Heb ik niet gedaan, mooi gejat van de vorigequote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef Xurk het volgende:
Die gast die in de foto erbij is geplaktEn het is lang geleden dat we Bellick zo autoritair ogend hebben gezien
Nummer niet, aflevering heet John Doequote:Op zaterdag 14 april 2007 18:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Weet je mischien ook het nummer van de aflevering? Bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
Echt *vreselijk* flauw.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef biggetje het volgende:
leuk filmpje gemaakt naar aanleiding van deze episode:
http://www.youtube.com/watch?v=tgwRXUcpPZI
![]()
Luie donder! scroll ff naar boven??quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij welke uitzending zijn ze in Nederland?
Huh wtf... ik heb veel gemist en ik wis zeker dat ik tot episode 13 heb gekekenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:59 schreef Staafje het volgende:
Gisteren hebben ze episode 14 van Season 2 uitgezonden..
3 Kwartier Prison Break + 1 Kwartier Reclame = 1 uurquote:
Ja, die reclames zijn echt schandalig. Ben nog blij dat het niet op SBS6 wordt uitgezonden. Daar is het pas echt triest.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:33 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
3 Kwartier Prison Break + 1 Kwartier Reclame = 1 uur![]()
Ik dacht al... toen ik ze op dvd had duurde ze 3 kwartier... en nu 1 uur dus ik dacht zo van ... Yes nog langer
Komt er eerst 5 minuten reclame en daarna 10 minuten![]()
43 minuiten PB,quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:33 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
3 Kwartier Prison Break + 1 Kwartier Reclame = 1 uur![]()
Ik dacht al... toen ik ze op dvd had duurde ze 3 kwartier... en nu 1 uur dus ik dacht zo van ... Yes nog langer
Komt er eerst 5 minuten reclame en daarna 10 minuten![]()
Video...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:59 schreef Susie het volgende:
Opnemen op de ouderwetse video en fijn doorspoelen tijdens reclame!![]()
Yupp, zeer ouderwets, maar het werkt nog steeds!quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:04 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Video...
Dat is "ik kijk" in het Latijn toch?
Ow wacht, zo een apparaat... Ah...
há, zo doe ik het ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:50 schreef Djeez het volgende:
Ik kijk het op de HDD-recorder. Dan kbegin ik om 21:45 met PB te kijken, spoel de reclames door en ben net zo laat klaar met kijken als iedereen. Leve de moderne techniek!
Huh? Niet dat ik weet... je verwart haar toch niet met Juliet hèquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef Staafje het volgende:
He wat grappig, ik zag net een reclame van de serie Lost en daar zag ik die vrouw die ook in Prison Break speelt in die afleveringen dat ze dat geld op gaan graven van Westmoreland onder dat huis. Die blonde vrouw bedoel ik.
Grappig dat die nu in Lost zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |