quote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het leuke van dat ding is ook dat ze 'm niet meer hoeft op te hangen maar 'm gewoon in de hoek neerzet.
Ideetje voor VOL?quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef Lieve het volgende:
Snollie weer in d'r sekspyama. Zou dat ding uitgekookt en ontsmet zijn? Of hebben ze gewoon een nieuwe voor d'r gekocht?
Och, als ze seks met Brainless heeft is ze toch weer vies...quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef carpediem23 het volgende:
Gatver, Dellie gaat zich niet eens douchen. Tussen de zwetende mensen in de sauna en niet eens douchen. Vies en ook nog eens het sperma jurkje aan. Dat wat neuken dellie!!
Patent op aanvragenquote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het leuke van dat ding is ook dat ze 'm niet meer hoeft op te hangen maar 'm gewoon in de hoek neer zet.
Zou Nicolaas hier een mening over hebben, Ben benieuwd.quote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, als ze seks met Brainless heeft is ze toch weer vies...
Ik denk dat DGK gaat aflopen en dat Nicolaas of Nathanael al weten dat het programma gaat stoppenquote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk jij echt dat er 1 man te vinden is, die met 200-dagen achterstand opnieuw aan zo'n avontuur gaat beginnen.
En dan ben je nog wel het kindje van hem. Zelfs dan krijg je geen voorkeursbehandeling? Zo van; jij bent mijn kindje, jij mag een beetje liegen over de mensen die geen uitgestreken smoel hebben?quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
God straft meteen. Had ze maar niet moeten liegen dat Ilona een flesje parfum heeft gestolen.
Ze loopt nu al zonder slip rond, want die heb ik haar in de kast zien schoppen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, als ze seks met Brainless heeft is ze toch weer vies...
Ingebracht Zocht je dat woordquote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain heeft zijn patent er al op aangevraagd.. uhm aangebracht.
Weet ik niet, hij is HDNKKKquote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain heeft zijn patent er al op aangevraagd.. uhm aangebracht.
Ja had ik ook al gezien, die stond er haast gelijk al weer op toen hij binnen kwamquote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
De foto van Nicolaas is weer terug op de TIEN siite tussen de andere miljonairs...
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Dus hij blijft.
Tuurlijk ze moet wel even laten zien dat zij de 'knapste' in het huis heeft gescoort...quote:Op maandag 9 april 2007 23:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze loopt nu al zonder slip rond, want die heb ik haar in de kast zien schoppen.
Dacht ook meteen; O, dat wordt neuken vanacht. FF Nicolaas opgeilen of zo??
Ik voel me dom...quote:Op maandag 9 april 2007 23:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja had ik ook al gezien, die stond er haast gelijk al weer op toen hij binnen kwam
Afleidingsmanouvre, ze hebben meegelezen toen ilona en nena er waren en toen werd er volop gezegd dat ze niet op site stonden. Dus Tien doet ut nu slimmer.quote:Op maandag 9 april 2007 23:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja had ik ook al gezien, die stond er haast gelijk al weer op toen hij binnen kwam
ach gister stond er over ilona die blijft niet want staat niet op de site. Dus dat kunnen ze ook gewoon ff erbij zetten. vind het maar trieste zooi dat er telkens oude komen voor 1 dag.quote:
stuntje van Talpa, omdat Nena en Ilona al met de auto kwamenquote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, hoe kwam Nicolaas binnen, via de zijdeur....
Waddapwiddat?!
Ik denk dat Sylvia er niet zoveel op kan zeggen. Het is juist BAN die Eric naar Sylvia en Huub heeft geduwd.... helaas...quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef kybe het volgende:
Viel me wel op dat Sylvia weer eens helemaal niets zei toen Natasja,Ilona beschuldigde en terloops ook nog een rare opmerking maakte van :hoe kan je nou vrienden met Eric zijn?
Ja, of het is om ons te misleiden, want bij die vorige keken wij ook naar die foto's en toen stonden Nena en Ilona er niet bij...... Ook bij Tien worden ze wijzer van onsquote:Op maandag 9 april 2007 23:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Vooral merels fluiten 's morgens in mijn tuin. Die zijn echt. en als ik dan ineens weer een tuinfluiter tegenkom in FOK...quote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik denk dat DGK gaat aflopen en dat Nicolaas of Nathanael al weten dat het programma gaat stoppen
en zodoende nog wel een paar weken dit uithouden voor een mooie vergoeding.
Bij elke bewoner doen ze het beter. De volgende gaat Angelique worden, en ze neemt 6 koffers meequote:Op maandag 9 april 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Afleidingsmanouvre, ze hebben meegelezen toen ilona en nena er waren en toen werd er volop gezegd dat ze niet op site stonden. Dus Tien doet ut nu slimmer.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 9 april 2007 23:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, of het is om ons te misleiden, want bij die vorige keken wij ook naar die foto's en toen stonden Nena en Ilona er niet bij...... Ook bij Tien worden ze wijzer van ons![]()
![]()
![]()
Daar geloof ik niet in.... ik denk dat Nicolaas echt terug is.... Van Nena wist ik het niet zeker... van Ilnoa wist ik het zeker van niet... en nu blijft..... gelukkig is niets wat het lijkt.quote:Op maandag 9 april 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Afleidingsmanouvre, ze hebben meegelezen toen ilona en nena er waren en toen werd er volop gezegd dat ze niet op site stonden. Dus Tien doet ut nu slimmer.
Jaahaa, de scripteasers van 10 kunnen d'r wat van ..quote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bij elke bewoner doen ze het beter. De volgende gaat Angelique worden, en ze neemt 6 koffers mee
Denk dat Nicolaas vanavond/vannacht via die deur weer verdwijnt.quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, hoe kwam Nicolaas binnen, via de zijdeur....
Ja, dat verhaal heb ik al eerder van Ellen gehoord.quote:Op maandag 9 april 2007 23:35 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, dat oude paard was bijna dood aan een koliek?-aanval. Nooit eerder gehoord...
quote:Op maandag 9 april 2007 23:35 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, dat oude paard was bijna dood aan een koliek?-aanval. Nooit eerder gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |