Hest wel eens een tik had met 'n schop veur dien bakkesquote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Knau knau knau knau knau
Kaaik maai eins Grunnigs praoten
Me 2, heb met het verstaan zelfs al genoeg moeite.quote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef maok het volgende:
daar zijn we weer, ik hou het toch maar bij Nederlands, mijn Gronings is niet zo goud
Eigenzinnig volk die friezen..... (overigens zijn er ook goede bij)quote:Op maandag 9 april 2007 22:01 schreef manou het volgende:
laatst was ik aan het shoppen bij kamikazie en er waren 2 meiden die fries waren en die bleven ook gewoon fries tegen de verkoopster praten die er geen niets van snapte...gingen ze op hoge poten de zaak weer uit omdat ze niet goed geholpen werden...héél appart
Ik ook hè?quote:Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Natuurlijk zijn er goede en slechte Friezen. Maar dat is met alles zo.
Ik beschouw mezelf wel als een goede.
Update, het was 'm zelfs.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef nietzman het volgende:
Politie is daar zo'n beetje kind aan huis, een mattie van me zat als kraker in dat pand, en zijn plantage hebben ze ook al eens opgerold..
Zo natuurlijk is dat niet, friezenquote:Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Natuurlijk zijn er goede en slechte Friezen. Maar dat is met alles zo.
Ik beschouw mezelf wel als een goede.
Hondje klinkt niet, vind je ook niet?quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Noemde je mij nou poesje? Nee toch?![]()
Mij hè?quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef manou het volgende:
ik ken maar 1 leuke fries...............
Ik ook ...... Diepquote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef manou het volgende:
ik ken maar 1 leuke fries...............
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hondje klinkt niet, vind je ook niet?
Zat ik ook net aan te denken...helemaal geen zin in ookquote:
Och....quote:
Je hebt geen avatarquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef Noca het volgende:
Er wonen ook nog aardig wat friezen in de stad, blijkt hier ook wel weer
Voor de OP, ik woon in Zuid.
Waar woon je precies dan?quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Verdomd!
Waar is mijn avatar
En trusten maok.
Done.quote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Net in Corpus den Hoorn.
Niet ver van Auto Century en de paterswoldse weg.
met een beetje lapmiddel nog gelukt ookquote:Op maandag 9 april 2007 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zou jij mij niet nog eens naar beneden zetten?
Ik vind jequote:Op maandag 9 april 2007 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
met een beetje lapmiddel nog gelukt ook
quote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ook ...... Diep
Offtopic.... mooie naam heb je trouwens
Ga op reisquote:Op maandag 9 april 2007 23:50 schreef Ewaldus het volgende:
had ik maar werk, dan kon ik morgen iets nuttigs doen![]()
Ik zit er helaas niet bij, stelletje $*^#*($^#)*&$)*@#&$quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Check mij tof zijn:
[..]
Ben benieuwd of peterselieman ook al de uitslag heeft.
Balenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zit er helaas niet bij, stelletje $*^#*($^#)*&$)*@#&$
Schop ze.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de UB zitten en je niet kunnen concentreren omdat er continu mensen bij de printer staan te kletsen, is ook niet alles.
Ik ben momenteel aan het "leren" voor een tentamen Spaans vanavond. De motivatie is hier ook ver te zoeken. Ben nog rete-verkouden ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef S-Two het volgende:
Ik denk dat ik vanaf morgen de komende weken ook wel weer in de UB te vinden zal zijn, of ik moet mezelf thuis kunnen motiveren.
Als je die neuroot nou eens het schopwerk liet doen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thuis kan ik het dus absoluut niet... Daar is m'n bureau te klein, de afleiding te groot, en de neuroot in mij te veel aanwezig.
Succesquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het "leren" voor een tentamen Spaans vanavond. De motivatie is hier ook ver te zoeken. Ben nog rete-verkouden ook
In dat geval zal ik je zometeen even mijn adres PM-en.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helaas heb ik geen assertieve neuroot. Alleen maar een opruimneuroot, die niet kan werken in een ruimte waar niet alles netjes op z'n plaats ligt.
Dank jequote:
Ja heel grappig, het werkt alleen bij mij thuis, of in ieder geval in de ruimte waar ik moet werken. Wel ook in de keuken en zo als ik wil gaan koken, dus ik denk dat mijn huisgenoten het ook niet zo erg vinden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In dat geval zal ik je zometeen even mijn adres PM-en.
[..]
Dank je
Dat kan alleen met HTML.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey weet je wat tof zou zijn? Als je op de plaatjes in de OP zou kunnen klikken en dan bij het profiel ofzo van de user komt!
Renesite?
niet met php?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
niet met php?
want dan kan het wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |