Ja, ik twijfel heeeel soms nog wel met gradens.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Wiskunde is nooit m'n sterkste kant geweest wat dan wél, weet ik ook nog niet..
Ieder heeft zijn of haar roeping. Misschien komt je roeping binnenkort wel op je padquote:Op woensdag 11 april 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Wiskunde is nooit m'n sterkste kant geweest wat dan wél, weet ik ook nog niet..
Ja. Wie weet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ieder heeft zijn of haar roeping. Misschien komt je roeping binnenkort wel op je pad
Allemaalquote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op welke van de 30 typos had je gewild dat ik ging letten?
10 jaar terug ook al...maar nu gaat het echt lukken! ...denk ik..quote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
en dat droomde ik 6 jaar geleden ook, dat ik over 5 jaar miljonair zou zijn.
ik ben er inmiddls achter dat je ook zonder ook maar een rooie cent erg gelukkig kunt zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef Noca het volgende:
[..]
10 jaar terug ook al...maar nu gaat het echt lukken! ...denk ik..
Ik moet poepenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Prachtig jongens, roepingen.
ik zal nog eventjes een oogje in het zijl houdenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet het topic volmaken als ik er niet ben hè?
Slaap lekker allemaal!
Welterustenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet het topic volmaken als ik er niet ben hè?
Slaap lekker allemaal!
Dat maakt het ook wel weer leukquote:Op donderdag 12 april 2007 00:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Heerlijk, wel een beetje donker trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |