abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 9 juni 2007 @ 16:09:03 #151
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50271722
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat wordt in de laatste aflevering bekend.
Volgende week donderdag dus, laatste episode van seizoen 2, of de allerlaatste episode van PB, seizoen 29?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Donald Duck held zaterdag 9 juni 2007 @ 16:09:52 #152
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50271751
laatste van seizoen 2. Dat eindigt met de onthulling van wat/wie sona is
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50272718
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef woutabest het volgende:
T-Bag liep toch later weer leuk over straat met die fbi-mannetjes achter zich aan? Dan zal hij wel niet opgepakt zijn, anders laten ze hem echt niet zomaar lopen, lijkt me
Hij is wel opgepakt maar normaal moeten alle gevangenen dood van Kim. Maar die oudere vent had over een andere aanpak en wilde zo T-Bag gebruiken om Scofield en anderen te kunnen pakken. Want T-Bag heeft wel 5 miljoen en die willen ze graag terughebben. En het project Sona mag niet in gevaar lopen volgens die oudere vent. Dus aanstaande donderdag weten we meer.
pi_50272910
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:46 schreef Attitude het volgende:

[..]

Hij is wel opgepakt maar normaal moeten alle gevangenen dood van Kim. Maar die oudere vent had over een andere aanpak en wilde zo T-Bag gebruiken om Scofield en anderen te kunnen pakken. Want T-Bag heeft wel 5 miljoen en die willen ze graag terughebben. En het project Sona mag niet in gevaar lopen volgens die oudere vent. Dus aanstaande donderdag weten we meer.
Hoe kom je daar zo bij?

- je hebt niets gezien, hij had ook heel hard kunnen rennen
- als hij gepakt was, was hij ook z'n geld kwijt.

pi_50273061
Ze hebben zelf verteld dat Tbag opgepakt is, dat stond op de ondertiteling. Kim ging naar de oudere vent in de limo en vertelde hem dat ze Tbag hadden. En de rest... heb ik al verteld hierergens.
pi_50273097
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:58 schreef Attitude het volgende:
Ze hebben zelf verteld dat Tbag opgepakt is, dat stond op de ondertiteling. Kim ging naar de oudere vent in de limo en vertelde hem dat ze Tbag hadden. En de rest... heb ik al verteld hierergens.
Oh.

Waarom had hij z'n geld nog dan?
pi_50273251
Omdat Scofield, Sucre, Bellick jacht maken op het geld en dat wist Kim en Mahone ook. Dus de beste manier om ze te lokken is het beste als Tbag het geld nog zou hebben.
pi_50278963
Even wat caps van de aflevering 21: Fin Del Camino
Michael in diepe gedachten

Bullebak Bellick

Sucre snapt het ook allemaal niet meer

The secret of getting ahead is getting started
pi_50465825
Laatste aflevering
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_50465948
Neeeeeeeeee
Keep the faith!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:54:13 #161
160496 debb0r
.backstabber
pi_50466319
was deze niet de op één na laatste? xD
¡ F r o m t h i s m o m e n t y o u ' l l b e o u t o f p l a c e d a n d u n d e r d r e s s e d !
pi_50466571
Nee laatste.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:13:20 #163
92771 Un4
War....
pi_50467105
Haha, die nieuwe Cup a Soup reclame.. Prison Break persiflage!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_50467367
Het einde van deze aflevering Zo vaag
pi_50467733
SONAAAAAAAAAAAA !!

Is dat nou Bellick die daar lag ofniet ?
pi_50467788
Stel je voor, Mahone, Bellick en Scofield in 1 gevangenis
pi_50467816
In Belgie was het afgelopen zondag ook de laatste. Ik hoop dat seizoen 3 meteen het laatste seizoen wordt, anders zal het weer zwaar uitgemolken worden (zoals oa Lost eigenlijk)
pi_50467919
Wtf

Nou ja....

Waar ging het tweede seizoen nu eigenlijk over? Ze worden gepakt, weer vrij, weer gepakt, weer vrij....
Hier een daar sneuvelen er een paar
Dan dat einde, gaan ze er nu een sf tint aan hangen en is scofield een experiment van de us overheid?
pi_50467996
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:30 schreef Gremen het volgende:
Dan dat einde, gaan ze er nu een sf tint aan hangen en is scofield een experiment van de us overheid?
pi_50468946
Bellick lag er leuk bij
Verder een typisch prison break eind. Never a happy ending..
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_50469103
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
SONAAAAAAAAAAAA !!

Is dat nou Bellick die daar lag ofniet ?
Ja, volgens mij ook hoor! En anders leek ie er wel erg op. En wat een vaag einde zeg...tering.
Ik denk dat Michael bij z'n geboorte ofzo is geinjecteerd met iets in z'n bloed waardoor ie zo is geworden als ie is, of nog verder zoekende, gecreeerd is door Sona, en vroeger al is ontsnapt uit handen van die kale Sona gast.
Nooit meer kunnen vinden doordat ie zo slim was, maar wetende dat ie alles voor familie doet ,het hele Lincoln verhaal op is gezet om hem zover te krijgen dat ie hem zou gaan helpen te ontsnappen. Zoiets denk ik., misschien wel heel vergezocht, maar het zou me niks meer verbazen.
Wat moeten we toch lang wachten.....
Back in business.
  donderdag 14 juni 2007 @ 23:19:55 #172
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50470040
Het was inderdaad Bellick die daar lag En ik denk dat T-Bag er ook nog bijkomt in seizoen 3, lekker met zijn vieren in Sona

De tweede keer dat ik deze aflevering gezien heb, en nog steeds is 'ie eigenlijk best slecht... het is overduidelijk dat deze aflevering bedoeld was als afsluiting, aangezien tot vijf minuten voor het einde alles opgelost lijkt en alle goeien "happily ever after" gaan leven. Dan ineens wordt het geld op de domste manier mogelijk vernietigd door aap Lincoln, komt de Mexicaanse politie er héél toevallig [maar waarom??! als het "The Company" was had ik het eerder begrepen] aanrijden seconden nadat Sara Bill Kim heeft doodgeschoten en laat Michael zich oppakken. Tenslotte krijgen we die "General" te zien die het erover heeft dat het de bedoeling was dat Scofield in Sona kwam, om er vervolgens weer uit te breken, vervolgens gaat die man in één of ander soort OK / experimentatie-ruimte.

Heel de voortgang van seizoen twee en heel het verhaal 100% omgedraaid, in enkele minuten
  donderdag 14 juni 2007 @ 23:27:44 #173
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_50470338
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef BramKVO het volgende:
In Belgie was het afgelopen zondag ook de laatste. Ik hoop dat seizoen 3 meteen het laatste seizoen wordt, anders zal het weer zwaar uitgemolken worden (zoals oa Lost eigenlijk)
Lost uitgemolken? Naaah
pi_50470416
Het geld ligt toch gewoon in het water

Het is gewoon de serie hoe hij al sinds aflevering 13 van seizoen 1 is. Steeds lijkt het goed te gaan en dan gebeurd er toch weer wat
Het einde is er gewoon voor de cliffhanger, het shock effect en een derde seizoen te kunnen maken.

Ach ja, toch best een vermakelijke serie
  Donald Duck held donderdag 14 juni 2007 @ 23:42:28 #175
46149 __Saviour__
pi_50470880
Als Scofield nou een of ander experiment zou zijn waar ze altijd al van wisten, zou dat echt enorm tegen het hele verhaal ingaan. Dat zou de serie echt een enorm dieptepunt in sleuren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:13:25 #176
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_50471847
Inderdaad, ik vond het tot nu toe een hele toffe serie. Seizoen 1 nog het leukst maar als dat echt zo zou zijn met die onrealistische shit als expirimenten enzo bah, das allemaal bullshit
pi_50475768
Ik snap niet dat ze niet gewoon meteen weg gingen met dit boot. Ze weten dat ze achtervolgt worden maar toch gaan ze eerst een kwartier keuvelen . Toen ze dar mee bezig waren wist ik eik al dat het niet ging lukken
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:09:27 #178
10754 alki
Alfisti
pi_50475925
En waarom rent scofield nu dat huis is, hij weet toch dat hij omsingeld word, gewoon doorrennen dan was er nix aan de hand geweest
Cuore Sportivo
pi_50477522
Vind het wel knap hoe die kale zo snel van de ene naar de andere plek is gegaan. Ook raar dat ie ze eerst dood wilde hebben (toch?) en daarna 1 van de 2 in Sona wilde hebben. Maargoed, er zijn genoeg alternatieven voor seizoen 3 en dat zal dan hoogstwaarschijnlijk ook het laatste seizoen zijn.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:29:30 #180
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_50482470
Nah ja, ook al wordt er steeds een draai aangegeven, ik blijf toch wel kijken! Moeten nu alleen weer erg lang wachten, heb het idee dat het net weer begonnen was eigenlijk....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:10:23 #181
24313 Gremen
Eindbaas
pi_50483808
Maar voor wie of wat is die generaal nu steeds bang?
Een paar afleveingen terug zat hij al op een roeibootje omdat dat alleen veilig was en in deze aflevering in die auto waar hij niet sprak maar alles opschreef....
Hij lijkt me toch ook van 'The company', zou er dan nog een derde partij zijn?
pi_50484289
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:10 schreef Gremen het volgende:
Maar voor wie of wat is die generaal nu steeds bang?
Een paar afleveingen terug zat hij al op een roeibootje omdat dat alleen veilig was en in deze aflevering in die auto waar hij niet sprak maar alles opschreef....
Hij lijkt me toch ook van 'The company', zou er dan nog een derde partij zijn?
Hij zal wel ooit de FBI/CIA of iets dergelijks ontvlucht zijn waardoor niemand van zijn aanwezigheid mag afweten. Of ze denken dat hij ooit vermoord is, wat niet zo blijkt te zijn. Lekker vaag allemaal, maar we zullen toch gewoon moeten wachten voordat we het zeker zullen weten.
pi_50491404
Wat een einde...
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:19:04 #184
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50498625
Ik was weer erg teleurgesteld na het einde, net als bij seizoen1, maar in ieder geval kijk ik toch vooruit naar seizoen3.
pi_50594632
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef Xurk het volgende:
Het was inderdaad Bellick die daar lag En ik denk dat T-Bag er ook nog bijkomt in seizoen 3, lekker met zijn vieren in Sona

De tweede keer dat ik deze aflevering gezien heb, en nog steeds is 'ie eigenlijk best slecht... het is overduidelijk dat deze aflevering bedoeld was als afsluiting, aangezien tot vijf minuten voor het einde alles opgelost lijkt en alle goeien "happily ever after" gaan leven. Dan ineens wordt het geld op de domste manier mogelijk vernietigd door aap Lincoln, komt de Mexicaanse politie er héél toevallig [maar waarom??! als het "The Company" was had ik het eerder begrepen] aanrijden seconden nadat Sara Bill Kim heeft doodgeschoten en laat Michael zich oppakken. Tenslotte krijgen we die "General" te zien die het erover heeft dat het de bedoeling was dat Scofield in Sona kwam, om er vervolgens weer uit te breken, vervolgens gaat die man in één of ander soort OK / experimentatie-ruimte.

Heel de voortgang van seizoen twee en heel het verhaal 100% omgedraaid, in enkele minuten
Jah, ik moet eerlijk zeggen.... ik snap er niet veel meer van (lees; zeer weinig) Idd erg vaag allemaal en 100% uit de richting.

Ik vind het ON-Michael om een huis in te rennen en zich te laten oppakken (waar zijn de doordachte plannen), om niet meteen met de boot weg te varen (ze worden tenslotte nog steeds achtervolgd) , om alweer (de ezel) Linc de boel te laten verpesten (leg het wapen maar in de boot want alles is nu oké).

Het is allemaal wat ver gezocht, dat hele Sona????? gebeuren
The secret of getting ahead is getting started
  Donald Duck held maandag 18 juni 2007 @ 23:42:26 #186
46149 __Saviour__
pi_50599029
Tja, ze moeten toch wat he. Kijkcijfers en dollartekentjes in de ogen zijn blijkbaar belangrijker dan een topserie waardig afsluiten op het hoogtepunt, zoals het zou horen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_50599071
Ik had hem gedownload en volgens de tracker staat ie op mijn pc, maar volgens de pc zelf niet En nu kan ik het nergens meer vinden
pi_50599877
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef BramKVO het volgende:
S3, was het beste seizoen tot nu toe
*houdt hoop voor S3
  Donald Duck held dinsdag 19 juni 2007 @ 00:03:37 #189
46149 __Saviour__
pi_50599930
Lost is ook zoiets wat te ver doorgaat ja. Daarom stopte ik met kijken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:11:04 #190
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_50600192
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Lost is ook zoiets wat te ver doorgaat ja.
Onzin Lost seizoen 3 is echt weer niveau van seizoen 1
  Donald Duck held dinsdag 19 juni 2007 @ 00:12:22 #191
46149 __Saviour__
pi_50600244
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:11 schreef Haunter het volgende:

[..]

Onzin Lost seizoen 3 is echt weer niveau van seizoen 1
ik stopte ergens in seizoen 2.
Maar komen er dan eindelijk eens antwoorden ipv de openstaande vragen te negeren en alsmaar nieuwe mysterieuze dingen te introduceren?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 19 juni 2007 @ 01:03:02 #192
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50601662
Als ik kijk naar wat we in seizoen 3 allemaal te weten zijn gekomen, wat we in seizoen 2 nog niet wisten, dan kan ik inderdaad zeggen dat er in seizoen 3 van veel belangrijke elementen van het verhaal dingen onthuld zijn, meer dan in seizoen 1 en 2 bij elkaar. Natuurlijk komen er ook steeds weer nieuwe vragen bij, maar dat hoort bij LOST, en er zijn dus ook genoeg dingen beantwoord
pi_50601857
Ik moet zeggen dat LOST seizoen 3 wel weer een stuk beter is dan 2. In seizoen 2 is het alleen maar raadselachtiger geworden en zijn er steeds maar weer mysterieuze zaken bijgekomen, terwijl in seizoen 3 er duidelijk voor een bepaalde verhaallijn is gekozen. Er zit natuurlijk wel een gevaar in het als maar verlengen van een succesvolle serie - uiteindelijk wordt het te lang en te onzinnig.

Maargoed, je moet iets te doen hebben. Heroes, Prison Break, Lost, The Shield, Sopranos en the 4400 als je ze allemaal volgt geeft het afwisselend en gebalanceerd entertainment.
pi_50605364
Maar een serie als 24 bvb gaat ook al 5-6 seizoenen mee, maar die seizoenen vervolgen niet, wat het 'uitmelkingsproces' (what's in a name) vermindert. Elk verhaal staat los van het andere.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:28:24 #195
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_50607857
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:03 schreef BramKVO het volgende:
Maar een serie als 24 bvb gaat ook al 5-6 seizoenen mee, maar die seizoenen vervolgen niet, wat het 'uitmelkingsproces' (what's in a name) vermindert. Elk verhaal staat los van het andere.
Net als met Heroes, waar ik hele goede toekomstverwachtingen van heb
Ik wil een plaatje posten!
pi_50609055
Heroes volg ik niet, maar enkele maten van me vinden het nu al uitgemolken worden ...
pi_50609452
Het zal toch niet zo zijn dat Lincoln in seizoen 3 Michael gaat helpen te ontsnappen?

Ik denk dat ik afhaak, vond de laatste afleveringen eigenlijk vrij saai.
pi_50613386
AAAAAAAAAHHHHHH
Ik heb de aflevering van vorige week gemist
Waar kan je die terugkijken?

PB
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50624778
98,8 % binnen, eindelijk
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:37:46 #200
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_50625544
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:00 schreef BramKVO het volgende:
Heroes volg ik niet, maar enkele maten van me vinden het nu al uitgemolken worden ...
Hoe kan dat nou weer met maar 1 seizoen terwijl er nog (vrijwel) niks bekend is over seizoen 2

Lekkere maten heb jij
Ik wil een plaatje posten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')