abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53869429
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef Djeez het volgende:

[..]

Volgende week donderdag dus, laatste episode van seizoen 2, of de allerlaatste episode van PB, seizoen 29?
wanneer staat herhaling gepland? mijn vriend kan het nl. niet zien....
Carpe diem
pi_53871937
wow, dat was weer een aflevering zoals vanouds !
Fingerspitzgefühl
pi_53872025
Ik vond hem erg goed!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 21:40:53 #254
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53872218
Geweldige actie van Mahone!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_53873582
Eerste half uur gemist omdat ik PB om half 10 verwachtte
Gelukkig niet veel gemist volgens mij (?). Want snapte het nog wel
Leuke aflevering was het
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_53875669
Wat een geweldige 1e aflevering! Ik heb zitten smullen,,
Blij dat ik er bijtijds achterkwam dat het om half 9 begon ipv half 10. Niet echt snugger van RTL, maar goed.
Back in business.
pi_53879132
Half 10 is Heroes en half 11 Jensen, dat was toch al bekend?
pi_53881403
Ja, hij was spannend. Ben erg benieuwd naar de spannende meneer in de muur..

Ik vraag me a hoe het met de andere gevangenen gaat. En de op moet worden aangepast!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_53881980
Het was weer lekker spannend, maar snap 1 ding niet helemaal goed, er werd Lincoln verteld dat hij een vrij man was, hij werd toch gezocht en hoe kan hij nu vrij zijn? Of heb ik wat gemist?
pi_53882003
Op het eind van seizoen 2, heeft Kellerman de waarheid verteld in de rechtbank, waarna alle aanklachten tegen Lincoln zijn ingetrokken.
pi_53882061
thank you, dat staat me ergens bij, maar toch bleven ze vluchten en werden ze achterna gezeten, de laatste aflevering van s2 was ergens bij een boot. die kim werd doodgeschoten, en de mensen van cia maken jacht op ze nu? vanwege het geld?
  Donald Duck held vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:22:35 #262
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53882246
Het plan was sowieso om scofield in sona te krijgen. Dat 'zei' die kale vent al tegen Kim. Daarvoor liet Kim de politie te komen. En daarvoor wilde hij nog Lincoln dumpen. Maar het liep anders. Sara schoot Kim dood. Dan zit je dus met een lijk, en de politie komt eraan. Dus dus moesten ze alsnog rennen. En eenmaal opgepakt ging Scofield alsnog richting Sona. Het geld is van geen enkel belang meer, dat ligt daar nu gewoon op de bodem van dat water.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:42:07 #263
92655 Ferdi81
omdat............
pi_53882635
weet iemand of de uitzending nog herhaald word ?
pi_53883158
pi_53883192
Samenvatting:

Scofield, Mahone, T-Bag en Bellick zitten samen in een gevangenis die "Sona" genoemd wordt. Binnenin de gevangenis zijn echter geen bewakers. De gevangenen moeten het op zichzelf redden. Als er problemen zijn tussen gevangenen kunnen ze die op maar één manier oplossen, door middel van een gevecht op leven en dood. Michael wordt uitgedaagd door een gevangene omdat die denkt dat Michael drugs gestolen heeft en het onder zijn matras verstopt heeft. Lechero 'runs the place', hij maakt de regels en heeft echter zelf de drugs onder Michaels matras gelegd, omdat hij een hekel heeft aan Michael. Michael wil de man niet vermoorden in 'de battle', Mahone komt uiteindelijk tussenbeide. Hij vermoordt de gevangene in plaats van Michael. Normaal gezien mag een andere gevangene niet tussen komen maar omdat één van de regels verbroken werd (een wapen werd in de strijd gegooid) zag Mahone dit als een uniek moment om zelf maar de gevangene te vermoorden. Bellick heeft in opdracht van Lechero een briefje in zowel Michaels zak als de zak van zijn tegenstander gedaan om zo een geheime boodschap de gevangenis uit te krijgen. Mahone weet dat hij Michael nodig heeft om te kunnen ontsnappen.

Bellick heeft geen geluk in de gevangenis, hij moet allerlei vieze klusjes opknappen in de gevangenis samen met een "vriend" van hem die er al een week zo behandeld wordt. Uiteindelijk is zijn vriend het beu en ontsnapt hij uit de gevangenis waar hij buiten neergeschoten word door cipiers. Bellick ontdekt ook in 1 van de kelders waar hij moest werken, dat achter een muur een man gevangen zit..

Lincoln ontdekt dat zijn zoon LJ ontvoerd is. Ook Sara is bij de ontvoering betrokken. Later blijkt dat Michael niet zomaar uit de gevangenis weg kan. In ruil voor LJ en Sara eisen de ontvoerders de ontsnapping van een medegevangene van Michael, Whistler.

Titelverklaring
"Orientacion" slaat op de introductie die Scofield, Mahone en Bellick krijgen in de gevangenis van Lechero, die als de baas van de gevangenis wordt gezien.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:38:11 #266
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53894037
Ik zit er weer helemaal in hoor! Moest toch wel weer heeeeel even nadenken, maar we beginnen dus gewoon weer helemaal opnieuw.....uitbreken dus!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:12:56 #267
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_53904772
Ik vroeg me trouwens af hoe het met Sucre was afgelopen? Hij viel toch op een gegeven moment dood neer op een weg terwijl hij op zoek was naar Maricruz?
pi_53905064
Hij doet weer mee aan seizoen 3 dus dat zien we binnenkort wel.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:31:31 #269
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_53905074
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:30 schreef Guerra het volgende:
Hij doet weer mee aan seizoen 3 dus dat zien we binnenkort wel.
Ik zag hem wel bij de namen van de hoofdrolspelers staan idd, daarom vroeg ik het eigenlijk ook.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:35:14 #270
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_53905957
Was zeker weer een gave aflevering, dit wordt wel weer een top seizoen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_53906012
Ik mis toch een paar R.I.P logo's in de OP ....
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Redactie Frontpage zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:20:37 #272
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_53912837
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef Vlindur het volgende:

Lincoln ontdekt dat zijn zoon LJ ontvoerd is. Ook Sara is bij de ontvoering betrokken. Later blijkt dat Michael niet zomaar uit de gevangenis weg kan. In ruil voor LJ en Sara eisen de ontvoerders de ontsnapping van een medegevangene van Michael, Whistler.
Die Whistler, dat is toch die gast die in de kelder zit en de briefjes aan Bellick gaf?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_53914957
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Het plan was sowieso om scofield in sona te krijgen. Dat 'zei' die kale vent al tegen Kim. Daarvoor liet Kim de politie te komen. En daarvoor wilde hij nog Lincoln dumpen. Maar het liep anders. Sara schoot Kim dood. Dan zit je dus met een lijk, en de politie komt eraan. Dus dus moesten ze alsnog rennen. En eenmaal opgepakt ging Scofield alsnog richting Sona. Het geld is van geen enkel belang meer, dat ligt daar nu gewoon op de bodem van dat water.
OKkidoki, thanks.

Djeez, die Whistler zal wel die opgesloten vent achter de muur zijn, Michael moet Whistler zien te vinden.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:53:30 #274
3926 crew  Djeez
pi_53915827
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 22:09 schreef Attitude het volgende:

[..]

OKkidoki, thanks.

Djeez, die Whistler zal wel die opgesloten vent achter de muur zijn, Michael moet Whistler zien te vinden.
En dat was die man die de briefjes in opdracht van Lechero aan Bellick moest geven. Aangezien de man achter de muur iets moest doen voor Lechero, geeft al aan dat deze man zeer belangrijk is. Maar wat betekent die boodschap? En wat is T-Bag van plan trouwens?

Ohja, was dat nu mensenvlees dat Bellick kreeg van die kerel achter de muur? Bellick dacht dta het kipfilet was, maar die man zei dat het absoluut geen kipfilet was. Wat het dan wel was, zei hij maar niet...
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 14 oktober 2007 @ 10:00:15 #275
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:00:44 #276
38039 Katana
Snoekduiker
pi_53946923
Na een druk weekend, heb ik vandaag aflevering 1 gezien van seizoen 3 op video.
Vond het weer zeer vermakelijk en kan niet wachten tot donderdag. Wordt weer een goed seizoen vermoed ik
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_53949917
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 10:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zal wel rattenvlees zijn
Daar gok ik ook op.

Ben erg benieuwd naar alles!

*Niet lezen*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 14:58:52 #278
38039 Katana
Snoekduiker
pi_54011159
Vanavond is het weer zover!

Video staat al geprogrammeerd
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_54015377
Iedereen er wel even aan denken dat hem om 20.30u begint hè

Heb er weer zin in
Keep the faith!!
pi_54090339
Eindelijk weer een actie van Michael zoals we die gewend waren. Zijn eigen hachje redden en bij de juiste mensen in positief daglicht komen door een soort van McGyver-actie met de waterleiding.
Wat ik me nogwel afvraag: waarom was Bellick zo'n pispaaltje? Lang niet alle blanken werden zo behandeld, het leek een soort van willekeur.

Wat overigens wel een tikje raar is, is dat Michael ondanks het subtropische klimaat in Panama toch altijd in een shirt met lange mouwen loopt. Ik snap het wel, want die tatouages zitten er natuurlijk nog steeds, maar echt logisch is het niet. Hij zou niet misstaan met zo'n kunstwerk op z'n lijf, tussen alle andere bad guys met tatoes.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Donald Duck held maandag 22 oktober 2007 @ 16:59:50 #281
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54092020
Dat geeft wel aan dat de serie echt maar voor 1 seizoen bedoeld was. Ze hebben nu idd het probleem met Scofield en z'n tattoo's. Het iedere keer aanbrengen daarvan zal wel een tijdrovend klusje zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door __Saviour__ op 22-10-2007 19:46:40 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Frontpage maandag 22 oktober 2007 @ 18:55:40 #282
3926 crew  Djeez
pi_54094128
Zijn die tattoos niet echt dan?
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:24:34 #283
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_54094784
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat geeft wel aan dat de serie echt maar voor 1 seizoen bedoeld was. Ze hebben nu idd het probleem met Scofield en z'n tattoo's. Het iedere aanbrengen daarvan zal wel een tijdrovend klusje zijn.
Paar uur per dag dacht ik, ik had het gezien in een making off ergens
pi_54100183
Ik zou het niet verkeerd vinden, Scofield halfnaakt
Maarre...strakke actie van de waterleiding. Het Sonagedeelte vind ik erg vermakelijk, het gedoe eromheen van de gijzeling en al wat minder, maar goed, het blijft een topserie.
Back in business.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 17:42:36 #285
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_54139002
Bij welke eps is RTL 5 met prison break? (dus zien we morgen)
pi_54152583
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:42 schreef nlboy het volgende:
Bij welke eps is RTL 5 met prison break? (dus zien we morgen)
Vanavond aflevering 3
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_54182223
Aflevering was weer leuk
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54182965
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat geeft wel aan dat de serie echt maar voor 1 seizoen bedoeld was. Ze hebben nu idd het probleem met Scofield en z'n tattoo's. Het iedere keer aanbrengen daarvan zal wel een tijdrovend klusje zijn.
Dat trekt wel de geloofwaardigheid in twijfel vind ik. die tatoos liepen tot in de rand van zn nek.
Die trui van hem heeft een veel bredere nek dus eigenlijk zou je een stukje moten kunnen zien. T gaat om de details...
Cuore Sportivo
pi_54192308
Ben ik dan de enigste die het allemaal meer van 'hetzelfde' vind?

Ik durf het woord bijna niet uit te spreken maar ik zou bijna zeggen ....saai... Nee, ik zit niet meer vast en verheugd voor de tv. Been there, done that. Ik heb het gevoel dat ze het suc6/de magie van seizoen 1 een beetje willen herhalen en zodoende zit Scofield nu weer in een gevangenis.

Seizoen 1 was/en zal blijven de beste tv serie ooit wat ik heb gezien, seizoen 2 was al wat minder maar kon me nog steeds blijven boeien maar nu begint mijn interesse echt af te nemen.
Ik mis een heleboel dingen!!
The secret of getting ahead is getting started
  Redactie Frontpage zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:47:17 #290
3926 crew  Djeez
pi_54194572
En toch vind ik het nog steeds een sterke serie. De cliffhanger, zat er in die doos echt het hoofd van Sarah?
pi_54195458
Jups.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54200627
Dat kon je toch helemaal niet weten dat daar in zat, ofwel?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:50:43 #293
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_54201627
Eeuhm Froop (andere NL-kijkers niet kijken), een tip:
SPOILER
  Redactie Frontpage zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:15:08 #294
3926 crew  Djeez
pi_54205002
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:46 schreef Nesle het volgende:
Dat kon je toch helemaal niet weten dat daar in zat, ofwel?
Ik iwst het net, maar was zo klaar als een klontje. Het was al bekend dat Sarah Wayne Callies haar medewerking niet meer wilde verlenen aan seizoen drie. Maar nu is er niks meer over voor Michael om voor te vechten, behalve zijn neefje.
pi_54209305
Ik wist het niet dat ze eruit ging, nu dus wel
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_54213395
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:15 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik iwst het net, maar was zo klaar als een klontje. Het was al bekend dat Sarah Wayne Callies haar medewerking niet meer wilde verlenen aan seizoen drie. Maar nu is er niks meer over voor Michael om voor te vechten, behalve zijn neefje.
Meen je niet.. hmm, wel jammer eigenlijk. Maar je zou toch eerder denken aan een afgesneden lichaamssdeel als waarschuwing (hoofd is dan ook een lichaamsdeel, maar dan ben je ook gelijk dood ). like een vinger of oor ofzo. Maar dat zou dan weer niet kloppen met de grootte van die doos. Ben benieuwd hoe dat verder gaat lopen
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:09:17 #297
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_54247175
Deze serie had moeten stoppen na seizoen twee, met een happy ending waarbij ze met die boot weg zouden varen. Ondanks dat het verhaal nu ook weer zeer interessant is, vind ik
SPOILER
echt een gigantische domper, jammer dat het verhaal zover gerekt is.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_54305194
Die bad chick is echt wel "hmmm"!!

Iemand fotos?
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_54305722
Nasty shit wel. Die bad chick mag je terecht bad noemen. Soms wil je niet naast een bepaalde dame wakker worden, bij haar twijfel ik of ik ooit de morgen nog wel zou halen.
pi_54305956
Wat is die seizoenstop fucking irritant zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')