Hé daar heb ik ook gewoond in de huygensstraat en daarna in de ijsselstraat(rivierenbuurt)quote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Net in Corpus den Hoorn.
Niet ver van Auto Century en de paterswoldse weg.
Ik woon hier pas een aantal weken en woonde daarvoor aan de van Starkenborghstraat, das erg dichtbij de Hora Siccemasingel als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef Cattara het volgende:
[..]
Hé daar heb ik ook gewoond in de huygensstraat en daarna in de ijsselstraat(rivierenbuurt)
Nu woon ik aan de Hora siccamasingel in de wijert.(ook zuid)
Lekker wonen hier,niet ver van het centrum en alle winkels in de buurt....![]()
goh! laat ik nou iemand kennen die precies op dezelfde plekken heeft gewoond!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik woon hier pas een aantal weken en woonde daarvoor aan de van Starkenborghstraat, das erg dichtbij de Hora Siccemasingel als ik me niet vergis
Ik vind het ook prettig wonen hiero!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:07 schreef Crack_david het volgende:
[..]
goh! laat ik nou iemand kennen die precies op dezelfde plekken heeft gewoond!
Ik doe het morgen ff. Ik moet nu lerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Tangarine het volgende:
hm... naar wie PM je om die de OP de te komen?
ik woon iig Akkerstraat, ongeveer bij Station Noord
en dan toch op fokquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe het morgen ff. Ik moet nu leren
Dan woon je dus bij ons om de hoekquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Tangarine het volgende:
hm... naar wie PM je om die de OP de te komen?
ik woon iig Akkerstraat, ongeveer bij Station Noord
rofl wat is de wereld toch kleinquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan woon je dus bij ons om de hoek
exact!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ben nog nooit in de UB geweest.
Echte mannen studeren thuis!
Nummer 409 was de laatste. En de mijnequote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef S-Two het volgende:
Ga ik vanmiddag eens naar de UB, zijn alle kluisjes vol. Uiteindelijk maar weer naar huis gegaan en hier best prima geleerd.
Ben je een leuke vrouw?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef -ym- het volgende:
Tuinwijk hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |