Ik ken hem wel hoor. Daarom is het ook niet nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ach het is Alex maar, een mod die niet in de buurt van Groningen woont
Ja, daar wil ik ook wel even naar op zoek. Als 'ie in stad is, dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
Hij is wel een aardige mod daar in PTA en meen het natuurlijk ook niet. Maar genoeg berichten hierover.
Het zal mij benieuwen wanneer Mister X van radio 538 in Groningen komt
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken hem wel hoor. Daarom is het ook niet nodig.
Ik gok vooral op de Grote Markt. Alhoewel hij daar ook langs komt als 'ie de MT bezoektquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ie de martinitoren of het Groninger Museum wel eens aan zou kunnen gaan doen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ie de martinitoren of het Groninger Museum wel eens aan zou kunnen gaan doen
Ik zal voortaan alleen nog maar lief edittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar niet meer gemeen gaan editten hè?
Fijn zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal voortaan alleen nog maar lief editten
het gaat niet om de kwantitiet van de vrouwen maar de kwalitiet van de vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef MaxMark het volgende:
Het wordt tijd dat er eens meer vrouwen in dit topic komen
Nou, niet een erg subtiele manier om te laten merken dat je het wel weer hebt gehad met me hè?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef MaxMark het volgende:
Het wordt tijd dat er eens meer vrouwen in dit topic komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |