quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja.
Het was wel een teleurstelling toen Scofield een robot bleek te zijn.
Seizoen wordt pas vanaf augustus 2007 in Amerika uitgezonden. Er is dus nog niks uitgezonden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja.
Het was wel een teleurstelling toen Scofield een robot bleek te zijn.
*zucht*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Nijemanting het volgende:
[..]
Seizoen wordt pas vanaf augustus 2007 in Amerika uitgezonden. Er is dus nog niks uitgezonden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Nijemanting het volgende:
[..]
Seizoen wordt pas vanaf augustus 2007 in Amerika uitgezonden. Er is dus nog niks uitgezonden.
idd, lucky bastards hierquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:57 schreef Xurk het volgende:
Omfg, volgens de site van RTL [klik] begint Prison Break seizoen 3 aanstaande donderdag al op RTL5En vanavond wordt in Amerika pas aflevering 4 ervan uitgezonden... dat moet wel een record zijn!
Video?!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:21 schreef DeTolk het volgende:
Videorecorder al ingeprogrammeerd, just in case
En Heroes....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Video?!!
* Vlindur moet nog ff kiezen wat ik ga opnemen.. House of PB.. Ze komen op de zelfde tijd...
Heroes komt na PB, dat is 1 probleem minder dus...quote:
Luiaardquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef TomComCo het volgende:
kan iemand miss een samenvatting geven of vinden van seizoen 2 waarbij wordt verteld wat er per persoon is gebeurd... t heeft acht allemaal veel te lang geduurt en ik weet zeker dat ik niet de enige ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |