niet noodzakelijk voor brian, bij wie moet hij dan zijn kwakkie kwijt?quote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het blijkt dus nu dat je 2 back ups nodig hebt want er kan nog een nieuwe bij komen. Eric is dus noodzakelijk voor de 2e back up. Die gaat nergens.
Ik hoop dat het ontslag van Amanda ter discussie komt, die voegt echt niets toe en is ook niet noodzakelijk voor Brian want die heeft Jaap en Natasia.

Denk het ook. Morgenavond zitten we tegen NL aan te kijken.quote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vooralsnog komen alle signalen mij over als dezelfde sfeer als Nena en Ilona. Weer een koffertje met bijna niets erin, een brief die iedereen pas morgen na 21:00 mag lezen. Zijn motivatie "Ik had niets te doen en toen dacht ik, 'och waarom niet terug naar de villa'."

Ik ben een eenmansgroepje!quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
pukisten of zijn het pukkels? Jouw aanhangers?
![]()

Nicky of Youshie een optiequote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef 2live het volgende:
[..]
niet noodzakelijk voor brian, bij wie moet hij dan zijn kwakkie kwijt?![]()

Denk dat we eerst nog Angelique en Eveline gaan krijgen. Nathanael zal wel de laatste worden, en zal dan meteen permanent blijven...quote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
Denk het ook. Morgenavond zitten we tegen NL aan te kijken.

Heb jij ook interesse ?quote:

Ikke wel ? En waar slaat dat nou op ?quote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
youshie? het hondje van amanda is niet joods

Als Sylvia immuun wordt gemaakt hoeft Huub niemand te overtuigen... Kijken of Huub zo zakelijk is als ie zegt.quote:Op maandag 9 april 2007 23:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als huub sylvia kan overtuigen om eric los te laten is het zo gebeurd.
het is tijd voor eric om te vertrekken![]()

Hij is wel de eerste die met zijn foto op de Talpa-site staatquote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat we eerst nog Angelique en Eveline gaan krijgen. Nathanael zal wel de laatste worden, en zal dan meteen permanent blijven...

Ilona en Natasia hebben beiden verteld dat Nathanael met Patricia ergens in een warm oord verblijft.quote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]

het was een moordaanslag op dr levenquote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef Sonique het volgende:
wat is nou een aanslagop natasia d'r leven?

Zeg, laat er even wat klootjesvolk uit de BANJ groep verdwijnen zeg. Hoeveel back ups heeft zielepoot Brainless nodig om zich sterk te voelen tegenover Huub? Ik denk dat 80 man voor RatB nog te weinig zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Sylvia immuun wordt gemaakt hoeft Huub niemand te overtuigen... Kijken of Huub zo zakelijk is als ie zegt.
Weg met Eric....

eeeerm........ hij moet zelf weg omdat ie zichzelf niet als back-up nodig heeft?quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zeg, laat er even wat klootjesvolk uit de BANJ groep verdwijnen zeg. Hoeveel back ups heeft zielepoot Brainless nodig om zich sterk te voelen tegenover Huub? Ik denk dat 80 man voor RatB nog te weinig zijn.
Laat AUB die vreselijke druif Natasja weggaan. En die snol en RatB! Vooral RatB!

Tijd voor een paar schouderklopjes....quote:Op maandag 9 april 2007 23:15 schreef Mika25 het volgende:
Natasja: "dit is gewoon een aanslag op m`n leven dit."
In ieder geval heeft ze pijn!![]()
![]()
![]()

Bel de dierenbeschermingquote:

Ze kwam met haar rug tegen de camera in de sauna, en die was vrij warm. Dus nu heeft ze een brandplek op haar rug...quote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef Sonique het volgende:
wat is nou een aanslagop natasia d'r leven?

Nogmaals, dat zou totaal niet zakelijk zijn. Je hebt nu bij binnenkomst van miljonairs blijkbaar 2 back up nodig. En dus nogal dom als hij eric zou wegsturen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Sylvia immuun wordt gemaakt hoeft Huub niemand te overtuigen... Kijken of Huub zo zakelijk is als ie zegt.
Weg met Eric....

Iedereen is de villa uitgegaan met het idee nooit meer terug te komen. En is dus begonnen werk te zoeken, het buitenleven weer op te pakken, enz. Je hoort iedereen zeggen dat ze DGK nauwelijks volgen, alleen meer een beetje vanaf de zijlijn. Denk jij echt dat er 1 man te vinden is, die met 200-dagen achterstand opnieuw aan zo'n avontuur gaat beginnen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat we eerst nog Angelique en Eveline gaan krijgen. Nathanael zal wel de laatste worden, en zal dan meteen permanent blijven...

Ze heeft zich verbrand aan een camera in de saunaquote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef kissa het volgende:
Wat was dat? Ik zie Staas aan achter melden dat er een aanslag op haar leven is geweest???

Gestoten aan een camera in de sauna. De camera was heet ......quote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef kissa het volgende:
Wat was dat? Ik zie Staas aan achter melden dat er een aanslag op haar leven is geweest???

Wat een gezeik, valt toch niet opquote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze kwam met haar rug tegen de camera in de sauna, en die was vrij warm. Dus nu heeft ze een brandplek op haar rug...

Ohquote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze kwam met haar rug tegen de camera in de sauna, en die was vrij warm. Dus nu heeft ze een brandplek op haar rug...

De siegoloog mag naar huis, siegiater is aangevraagd.quote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef kissa het volgende:

Zei ik straks ook al.quote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iedereen is de villa uitgegaan met het idee nooit meer terug te komen. En is dus begonnen werk te zoeken, het buitenleven weer op te pakken, enz. Je hoort iedereen zeggen dat ze DGK nauwelijks volgen, alleen meer een beetje vanaf de zijlijn. Denk jij echt dat er 1 man te vinden is, die met 200-dagen achterstand opnieuw aan zo'n avontuur gaat beginnen.

God straft meteen. Had ze maar niet moeten liegen dat Ilona een flesje parfum heeft gestolen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]

quote:Op maandag 9 april 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
[quote]Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef kissa het volgende:
[..]
Echt?
[/quote
Aangevallen door een camera dus![]()

Sorry, maar die vind ik nog minder irritant dan Eric. Elke dag naar die geconditioneerde homo gebaartjes en loopjes te moeten kijken ben ik meer dan beu. Niks tegen homo's maar als ik elke dag naar een clown moet kijken word ik die ook beu.quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zeg, laat er even wat klootjesvolk uit de BANJ groep verdwijnen zeg. Hoeveel back ups heeft zielepoot Brainless nodig om zich sterk te voelen tegenover Huub? Ik denk dat 80 man voor RatB nog te weinig zijn.
Laat AUB die vreselijke druif Natasja weggaan. En die snol en RatB! Vooral RatB!

dat valt nog te bezien maar nicolaas is geen blijvertje...quote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]

Oooooh we mogen niet zo slecht worden als Natas hoorquote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
God straft meteen. Had ze maar niet moeten liegen dat Ilona een flesje parfum heeft gestolen.

Het leuke van dat ding is ook dat ze 'm niet meer hoeft op te hangen maar 'm gewoon in de hoek neer zet.quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef Lieve het volgende:
Snollie weer in d'r sekspyama. Zou dat ding uitgekookt en ontsmet zijn? Of hebben ze gewoon een nieuwe voor d'r gekocht?

Mooi, een zieleknijperdquote:Op maandag 9 april 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De siegoloog mag naar huis, siegiater is aangevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |