Heb ik niet gedaan, mooi gejat van de vorigequote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef Xurk het volgende:
Die gast die in de foto erbij is geplaktEn het is lang geleden dat we Bellick zo autoritair ogend hebben gezien
Nummer niet, aflevering heet John Doequote:Op zaterdag 14 april 2007 18:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Weet je mischien ook het nummer van de aflevering? Bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
Echt *vreselijk* flauw.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef biggetje het volgende:
leuk filmpje gemaakt naar aanleiding van deze episode:
http://www.youtube.com/watch?v=tgwRXUcpPZI
![]()
Luie donder! scroll ff naar boven??quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij welke uitzending zijn ze in Nederland?
Huh wtf... ik heb veel gemist en ik wis zeker dat ik tot episode 13 heb gekekenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:59 schreef Staafje het volgende:
Gisteren hebben ze episode 14 van Season 2 uitgezonden..
3 Kwartier Prison Break + 1 Kwartier Reclame = 1 uurquote:
Ja, die reclames zijn echt schandalig. Ben nog blij dat het niet op SBS6 wordt uitgezonden. Daar is het pas echt triest.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:33 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
3 Kwartier Prison Break + 1 Kwartier Reclame = 1 uur![]()
Ik dacht al... toen ik ze op dvd had duurde ze 3 kwartier... en nu 1 uur dus ik dacht zo van ... Yes nog langer
Komt er eerst 5 minuten reclame en daarna 10 minuten![]()
43 minuiten PB,quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:33 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
3 Kwartier Prison Break + 1 Kwartier Reclame = 1 uur![]()
Ik dacht al... toen ik ze op dvd had duurde ze 3 kwartier... en nu 1 uur dus ik dacht zo van ... Yes nog langer
Komt er eerst 5 minuten reclame en daarna 10 minuten![]()
Video...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:59 schreef Susie het volgende:
Opnemen op de ouderwetse video en fijn doorspoelen tijdens reclame!![]()
Yupp, zeer ouderwets, maar het werkt nog steeds!quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:04 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Video...
Dat is "ik kijk" in het Latijn toch?
Ow wacht, zo een apparaat... Ah...
há, zo doe ik het ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:50 schreef Djeez het volgende:
Ik kijk het op de HDD-recorder. Dan kbegin ik om 21:45 met PB te kijken, spoel de reclames door en ben net zo laat klaar met kijken als iedereen. Leve de moderne techniek!
Huh? Niet dat ik weet... je verwart haar toch niet met Juliet hèquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef Staafje het volgende:
He wat grappig, ik zag net een reclame van de serie Lost en daar zag ik die vrouw die ook in Prison Break speelt in die afleveringen dat ze dat geld op gaan graven van Westmoreland onder dat huis. Die blonde vrouw bedoel ik.
Grappig dat die nu in Lost zit
Kellerman gaat niet terug dacht ik, hij had het door dat die stem aan de andere kant van de lijn die de president moest voorstellen een andere vrouw was. En hij had gezegd dat Kim de pot op kon ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:19 schreef BobRooney het volgende:
Michael en Sara....er klopt gewoon iets niet. Volgens mij had Michael er niet echt zin in.
Voor de rest was het wel een leuke aflevering. Bellick is goed bezig. Kellerman gaat weer terug naar de slechterikken...of toch niet.
Owja, hij werd natuurlijk in de malig genomen....ik weet het weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef Attitude het volgende:
[..]
Kellerman gaat niet terug dacht ik, hij had het door dat die stem aan de andere kant van de lijn die de president moest voorstellen een andere vrouw was. En hij had gezegd dat Kim de pot op kon ofzo.
Maar goed, weer een dode erbij. De groep wordt kleiner.
Wacht maar, het gaat nog veel erger worden. Ik ga niks spoileren maar ik heb me echt doodgeergerd... (trema's doen het niet op deze pcquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is nogal onrealistisch ja. Zo'n datum is extreem makkelijk te vervalsen. Dit is gewoon een voorbeeld van hoe het verhaal enorme steken laat vallen. Het verhaal liep duidelijk naar een einde toe, maar toen ineens kregen ze groen licht voor een nieuw seizoen. Toen werden halsoverdekop dingen aangepast, om het verhaal maar te rekken.
Seizoen 2 was inderdaad een stuk minder, maar mijn verwachtingen voor seizoen 3 liggen toch hoger aangezien men genoeg kanten op kan gaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:27 schreef BartK. het volgende:
Ag seizoen 2 mogen ze afmaken, maar seizoen 3 is gewoon überdom van ze!
Kanten waar het verhaal niet voor geschreven was. De serie had een duidelijk verhaal: lincoln vrij krijgen (seizoen 1) en zijn onschuld aantonen (seizoen 2). Daarmee is het verhaal gedaan. Nu gaan ze er rare dingen aan vast knopen en is het briljante prison break uit seizoen 1 gedegradeerd tot een standaard serie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:32 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Seizoen 2 was inderdaad een stuk minder, maar mijn verwachtingen voor seizoen 3 liggen toch hoger aangezien men genoeg kanten op kan gaan.
Dat gaat nog leuk wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef Susie het volgende:
Ik vind het nog steeds een geweldige serie!
Te gek dat T-bag en Bellick gewoon in hetzelfde vliegtuig zitten!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Serieus? Sinds wanneer is dat dan? Gewoon op rtl5?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:55 schreef __Saviour__ het volgende:
zondagavond laat herhaling
Jij gaat nog tevreden gesteld worden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Damn, this sucks. Dit lijkt oneindig..... ik weet niet of ik dit nog wel leuk ga vinden. Zo blijf je bezig..ja toch? Topper van een aflevering dat wel maar je kunt het ook rrrrekkkkkkkkennnnnnnnn tot het bijna niet meer leuk wordt
Weet je wat de magie was van seizoen 1?
Het feit dat (bijna) alles zich afspeelde op en rond de gevangenis. Tuurlijk was er ook de (onovertroffen) spanning van het ontsnappingsplan, geweldig gewoon, maar doordat het verhaal zich afspelen in FOX River... waar altijd wel wat aan de hand was binnen de muren, gaf dat iets 'speciaals'.... Snapt iemand wat ik bedoel, ik kan het niet goed uitleggen. Ik vond ook altijd de leukste
Hetzelfde bij bv. een ziekenhuis serie (bv. G A) die goed loopt..... de kracht van hiervan is dat alle verhalen zich elke keer weer concentreren in het ziekenhuis, zodra de verhaallijn teveel buiten die rode draad gaat, valt er 'IETS' weg.
Tenminste dat is mijn visie, ik vind dat hetzelfde met prisonbreak... wat niet wil zeggen dat ik het nu slecht vind maar ik 'mis' iets. En nu het weer mislukt is Linc vrij te spreken ben ik bang dat ik nog tig afleveringen 'bewijzen' onintressant ga vinden
Ik miste ook de 'liefde' tussen M & S...hij ging weg, naar de president voor het plan maar dat kon makkelijk mislukken, bij het afscheid van Linc en Sara had ik wel ff wat meer willen zien van Micheal dat hij geeft om Sara.
Maar ik blijf het zeker volgen hoor!!! Ik moest het gewoon ff kwijt![]()
eerder teleurgesteld. wat een kutserie is het geworden zeg, niet normaal.quote:
Ja, en hoe lult ze zich daar dan weer onderuit?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:50 schreef thewishmaster het volgende:
Die smoes van de president dat ze zogenaamd kanker had, was wel weer heel goed bedacht in die korte tijd nadat ze met Bill Kim had gesproken. Ik hoop trouwens dat Bill Kim een pijnlijke dood sterft.
Voor haar eigen belang is het het beste wat ze kan doen. Het heeft geen zin meer om de tape te laten uitlekken en ze voorkomt dat de belangen van Bill Kim en zijn groep geschaad worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, en hoe lult ze zich daar dan weer onderuit?
Oke, geef me over, je hebt helemaal gelijk wat betreft dat er verder geen ruk op tv is!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:03 schreef hp38guser het volgende:
Susie, ik zou wel wat anders willen kijken, maar op donderdagavond is Prison Break in ieder geval nog iets beter dan de rest van de tv-pulp.
Tering jantje wat een onwijze kutvragen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:18 schreef thewishmaster het volgende:
Voor een vragenlijst voor mijn master scriptie heb ik nog mensen nodig die naar Prison Break kijken. Jullie zouden me heel erg helpen wanneer jullie de vragenlijst invullen. De vragenlijst is te vinden op het volgende adres:
https://examine.vu.nl/cgi-bin/inferentie.pl?qst_id=3637
Alvast bedankt.
Moet je mijn begeleider maar de schuld van geven. Zij wilde het volgens dit modelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Tering jantje wat een onwijze kutvragen.
maar.. Ik vul het voor je in hoor..
Hartelijk dank daarvoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het ook maar vaag. Maar goed, ingevuld
YW, en wat wil je er nou precies mee bereiken? Want het zijn niet echt vragen waar je iets mee kan?quote:
Dus jij denkt dat ik die vragen gewoon voor de lol heb neergezet en dat ik er niets mee gaan doen. Met die resultaten van het onderzoek ga ik kijken of verschillen tussen personages van verschillende tv-series invloed hebben op de relatie tussen tv-kijker en personage.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
YW, en wat wil je er nou precies mee bereiken? Want het zijn niet echt vragen waar je iets mee kan?
Hoezo personages?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik die vragen gewoon voor de lol heb neergezet en dat ik er niets mee gaan doen. Met die resultaten van het onderzoek ga ik kijken of verschillen tussen personages van verschillende tv-series invloed hebben op de relatie tussen tv-kijker en personage.
Het is een vergelijking tussen hoofdpersonen van drie verschillende series.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoezo personages?
Het ging alleen maar over scofield. En Sara en Lincoln en Kellerman en Mahone dan?
Waarom specefiek Michael?
Zelfs op deze foto (waar hij toch sexy of iets dergelijks moet overkomenquote:
dank je.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Susie het volgende:
Tevens vragenlijst even ingevuld voor thewishmaster
Erg als ik zeg; niet graag gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super bedank!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:59 schreef Nesle het volgende:
Hiero
http://www.veoh.com/videos/v353001cGbHDW3G
Dat heet geduld en spanning opbouwen, Bruschetta.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:22 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb echt medelijden met jullie... Internet en dan braaf die uitzendingen MET reclame gaan kijken op de NL televisie.....
Beetje hetzelfde als radiouitzendingen van 30 jaar geleden luisteren op je walkman....
Eennalaatste.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:13 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
super bedank!
zie trouwens ook nog 2 andere afleveringen staan, is die van vanavond niet de laatste van seizoen 2, of de enerlaatste?
Of een hele goede baan hebtquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat heet geduld en spanning opbouwen, Bruschetta.
Niet zoals sommigen 5 seizoenen 24 in een week kijken.
Als je werkeloos/student bent heb je daar wel tijd voor...
Aaargh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog 1 aflevering maar.
T-Bag had iemand betaald om die tas op te halen. En hij is opgepakt toen hij het hotel in Mexico verliet, nadat hij die hoer had vermoord.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef Susie het volgende:
T-Bag was die tas met geld toch kwijtgeraakt op het vliegveld? Dat hij die tas bijna had, toen sloeg hij die medewerker neer en rende toen weg zonder tas..... maar hoe hij inderdaad weer aan die tas is gekomen?? En wat voor deal inderdaad? Of hebben wij allemaal gemist dat hij toch is opgepakt ergens ofzo?
En die deal, Kim had met die oudere vent gesproken en ze zeiden dat ze van aanpak moesten veranderen en dat T-Bag niet dood hoefde gemaakt te worden, dit had allemaal te maken met 'Sona'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef Susie het volgende:
T-Bag was die tas met geld toch kwijtgeraakt op het vliegveld? Dat hij die tas bijna had, toen sloeg hij die medewerker neer en rende toen weg zonder tas..... maar hoe hij inderdaad weer aan die tas is gekomen?? En wat voor deal inderdaad? Of hebben wij allemaal gemist dat hij toch is opgepakt ergens ofzo?
Ah, dat is ook zo, toen die bewaker hem herkende....zag je toen dat ie echt opgepakt werd? Als de dvd's goedkoper zijn, dan maar eens aanschaffen en nog een keer kijken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
T-Bag had iemand betaald om die tas op te halen. En hij is opgepakt toen hij het hotel in Mexico verliet, nadat hij die hoer had vermoord.
Nee je zag hem niet opgepakt worden, maar hij zeulde wel een groot tas mee en de bewakers renden hard achter hem aan. Waarschijnlijk hebben ze zo hem gepakt. Maar volgens Kim moest elk gevangene dood gemaakt worden, alleen die oudere vent zei dat dat niet moest gebeuren vanwege Sona.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah, dat is ook zo, toen die bewaker hem herkende....zag je toen dat ie echt opgepakt werd? Als de dvd's goedkoper zijn, dan maar eens aanschaffen en nog een keer kijken!
Wat is nu eigenlijk "Sona" ?? De allereerste afleveringen van seizoen 1 heb ik niet gezien, dus als het daaruit komt..vergeef mij dat ik het niet weet. Als het daarna is geweest...stom dan!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:10 schreef Attitude het volgende:
[..]
Nee je zag hem niet opgepakt worden, maar hij zeulde wel een groot tas mee en de bewakers renden hard achter hem aan. Waarschijnlijk hebben ze zo hem gepakt. Maar volgens Kim moest elk gevangene dood gemaakt worden, alleen die oudere vent zei dat dat niet moest gebeuren vanwege Sona.
Dat wordt in de laatste aflevering bekend.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:43 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk "Sona" ?? De allereerste afleveringen van seizoen 1 heb ik niet gezien, dus als het daaruit komt..vergeef mij dat ik het niet weet. Als het daarna is geweest...stom dan!
Volgende week donderdag dus, laatste episode van seizoen 2, of de allerlaatste episode van PB, seizoen 29?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wordt in de laatste aflevering bekend.
Hij is wel opgepakt maar normaal moeten alle gevangenen dood van Kim. Maar die oudere vent had over een andere aanpak en wilde zo T-Bag gebruiken om Scofield en anderen te kunnen pakken. Want T-Bag heeft wel 5 miljoen en die willen ze graag terughebben. En het project Sona mag niet in gevaar lopen volgens die oudere vent. Dus aanstaande donderdag weten we meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef woutabest het volgende:
T-Bag liep toch later weer leuk over straat met die fbi-mannetjes achter zich aan? Dan zal hij wel niet opgepakt zijn, anders laten ze hem echt niet zomaar lopen, lijkt me
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:46 schreef Attitude het volgende:
[..]
Hij is wel opgepakt maar normaal moeten alle gevangenen dood van Kim. Maar die oudere vent had over een andere aanpak en wilde zo T-Bag gebruiken om Scofield en anderen te kunnen pakken. Want T-Bag heeft wel 5 miljoen en die willen ze graag terughebben. En het project Sona mag niet in gevaar lopen volgens die oudere vent. Dus aanstaande donderdag weten we meer.
Oh.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:58 schreef Attitude het volgende:
Ze hebben zelf verteld dat Tbag opgepakt is, dat stond op de ondertiteling. Kim ging naar de oudere vent in de limo en vertelde hem dat ze Tbag hadden. En de rest... heb ik al verteld hierergens.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:30 schreef Gremen het volgende:
Dan dat einde, gaan ze er nu een sf tint aan hangen en is scofield een experiment van de us overheid?
Ja, volgens mij ook hoor! En anders leek ie er wel erg op. En wat een vaag einde zeg...tering.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
SONAAAAAAAAAAAA !!
Is dat nou Bellick die daar lag ofniet?
Lost uitgemolken? Naaahquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef BramKVO het volgende:
In Belgie was het afgelopen zondag ook de laatste. Ik hoop dat seizoen 3 meteen het laatste seizoen wordt, anders zal het weer zwaar uitgemolken worden (zoals oa Lost eigenlijk)
Hij zal wel ooit de FBI/CIA of iets dergelijks ontvlucht zijn waardoor niemand van zijn aanwezigheid mag afweten. Of ze denken dat hij ooit vermoord is, wat niet zo blijkt te zijn. Lekker vaag allemaal, maar we zullen toch gewoon moeten wachten voordat we het zeker zullen weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:10 schreef Gremen het volgende:
Maar voor wie of wat is die generaal nu steeds bang?
Een paar afleveingen terug zat hij al op een roeibootje omdat dat alleen veilig was en in deze aflevering in die auto waar hij niet sprak maar alles opschreef....
Hij lijkt me toch ook van 'The company', zou er dan nog een derde partij zijn?
Jah, ik moet eerlijk zeggen.... ik snap er niet veel meer van (lees; zeer weinig)quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef Xurk het volgende:
Het was inderdaad Bellick die daar lagEn ik denk dat T-Bag er ook nog bijkomt in seizoen 3, lekker met zijn vieren in Sona
De tweede keer dat ik deze aflevering gezien heb, en nog steeds is 'ie eigenlijk best slecht... het is overduidelijk dat deze aflevering bedoeld was als afsluiting, aangezien tot vijf minuten voor het einde alles opgelost lijkt en alle goeien "happily ever after" gaan leven. Dan ineens wordt het geld op de domste manier mogelijk vernietigd door aap Lincoln, komt de Mexicaanse politie er héél toevallig [maar waarom??! als het "The Company" was had ik het eerder begrepen] aanrijden seconden nadat Sara Bill Kim heeft doodgeschoten en laat Michael zich oppakken. Tenslotte krijgen we die "General" te zien die het erover heeft dat het de bedoeling was dat Scofield in Sona kwam, om er vervolgens weer uit te breken, vervolgens gaat die man in één of ander soort OK / experimentatie-ruimte.
Heel de voortgang van seizoen twee en heel het verhaal 100% omgedraaid, in enkele minuten
S3, was het beste seizoen tot nu toequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef BramKVO het volgende:
In Belgie was het afgelopen zondag ook de laatste. Ik hoop dat seizoen 3 meteen het laatste seizoen wordt, anders zal het weer zwaar uitgemolken worden (zoals oa Lost eigenlijk)
Onzinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Lost is ook zoiets wat te ver doorgaat ja.
ik stopte ergens in seizoen 2.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
OnzinLost seizoen 3 is echt weer niveau van seizoen 1
Net als met Heroes, waar ik hele goede toekomstverwachtingen van hebquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:03 schreef BramKVO het volgende:
Maar een serie als 24 bvb gaat ook al 5-6 seizoenen mee, maar die seizoenen vervolgen niet, wat het 'uitmelkingsproces' (what's in a name) vermindert. Elk verhaal staat los van het andere.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:00 schreef BramKVO het volgende:
Heroes volg ik niet, maar enkele maten van me vinden het nu al uitgemolken worden ...
mijn maten vonden het naar het einde van seizoen 1 toe inderdaad minder worden, is toch hun mening, niet ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer met maar 1 seizoen terwijl er nog (vrijwel) niks bekend is over seizoen 2
Lekkere maten heb jij
Hwt was ook maar een hersenspinsel van me. Ik weet verder net zo veel als jij hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Gezien
Is het niet gewoon zo dat Michael een experiment is, iemand die ze in de gaten willen houden, omdat bij toeval is gebleken dat hij heel erg slim is en veel voor zijn familie over heeft? Ik haal iig nergens iets uit over geïnjecteerd bloed, wat Shirley zegt.
Dus door die ontsnapping blijkt dat hij wel heel handig is in een ander project van ze?
scofield is naar een of andere gevangenis genaamd sona gestuurd. blijkbaar een of andere afgesloten gebouw waar de criminelen allemaal vrij rondlopen en het een groot zooitje is. slaat allemaal nergens opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap het einde niet.
Kan iemand dat nou uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
vanwege de spoiler. en de andere reden kan ik niet zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:39 schreef __Saviour__ het volgende:
is dievanwege het feit dat je een spoiler weet, of dat het verhaal zo teleurstellend is?
Als ik het mij goed kan herinneren was het rond oktober in de VS. RTL komt er meestal mee als ze in de VS rond de 16 afleveringen zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Rory78 het volgende:
Wanneer zal het verder gaan? Pas over een half jaar (2x13 weken?) of over 22 weken (1 USA seizoen)?
Bij seizoen 2 zaten ze bij RTL 5 anders best wel dicht op het uitzendschema van de VS.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Als ik het mij goed kan herinneren was het rond oktober in de VS. RTL komt er meestal mee als ze in de VS rond de 16 afleveringen zitten.
Hallo.quote:
Ja de serie heeft nu helemaal afgedaan voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja.
Het was wel een teleurstelling toen Scofield een robot bleek te zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja.
Seizoen wordt pas vanaf augustus 2007 in Amerika uitgezonden. Er is dus nog niks uitgezonden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja.
*zucht*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Nijemanting het volgende:
[..]
Seizoen wordt pas vanaf augustus 2007 in Amerika uitgezonden. Er is dus nog niks uitgezonden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Nijemanting het volgende:
[..]
Seizoen wordt pas vanaf augustus 2007 in Amerika uitgezonden. Er is dus nog niks uitgezonden.
idd, lucky bastards hierquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:57 schreef Xurk het volgende:
Omfg, volgens de site van RTL [klik] begint Prison Break seizoen 3 aanstaande donderdag al op RTL5En vanavond wordt in Amerika pas aflevering 4 ervan uitgezonden... dat moet wel een record zijn!
Video?!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:21 schreef DeTolk het volgende:
Videorecorder al ingeprogrammeerd, just in case
En Heroes....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Video?!!
* Vlindur moet nog ff kiezen wat ik ga opnemen.. House of PB.. Ze komen op de zelfde tijd...
Heroes komt na PB, dat is 1 probleem minder dus...quote:
Luiaardquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef TomComCo het volgende:
kan iemand miss een samenvatting geven of vinden van seizoen 2 waarbij wordt verteld wat er per persoon is gebeurd... t heeft acht allemaal veel te lang geduurt en ik weet zeker dat ik niet de enige ben...
wanneer staat herhaling gepland? mijn vriend kan het nl. niet zien....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgende week donderdag dus, laatste episode van seizoen 2, of de allerlaatste episode van PB, seizoen 29?
Ik zag hem wel bij de namen van de hoofdrolspelers staan idd, daarom vroeg ik het eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:30 schreef Guerra het volgende:
Hij doet weer mee aan seizoen 3 dus dat zien we binnenkort wel.
Die Whistler, dat is toch die gast die in de kelder zit en de briefjes aan Bellick gaf?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Lincoln ontdekt dat zijn zoon LJ ontvoerd is. Ook Sara is bij de ontvoering betrokken. Later blijkt dat Michael niet zomaar uit de gevangenis weg kan. In ruil voor LJ en Sara eisen de ontvoerders de ontsnapping van een medegevangene van Michael, Whistler.
OKkidoki, thanks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Het plan was sowieso om scofield in sona te krijgen. Dat 'zei' die kale vent al tegen Kim. Daarvoor liet Kim de politie te komen. En daarvoor wilde hij nog Lincoln dumpen. Maar het liep anders. Sara schoot Kim dood. Dan zit je dus met een lijk, en de politie komt eraan. Dus dus moesten ze alsnog rennen. En eenmaal opgepakt ging Scofield alsnog richting Sona. Het geld is van geen enkel belang meer, dat ligt daar nu gewoon op de bodem van dat water.
En dat was die man die de briefjes in opdracht van Lechero aan Bellick moest geven. Aangezien de man achter de muur iets moest doen voor Lechero, geeft al aan dat deze man zeer belangrijk is. Maar wat betekent die boodschap? En wat is T-Bag van plan trouwens?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:09 schreef Attitude het volgende:
[..]
OKkidoki, thanks.
Djeez, die Whistler zal wel die opgesloten vent achter de muur zijn, Michael moet Whistler zien te vinden.
Daar gok ik ook op.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zal wel rattenvlees zijn
Paar uur per dag dacht ik, ik had het gezien in een making off ergensquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat geeft wel aan dat de serie echt maar voor 1 seizoen bedoeld was. Ze hebben nu idd het probleem met Scofield en z'n tattoo's. Het iedere aanbrengen daarvan zal wel een tijdrovend klusje zijn.
Vanavond aflevering 3quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:42 schreef nlboy het volgende:
Bij welke eps is RTL 5 met prison break? (dus zien we morgen)
Dat trekt wel de geloofwaardigheid in twijfel vind ik. die tatoos liepen tot in de rand van zn nek.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat geeft wel aan dat de serie echt maar voor 1 seizoen bedoeld was. Ze hebben nu idd het probleem met Scofield en z'n tattoo's. Het iedere keer aanbrengen daarvan zal wel een tijdrovend klusje zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik iwst het net, maar was zo klaar als een klontje. Het was al bekend dat Sarah Wayne Callies haar medewerking niet meer wilde verlenen aan seizoen drie. Maar nu is er niks meer over voor Michael om voor te vechten, behalve zijn neefje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:46 schreef Nesle het volgende:
Dat kon je toch helemaal niet weten dat daar in zat, ofwel?![]()
Meen je niet.. hmm, wel jammer eigenlijk. Maar je zou toch eerder denken aan een afgesneden lichaamssdeel als waarschuwing (hoofd is dan ook een lichaamsdeel, maar dan ben je ook gelijk doodquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik iwst het net, maar was zo klaar als een klontje. Het was al bekend dat Sarah Wayne Callies haar medewerking niet meer wilde verlenen aan seizoen drie. Maar nu is er niks meer over voor Michael om voor te vechten, behalve zijn neefje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt een gigantische domper, jammer dat het verhaal zover gerekt is.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |