dacht ik, 'och waarom niet terug naar de villa'."
Ik ben een eenmansgroepje!quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
pukisten of zijn het pukkels? Jouw aanhangers?
![]()
Nicky of Youshie een optiequote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef 2live het volgende:
[..]
niet noodzakelijk voor brian, bij wie moet hij dan zijn kwakkie kwijt?![]()
Denk dat we eerst nog Angelique en Eveline gaan krijgen. Nathanael zal wel de laatste worden, en zal dan meteen permanent blijven...quote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
Denk het ook. Morgenavond zitten we tegen NL aan te kijken.
Heb jij ook interesse ?quote:
Ikke wel ? En waar slaat dat nou op ?quote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
youshie? het hondje van amanda is niet joods
Als Sylvia immuun wordt gemaakt hoeft Huub niemand te overtuigen... Kijken of Huub zo zakelijk is als ie zegt.quote:Op maandag 9 april 2007 23:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als huub sylvia kan overtuigen om eric los te laten is het zo gebeurd.
het is tijd voor eric om te vertrekken![]()
Hij is wel de eerste die met zijn foto op de Talpa-site staatquote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat we eerst nog Angelique en Eveline gaan krijgen. Nathanael zal wel de laatste worden, en zal dan meteen permanent blijven...
Ilona en Natasia hebben beiden verteld dat Nathanael met Patricia ergens in een warm oord verblijft.quote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het ook. Morgenavond zitten we tegen NL aan te kijken.
het was een moordaanslag op dr levenquote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef Sonique het volgende:
wat is nou een aanslagop natasia d'r leven?
Zeg, laat er even wat klootjesvolk uit de BANJ groep verdwijnen zeg. Hoeveel back ups heeft zielepoot Brainless nodig om zich sterk te voelen tegenover Huub? Ik denk dat 80 man voor RatB nog te weinig zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Sylvia immuun wordt gemaakt hoeft Huub niemand te overtuigen... Kijken of Huub zo zakelijk is als ie zegt.
Weg met Eric....
eeeerm........ hij moet zelf weg omdat ie zichzelf niet als back-up nodig heeft?quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zeg, laat er even wat klootjesvolk uit de BANJ groep verdwijnen zeg. Hoeveel back ups heeft zielepoot Brainless nodig om zich sterk te voelen tegenover Huub? Ik denk dat 80 man voor RatB nog te weinig zijn.
Laat AUB die vreselijke druif Natasja weggaan. En die snol en RatB! Vooral RatB!
Tijd voor een paar schouderklopjes....quote:Op maandag 9 april 2007 23:15 schreef Mika25 het volgende:
Natasja: "dit is gewoon een aanslag op m`n leven dit."
In ieder geval heeft ze pijn!![]()
![]()
![]()
Bel de dierenbeschermingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |