mijn maten vonden het naar het einde van seizoen 1 toe inderdaad minder worden, is toch hun mening, niet ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer met maar 1 seizoen terwijl er nog (vrijwel) niks bekend is over seizoen 2
Lekkere maten heb jij
Hwt was ook maar een hersenspinsel van me. Ik weet verder net zo veel als jij hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Gezien
Is het niet gewoon zo dat Michael een experiment is, iemand die ze in de gaten willen houden, omdat bij toeval is gebleken dat hij heel erg slim is en veel voor zijn familie over heeft? Ik haal iig nergens iets uit over geïnjecteerd bloed, wat Shirley zegt.
Dus door die ontsnapping blijkt dat hij wel heel handig is in een ander project van ze?
scofield is naar een of andere gevangenis genaamd sona gestuurd. blijkbaar een of andere afgesloten gebouw waar de criminelen allemaal vrij rondlopen en het een groot zooitje is. slaat allemaal nergens opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap het einde niet.
Kan iemand dat nou uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
vanwege de spoiler. en de andere reden kan ik niet zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:39 schreef __Saviour__ het volgende:
is dievanwege het feit dat je een spoiler weet, of dat het verhaal zo teleurstellend is?
Als ik het mij goed kan herinneren was het rond oktober in de VS. RTL komt er meestal mee als ze in de VS rond de 16 afleveringen zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Rory78 het volgende:
Wanneer zal het verder gaan? Pas over een half jaar (2x13 weken?) of over 22 weken (1 USA seizoen)?
Bij seizoen 2 zaten ze bij RTL 5 anders best wel dicht op het uitzendschema van de VS.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Als ik het mij goed kan herinneren was het rond oktober in de VS. RTL komt er meestal mee als ze in de VS rond de 16 afleveringen zitten.
Hallo.quote:
Ja de serie heeft nu helemaal afgedaan voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja.
Het was wel een teleurstelling toen Scofield een robot bleek te zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja.
Seizoen wordt pas vanaf augustus 2007 in Amerika uitgezonden. Er is dus nog niks uitgezonden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja.
*zucht*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Nijemanting het volgende:
[..]
Seizoen wordt pas vanaf augustus 2007 in Amerika uitgezonden. Er is dus nog niks uitgezonden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Nijemanting het volgende:
[..]
Seizoen wordt pas vanaf augustus 2007 in Amerika uitgezonden. Er is dus nog niks uitgezonden.
idd, lucky bastards hierquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:57 schreef Xurk het volgende:
Omfg, volgens de site van RTL [klik] begint Prison Break seizoen 3 aanstaande donderdag al op RTL5En vanavond wordt in Amerika pas aflevering 4 ervan uitgezonden... dat moet wel een record zijn!
Video?!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:21 schreef DeTolk het volgende:
Videorecorder al ingeprogrammeerd, just in case
En Heroes....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Video?!!
* Vlindur moet nog ff kiezen wat ik ga opnemen.. House of PB.. Ze komen op de zelfde tijd...
Heroes komt na PB, dat is 1 probleem minder dus...quote:
Luiaardquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef TomComCo het volgende:
kan iemand miss een samenvatting geven of vinden van seizoen 2 waarbij wordt verteld wat er per persoon is gebeurd... t heeft acht allemaal veel te lang geduurt en ik weet zeker dat ik niet de enige ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |