Hest wel eens een tik had met 'n schop veur dien bakkesquote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Knau knau knau knau knau
Kaaik maai eins Grunnigs praoten
Me 2, heb met het verstaan zelfs al genoeg moeite.quote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef maok het volgende:
daar zijn we weer, ik hou het toch maar bij Nederlands, mijn Gronings is niet zo goud
Eigenzinnig volk die friezen..... (overigens zijn er ook goede bij)quote:Op maandag 9 april 2007 22:01 schreef manou het volgende:
laatst was ik aan het shoppen bij kamikazie en er waren 2 meiden die fries waren en die bleven ook gewoon fries tegen de verkoopster praten die er geen niets van snapte...gingen ze op hoge poten de zaak weer uit omdat ze niet goed geholpen werden...héél appart
Ik ook hè?quote:Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Natuurlijk zijn er goede en slechte Friezen. Maar dat is met alles zo.
Ik beschouw mezelf wel als een goede.
Update, het was 'm zelfs.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef nietzman het volgende:
Politie is daar zo'n beetje kind aan huis, een mattie van me zat als kraker in dat pand, en zijn plantage hebben ze ook al eens opgerold..
Zo natuurlijk is dat niet, friezenquote:Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Natuurlijk zijn er goede en slechte Friezen. Maar dat is met alles zo.
Ik beschouw mezelf wel als een goede.
Hondje klinkt niet, vind je ook niet?quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Noemde je mij nou poesje? Nee toch?![]()
Mij hè?quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef manou het volgende:
ik ken maar 1 leuke fries...............
Ik ook ...... Diepquote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef manou het volgende:
ik ken maar 1 leuke fries...............
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hondje klinkt niet, vind je ook niet?
Zat ik ook net aan te denken...helemaal geen zin in ookquote:
Och....quote:
Je hebt geen avatarquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef Noca het volgende:
Er wonen ook nog aardig wat friezen in de stad, blijkt hier ook wel weer
Voor de OP, ik woon in Zuid.
Waar woon je precies dan?quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Verdomd!
Waar is mijn avatar
En trusten maok.
Done.quote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Net in Corpus den Hoorn.
Niet ver van Auto Century en de paterswoldse weg.
met een beetje lapmiddel nog gelukt ookquote:Op maandag 9 april 2007 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zou jij mij niet nog eens naar beneden zetten?
Ik vind jequote:Op maandag 9 april 2007 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
met een beetje lapmiddel nog gelukt ook
quote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ook ...... Diep
Offtopic.... mooie naam heb je trouwens
Ga op reisquote:Op maandag 9 april 2007 23:50 schreef Ewaldus het volgende:
had ik maar werk, dan kon ik morgen iets nuttigs doen![]()
Ik zit er helaas niet bij, stelletje $*^#*($^#)*&$)*@#&$quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Check mij tof zijn:
[..]
Ben benieuwd of peterselieman ook al de uitslag heeft.
Balenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zit er helaas niet bij, stelletje $*^#*($^#)*&$)*@#&$
Schop ze.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de UB zitten en je niet kunnen concentreren omdat er continu mensen bij de printer staan te kletsen, is ook niet alles.
Ik ben momenteel aan het "leren" voor een tentamen Spaans vanavond. De motivatie is hier ook ver te zoeken. Ben nog rete-verkouden ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef S-Two het volgende:
Ik denk dat ik vanaf morgen de komende weken ook wel weer in de UB te vinden zal zijn, of ik moet mezelf thuis kunnen motiveren.
Als je die neuroot nou eens het schopwerk liet doen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thuis kan ik het dus absoluut niet... Daar is m'n bureau te klein, de afleiding te groot, en de neuroot in mij te veel aanwezig.
Succesquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het "leren" voor een tentamen Spaans vanavond. De motivatie is hier ook ver te zoeken. Ben nog rete-verkouden ook
In dat geval zal ik je zometeen even mijn adres PM-en.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helaas heb ik geen assertieve neuroot. Alleen maar een opruimneuroot, die niet kan werken in een ruimte waar niet alles netjes op z'n plaats ligt.
Dank jequote:
Ja heel grappig, het werkt alleen bij mij thuis, of in ieder geval in de ruimte waar ik moet werken. Wel ook in de keuken en zo als ik wil gaan koken, dus ik denk dat mijn huisgenoten het ook niet zo erg vinden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In dat geval zal ik je zometeen even mijn adres PM-en.
[..]
Dank je
Dat kan alleen met HTML.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey weet je wat tof zou zijn? Als je op de plaatjes in de OP zou kunnen klikken en dan bij het profiel ofzo van de user komt!
Renesite?
niet met php?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
niet met php?
want dan kan het wel weer
Dat kon ook met die user-icons toen, bij die prijsvraagquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:03 schreef Renesite het volgende:
Dat kan hier niet gebruikt wordne.
Donerquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zal ik zo gaan eten?
Een lelijke bodywarmer aandoen en uit je nek gaan wauwelen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef Renesite het volgende:
Of gewoon sonja bakkeren
Dat is wel een heel erg vreemd gerechtquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef Renesite het volgende:
Of gewoon soja bakken
Maak jij het klaar voor ons allen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
compromis: chinese aardappeltaart met roerbakdonner
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maak jij het klaar voor ons allen?
jawel php als plaatje tussen te img tagsquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:03 schreef Renesite het volgende:
Dat kan hier niet gebruikt wordne.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
jawel php als plaatje tussen te img tags
Laat je sleutels niet weer in de UB liggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help me onthouden dat ik m'n sleutels niet weer in de ub laat liggen.
mn post van 17:15!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen?
PHP is voor nerds!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:59 schreef MaxMark het volgende:
Nietzman kan vast wel een beetje uit de voeten met PHP
Ik ken hem wel hoor. Daarom is het ook niet nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ach het is Alex maar, een mod die niet in de buurt van Groningen woont
Ja, daar wil ik ook wel even naar op zoek. Als 'ie in stad is, dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
Hij is wel een aardige mod daar in PTA en meen het natuurlijk ook niet. Maar genoeg berichten hierover.
Het zal mij benieuwen wanneer Mister X van radio 538 in Groningen komt
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken hem wel hoor. Daarom is het ook niet nodig.
Ik gok vooral op de Grote Markt. Alhoewel hij daar ook langs komt als 'ie de MT bezoektquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ie de martinitoren of het Groninger Museum wel eens aan zou kunnen gaan doen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ie de martinitoren of het Groninger Museum wel eens aan zou kunnen gaan doen
Ik zal voortaan alleen nog maar lief edittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar niet meer gemeen gaan editten hè?
Fijn zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal voortaan alleen nog maar lief editten
het gaat niet om de kwantitiet van de vrouwen maar de kwalitiet van de vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef MaxMark het volgende:
Het wordt tijd dat er eens meer vrouwen in dit topic komen
Nou, niet een erg subtiele manier om te laten merken dat je het wel weer hebt gehad met me hè?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef MaxMark het volgende:
Het wordt tijd dat er eens meer vrouwen in dit topic komen
Hij moet maar naar het Wuustwezel topic gaan hier in STA, daar posten alleen maar vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, niet een erg subtiele manier om te laten merken dat je het wel weer hebt gehad met me hè?
Maar ik hóu van je!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, niet een erg subtiele manier om te laten merken dat je het wel weer hebt gehad met me hè?
Wuustwezel (B)quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die kan ik niet vinden...
Je bent zelf een Fries, wat doe jij hier danquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij moet maar naar het Wuustwezel topic gaan hier in STA, daar posten alleen maar vrouwen
Hier zitten een paar toffe mensen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent zelf een Fries, wat doe jij hier dan
Euh, oh, goh, ja...quote:
Diversiteitquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh, oh, goh, ja...![]()
Maar wat moet je dan met andere vrouwen?
* DevilsAndDust kruipt in een hoekje om plaats te maken voor al die leuke vrouwen.quote:
Dat is euh, met plaatjes en zo toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
Ben vorige week naar het Stripmuseum geweest. Het was voor een schoolproject, dat dan weer wel. Maar om nou te zeggen dat ik er een tweede keer naar toe ga
ben ik ook geweest! Inderdaad leuk voor één keer, maar dan heb je het ook wel gezien. Bovendien heeft mn vader zn eigen privé stripmuseumquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
Ben vorige week naar het Stripmuseum geweest. Het was voor een schoolproject, dat dan weer wel. Maar om nou te zeggen dat ik er een tweede keer naar toe ga
En, hoe smaakte de normaal?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:57 schreef Noca het volgende:
Avond!
Eindelijk weer eens een keer normaal gegeten vandaag, werd tijd
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is euh, met plaatjes en zo toch?
Op de Westerhaven, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is euh, met plaatjes en zo toch?
wel bij de mac denk ik?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Was lekker!
Tijden tegenover het stripmuseum gewoond, nooit geweest..
Hé daar heb ik ook gewoond in de huygensstraat en daarna in de ijsselstraat(rivierenbuurt)quote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Net in Corpus den Hoorn.
Niet ver van Auto Century en de paterswoldse weg.
Ik woon hier pas een aantal weken en woonde daarvoor aan de van Starkenborghstraat, das erg dichtbij de Hora Siccemasingel als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef Cattara het volgende:
[..]
Hé daar heb ik ook gewoond in de huygensstraat en daarna in de ijsselstraat(rivierenbuurt)
Nu woon ik aan de Hora siccamasingel in de wijert.(ook zuid)
Lekker wonen hier,niet ver van het centrum en alle winkels in de buurt....![]()
goh! laat ik nou iemand kennen die precies op dezelfde plekken heeft gewoond!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik woon hier pas een aantal weken en woonde daarvoor aan de van Starkenborghstraat, das erg dichtbij de Hora Siccemasingel als ik me niet vergis
Ik vind het ook prettig wonen hiero!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:07 schreef Crack_david het volgende:
[..]
goh! laat ik nou iemand kennen die precies op dezelfde plekken heeft gewoond!
Ik doe het morgen ff. Ik moet nu lerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Tangarine het volgende:
hm... naar wie PM je om die de OP de te komen?
ik woon iig Akkerstraat, ongeveer bij Station Noord
en dan toch op fokquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe het morgen ff. Ik moet nu leren
Dan woon je dus bij ons om de hoekquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Tangarine het volgende:
hm... naar wie PM je om die de OP de te komen?
ik woon iig Akkerstraat, ongeveer bij Station Noord
rofl wat is de wereld toch kleinquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan woon je dus bij ons om de hoek
exact!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ben nog nooit in de UB geweest.
Echte mannen studeren thuis!
Nummer 409 was de laatste. En de mijnequote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef S-Two het volgende:
Ga ik vanmiddag eens naar de UB, zijn alle kluisjes vol. Uiteindelijk maar weer naar huis gegaan en hier best prima geleerd.
Ben je een leuke vrouw?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef -ym- het volgende:
Tuinwijk hier
Oeh, nog dichterbij dan de Akkerstraatquote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef -ym- het volgende:
Tuinwijk hier
Durft ze dat zelf niet te vragenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, René, DevilsAndDust heeft een nieuwe avatar icon, zou je dat niet eens fixen?
Alexxxxx hoedt over me.quote:
Mij wel, maar het wordt vast niet gewaardeerd als ik niet op werk verschijnquote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef teigan het volgende:
volgende week vrijdag, 20 april, begint de Friday Fun Skate weer...
Ik doe in ieder geval mee, nog meer mensen die het wat lijkt?
Done. Samen met nog een paar nieuwe mensen toegevoegdquote:Op woensdag 11 april 2007 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alexxxxx hoedt over me.
Renesite, kun je mn icon fixen in de OP?
Ik moet eigk ook nog steeds een stukje naar linksonder, onder Nietzman.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Done. Samen met nog een paar nieuwe mensen toegevoegd
Heb al jaren skates, maar nooit echt wat mee gedaan, na 100 meter ben ik bekaf ben ik bangquote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef teigan het volgende:
Ja, dan moet ik 2 avatars overpainten. Kijk, als je nou in een verkeerde wijk staat.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:29 schreef teigan het volgende:
als je toch bezig bent Renesite.. Kun je mij dan van plaats verwisselen met degene die twee plekken verder naar rechts staat? Dan sta ik op mijn huis..
Ik heb nog nooit mee gedaan, eerst zelf dit seizoen maar weer een beetje inkomen voordat ik mee ga doen, anders hou ik het nooit vol.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef teigan het volgende:
Gewoon langzaam je lichaam tegen het beton schrapen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat niet supereng, zo door de stad skaten? Hoe moet je je dan in het gras laten vallen om te remmen?
Mijn lichaam is mij lief.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gewoon langzaam je lichaam tegen het beton schrapen.
Whehe, dat zal bij mij helaas wel de manier zijn ben ik bangquote:Op woensdag 11 april 2007 20:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gewoon langzaam je lichaam tegen het beton schrapen.
Ja, dat is die...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Is dat zo'n tour met allemaal skaters en een fiets met muziek?
Daar heb ik een keer ruzie mee gehad toen ik door de Poelestraat liep en er een stuk of 20 van die lui op me af kwamen en probeerden door mij heen te gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, dat is die...
Met de FFS ga je neit zo hard, dus kun je rustig remmen, anders is er wel iemand die je opvangt..
Ik race zelf gewoon met redelijke snelheid door de stad heen, ik rem met een sleepstop...
Net nog even een uurtje aan het rijden geweest, en dat ging erg lekker...
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer ruzie mee gehad toen ik door de Poelestraat liep en er een stuk of 20 van die lui op me af kwamen en probeerden door mij heen te gaan.
Ja dan pleur je op je muil en zijn je knieen kapot. En vervolgens helemaal boos naar me toe rollen en me uitschelden. Ik lag in een deuk, maar meneer kon het niet op prijs stellen en probeerde me een duw te geven. Dan weet ik het goed gemaakt en trap ik je nog een keer onderuit.
Asociaal.
Tja, die zitten er ook tussen.. Op zo'n moment kan je het beste stil blijven staan, als je opeens nog uitwijkt maak je het mensen lastig.. En dan worden zij pissig...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer ruzie mee gehad toen ik door de Poelestraat liep en er een stuk of 20 van die lui op me af kwamen en probeerden door mij heen te gaan.
Ja dan pleur je op je muil en zijn je knieen kapot. En vervolgens helemaal boos naar me toe rollen en me uitschelden. Ik lag in een deuk, maar meneer kon het niet op prijs stellen en probeerde me een duw te geven. Dan weet ik het goed gemaakt en trap ik je nog een keer onderuit.
Asociaal.
Ik ben meer het type: stug doorlopen en als ze door me heen willen veel succes, lukt ze echt niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef teigan het volgende:
[..]
Tja, die zitten er ook tussen.. Op zo'n moment kan je het beste stil blijven staan, als je opeens nog uitwijkt maak je het mensen lastig.. En dan worden zij pissig...
als je gewoon recht doorloopt, moe thet ook geen probleem zijn...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ben meer het type: stug doorlopen en als ze door me heen willen veel succes, lukt ze echt niet.
Denk het.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
zwakke enkels?
laatste keer dat ik heb geschaatst was in groep 6, en ik merk dat ik toch wel wat tips kan gebruiken...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef teigan het volgende:
Ach, de eerste keer doen er altijd wel mensen mee die ook net op de skates staan..
Al moet ik zeggen dat je die daarna niet snel meer terugziet..
Heb je echt een skatecursus nodig? Of doe je het meer voor de remtechnieken?
Nah, ik ka mijn voeten 180 graden draaien, en iets verder, naar buitenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
Strijkijzers![]()
![]()
Je bent niet de enige met zwakke enkels. Ik heb er ook last van. Wel een voordeel. Als ie een keer een beetje dubbelgaat, dan heb je er na afloop geen last van
moeten skates een maat groter dan je werkelijke schoenmaat zijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is onzin. Oefening baart kunst![]()
Oh, Nee, ik ben in de warquote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
180 graden? Das een fucking halve cirkel!
Ja, dat maarquote:Op woensdag 11 april 2007 22:16 schreef Ewaldus het volgende:
ik denk dat René bedoelt dat hij beide voeten 90 graden kan draaien en dan met de enkel tegen elkaar ofzo..
Ik heb geen idee, omdat ik nog nooit op skates gestaan hebquote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef manou het volgende:
[..]
moeten skates een maat groter dan je werkelijke schoenmaat zijn?
Dat realiseerde ik me later ookquote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag je al staan, met je tenen naar achteren...
Ja, ik twijfel heeeel soms nog wel met gradens.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Wiskunde is nooit m'n sterkste kant geweest wat dan wél, weet ik ook nog niet..
Ieder heeft zijn of haar roeping. Misschien komt je roeping binnenkort wel op je padquote:Op woensdag 11 april 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Wiskunde is nooit m'n sterkste kant geweest wat dan wél, weet ik ook nog niet..
Ja. Wie weet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ieder heeft zijn of haar roeping. Misschien komt je roeping binnenkort wel op je pad
Allemaalquote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op welke van de 30 typos had je gewild dat ik ging letten?
10 jaar terug ook al...maar nu gaat het echt lukken! ...denk ik..quote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
en dat droomde ik 6 jaar geleden ook, dat ik over 5 jaar miljonair zou zijn.
ik ben er inmiddls achter dat je ook zonder ook maar een rooie cent erg gelukkig kunt zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef Noca het volgende:
[..]
10 jaar terug ook al...maar nu gaat het echt lukken! ...denk ik..
Ik moet poepenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Prachtig jongens, roepingen.
ik zal nog eventjes een oogje in het zijl houdenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet het topic volmaken als ik er niet ben hè?
Slaap lekker allemaal!
Welterustenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet het topic volmaken als ik er niet ben hè?
Slaap lekker allemaal!
Dat maakt het ook wel weer leukquote:Op donderdag 12 april 2007 00:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Heerlijk, wel een beetje donker trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |