wanneer staat herhaling gepland? mijn vriend kan het nl. niet zien....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgende week donderdag dus, laatste episode van seizoen 2, of de allerlaatste episode van PB, seizoen 29?
Ik zag hem wel bij de namen van de hoofdrolspelers staan idd, daarom vroeg ik het eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:30 schreef Guerra het volgende:
Hij doet weer mee aan seizoen 3 dus dat zien we binnenkort wel.
Die Whistler, dat is toch die gast die in de kelder zit en de briefjes aan Bellick gaf?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Lincoln ontdekt dat zijn zoon LJ ontvoerd is. Ook Sara is bij de ontvoering betrokken. Later blijkt dat Michael niet zomaar uit de gevangenis weg kan. In ruil voor LJ en Sara eisen de ontvoerders de ontsnapping van een medegevangene van Michael, Whistler.
OKkidoki, thanks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Het plan was sowieso om scofield in sona te krijgen. Dat 'zei' die kale vent al tegen Kim. Daarvoor liet Kim de politie te komen. En daarvoor wilde hij nog Lincoln dumpen. Maar het liep anders. Sara schoot Kim dood. Dan zit je dus met een lijk, en de politie komt eraan. Dus dus moesten ze alsnog rennen. En eenmaal opgepakt ging Scofield alsnog richting Sona. Het geld is van geen enkel belang meer, dat ligt daar nu gewoon op de bodem van dat water.
En dat was die man die de briefjes in opdracht van Lechero aan Bellick moest geven. Aangezien de man achter de muur iets moest doen voor Lechero, geeft al aan dat deze man zeer belangrijk is. Maar wat betekent die boodschap? En wat is T-Bag van plan trouwens?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:09 schreef Attitude het volgende:
[..]
OKkidoki, thanks.
Djeez, die Whistler zal wel die opgesloten vent achter de muur zijn, Michael moet Whistler zien te vinden.
Daar gok ik ook op.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zal wel rattenvlees zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Paar uur per dag dacht ik, ik had het gezien in een making off ergensquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat geeft wel aan dat de serie echt maar voor 1 seizoen bedoeld was. Ze hebben nu idd het probleem met Scofield en z'n tattoo's. Het iedere aanbrengen daarvan zal wel een tijdrovend klusje zijn.
Vanavond aflevering 3quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:42 schreef nlboy het volgende:
Bij welke eps is RTL 5 met prison break? (dus zien we morgen)
Dat trekt wel de geloofwaardigheid in twijfel vind ik. die tatoos liepen tot in de rand van zn nek.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat geeft wel aan dat de serie echt maar voor 1 seizoen bedoeld was. Ze hebben nu idd het probleem met Scofield en z'n tattoo's. Het iedere keer aanbrengen daarvan zal wel een tijdrovend klusje zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik iwst het net, maar was zo klaar als een klontje. Het was al bekend dat Sarah Wayne Callies haar medewerking niet meer wilde verlenen aan seizoen drie. Maar nu is er niks meer over voor Michael om voor te vechten, behalve zijn neefje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:46 schreef Nesle het volgende:
Dat kon je toch helemaal niet weten dat daar in zat, ofwel?![]()
Meen je niet.. hmm, wel jammer eigenlijk. Maar je zou toch eerder denken aan een afgesneden lichaamssdeel als waarschuwing (hoofd is dan ook een lichaamsdeel, maar dan ben je ook gelijk doodquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik iwst het net, maar was zo klaar als een klontje. Het was al bekend dat Sarah Wayne Callies haar medewerking niet meer wilde verlenen aan seizoen drie. Maar nu is er niks meer over voor Michael om voor te vechten, behalve zijn neefje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt een gigantische domper, jammer dat het verhaal zover gerekt is.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |