Hij moet maar naar het Wuustwezel topic gaan hier in STA, daar posten alleen maar vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, niet een erg subtiele manier om te laten merken dat je het wel weer hebt gehad met me hè?
Maar ik hóu van je!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, niet een erg subtiele manier om te laten merken dat je het wel weer hebt gehad met me hè?
Wuustwezel (B)quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die kan ik niet vinden...
Je bent zelf een Fries, wat doe jij hier danquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij moet maar naar het Wuustwezel topic gaan hier in STA, daar posten alleen maar vrouwen
Hier zitten een paar toffe mensen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent zelf een Fries, wat doe jij hier dan
Euh, oh, goh, ja...quote:
Diversiteitquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh, oh, goh, ja...![]()
Maar wat moet je dan met andere vrouwen?
* DevilsAndDust kruipt in een hoekje om plaats te maken voor al die leuke vrouwen.quote:
Dat is euh, met plaatjes en zo toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
Ben vorige week naar het Stripmuseum geweest. Het was voor een schoolproject, dat dan weer wel. Maar om nou te zeggen dat ik er een tweede keer naar toe ga
ben ik ook geweest! Inderdaad leuk voor één keer, maar dan heb je het ook wel gezien. Bovendien heeft mn vader zn eigen privé stripmuseumquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
Ben vorige week naar het Stripmuseum geweest. Het was voor een schoolproject, dat dan weer wel. Maar om nou te zeggen dat ik er een tweede keer naar toe ga
En, hoe smaakte de normaal?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:57 schreef Noca het volgende:
Avond!
Eindelijk weer eens een keer normaal gegeten vandaag, werd tijd
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is euh, met plaatjes en zo toch?
Op de Westerhaven, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is euh, met plaatjes en zo toch?
wel bij de mac denk ik?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Was lekker!
Tijden tegenover het stripmuseum gewoond, nooit geweest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |