Kellerman gaat niet terug dacht ik, hij had het door dat die stem aan de andere kant van de lijn die de president moest voorstellen een andere vrouw was. En hij had gezegd dat Kim de pot op kon ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:19 schreef BobRooney het volgende:
Michael en Sara....er klopt gewoon iets niet. Volgens mij had Michael er niet echt zin in.
Voor de rest was het wel een leuke aflevering. Bellick is goed bezig. Kellerman gaat weer terug naar de slechterikken...of toch niet.
Owja, hij werd natuurlijk in de malig genomen....ik weet het weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef Attitude het volgende:
[..]
Kellerman gaat niet terug dacht ik, hij had het door dat die stem aan de andere kant van de lijn die de president moest voorstellen een andere vrouw was. En hij had gezegd dat Kim de pot op kon ofzo.
Maar goed, weer een dode erbij. De groep wordt kleiner.
Wacht maar, het gaat nog veel erger worden. Ik ga niks spoileren maar ik heb me echt doodgeergerd... (trema's doen het niet op deze pcquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is nogal onrealistisch ja. Zo'n datum is extreem makkelijk te vervalsen. Dit is gewoon een voorbeeld van hoe het verhaal enorme steken laat vallen. Het verhaal liep duidelijk naar een einde toe, maar toen ineens kregen ze groen licht voor een nieuw seizoen. Toen werden halsoverdekop dingen aangepast, om het verhaal maar te rekken.
Seizoen 2 was inderdaad een stuk minder, maar mijn verwachtingen voor seizoen 3 liggen toch hoger aangezien men genoeg kanten op kan gaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:27 schreef BartK. het volgende:
Ag seizoen 2 mogen ze afmaken, maar seizoen 3 is gewoon überdom van ze!
Kanten waar het verhaal niet voor geschreven was. De serie had een duidelijk verhaal: lincoln vrij krijgen (seizoen 1) en zijn onschuld aantonen (seizoen 2). Daarmee is het verhaal gedaan. Nu gaan ze er rare dingen aan vast knopen en is het briljante prison break uit seizoen 1 gedegradeerd tot een standaard serie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:32 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Seizoen 2 was inderdaad een stuk minder, maar mijn verwachtingen voor seizoen 3 liggen toch hoger aangezien men genoeg kanten op kan gaan.
Dat gaat nog leuk wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef Susie het volgende:
Ik vind het nog steeds een geweldige serie!
Te gek dat T-bag en Bellick gewoon in hetzelfde vliegtuig zitten!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Serieus? Sinds wanneer is dat dan? Gewoon op rtl5?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:55 schreef __Saviour__ het volgende:
zondagavond laat herhaling
Jij gaat nog tevreden gesteld worden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Damn, this sucks. Dit lijkt oneindig..... ik weet niet of ik dit nog wel leuk ga vinden. Zo blijf je bezig..ja toch? Topper van een aflevering dat wel maar je kunt het ook rrrrekkkkkkkkennnnnnnnn tot het bijna niet meer leuk wordt
Weet je wat de magie was van seizoen 1?
Het feit dat (bijna) alles zich afspeelde op en rond de gevangenis. Tuurlijk was er ook de (onovertroffen) spanning van het ontsnappingsplan, geweldig gewoon, maar doordat het verhaal zich afspelen in FOX River... waar altijd wel wat aan de hand was binnen de muren, gaf dat iets 'speciaals'.... Snapt iemand wat ik bedoel, ik kan het niet goed uitleggen. Ik vond ook altijd de leukste
Hetzelfde bij bv. een ziekenhuis serie (bv. G A) die goed loopt..... de kracht van hiervan is dat alle verhalen zich elke keer weer concentreren in het ziekenhuis, zodra de verhaallijn teveel buiten die rode draad gaat, valt er 'IETS' weg.
Tenminste dat is mijn visie, ik vind dat hetzelfde met prisonbreak... wat niet wil zeggen dat ik het nu slecht vind maar ik 'mis' iets. En nu het weer mislukt is Linc vrij te spreken ben ik bang dat ik nog tig afleveringen 'bewijzen' onintressant ga vinden
Ik miste ook de 'liefde' tussen M & S...hij ging weg, naar de president voor het plan maar dat kon makkelijk mislukken, bij het afscheid van Linc en Sara had ik wel ff wat meer willen zien van Micheal dat hij geeft om Sara.
Maar ik blijf het zeker volgen hoor!!! Ik moest het gewoon ff kwijt![]()
eerder teleurgesteld. wat een kutserie is het geworden zeg, niet normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |