Volgende week donderdag dus, laatste episode van seizoen 2, of de allerlaatste episode van PB, seizoen 29?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wordt in de laatste aflevering bekend.
Hij is wel opgepakt maar normaal moeten alle gevangenen dood van Kim. Maar die oudere vent had over een andere aanpak en wilde zo T-Bag gebruiken om Scofield en anderen te kunnen pakken. Want T-Bag heeft wel 5 miljoen en die willen ze graag terughebben. En het project Sona mag niet in gevaar lopen volgens die oudere vent. Dus aanstaande donderdag weten we meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef woutabest het volgende:
T-Bag liep toch later weer leuk over straat met die fbi-mannetjes achter zich aan? Dan zal hij wel niet opgepakt zijn, anders laten ze hem echt niet zomaar lopen, lijkt me
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:46 schreef Attitude het volgende:
[..]
Hij is wel opgepakt maar normaal moeten alle gevangenen dood van Kim. Maar die oudere vent had over een andere aanpak en wilde zo T-Bag gebruiken om Scofield en anderen te kunnen pakken. Want T-Bag heeft wel 5 miljoen en die willen ze graag terughebben. En het project Sona mag niet in gevaar lopen volgens die oudere vent. Dus aanstaande donderdag weten we meer.
Oh.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:58 schreef Attitude het volgende:
Ze hebben zelf verteld dat Tbag opgepakt is, dat stond op de ondertiteling. Kim ging naar de oudere vent in de limo en vertelde hem dat ze Tbag hadden. En de rest... heb ik al verteld hierergens.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:30 schreef Gremen het volgende:
Dan dat einde, gaan ze er nu een sf tint aan hangen en is scofield een experiment van de us overheid?
Ja, volgens mij ook hoor! En anders leek ie er wel erg op. En wat een vaag einde zeg...tering.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
SONAAAAAAAAAAAA !!
Is dat nou Bellick die daar lag ofniet?
Lost uitgemolken? Naaahquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef BramKVO het volgende:
In Belgie was het afgelopen zondag ook de laatste. Ik hoop dat seizoen 3 meteen het laatste seizoen wordt, anders zal het weer zwaar uitgemolken worden (zoals oa Lost eigenlijk)
Hij zal wel ooit de FBI/CIA of iets dergelijks ontvlucht zijn waardoor niemand van zijn aanwezigheid mag afweten. Of ze denken dat hij ooit vermoord is, wat niet zo blijkt te zijn. Lekker vaag allemaal, maar we zullen toch gewoon moeten wachten voordat we het zeker zullen weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:10 schreef Gremen het volgende:
Maar voor wie of wat is die generaal nu steeds bang?
Een paar afleveingen terug zat hij al op een roeibootje omdat dat alleen veilig was en in deze aflevering in die auto waar hij niet sprak maar alles opschreef....
Hij lijkt me toch ook van 'The company', zou er dan nog een derde partij zijn?
Jah, ik moet eerlijk zeggen.... ik snap er niet veel meer van (lees; zeer weinig)quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef Xurk het volgende:
Het was inderdaad Bellick die daar lagEn ik denk dat T-Bag er ook nog bijkomt in seizoen 3, lekker met zijn vieren in Sona
De tweede keer dat ik deze aflevering gezien heb, en nog steeds is 'ie eigenlijk best slecht... het is overduidelijk dat deze aflevering bedoeld was als afsluiting, aangezien tot vijf minuten voor het einde alles opgelost lijkt en alle goeien "happily ever after" gaan leven. Dan ineens wordt het geld op de domste manier mogelijk vernietigd door aap Lincoln, komt de Mexicaanse politie er héél toevallig [maar waarom??! als het "The Company" was had ik het eerder begrepen] aanrijden seconden nadat Sara Bill Kim heeft doodgeschoten en laat Michael zich oppakken. Tenslotte krijgen we die "General" te zien die het erover heeft dat het de bedoeling was dat Scofield in Sona kwam, om er vervolgens weer uit te breken, vervolgens gaat die man in één of ander soort OK / experimentatie-ruimte.
Heel de voortgang van seizoen twee en heel het verhaal 100% omgedraaid, in enkele minuten
S3, was het beste seizoen tot nu toequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef BramKVO het volgende:
In Belgie was het afgelopen zondag ook de laatste. Ik hoop dat seizoen 3 meteen het laatste seizoen wordt, anders zal het weer zwaar uitgemolken worden (zoals oa Lost eigenlijk)
Onzinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Lost is ook zoiets wat te ver doorgaat ja.
ik stopte ergens in seizoen 2.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
OnzinLost seizoen 3 is echt weer niveau van seizoen 1
Net als met Heroes, waar ik hele goede toekomstverwachtingen van hebquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:03 schreef BramKVO het volgende:
Maar een serie als 24 bvb gaat ook al 5-6 seizoenen mee, maar die seizoenen vervolgen niet, wat het 'uitmelkingsproces' (what's in a name) vermindert. Elk verhaal staat los van het andere.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:00 schreef BramKVO het volgende:
Heroes volg ik niet, maar enkele maten van me vinden het nu al uitgemolken worden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |