dank je.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Susie het volgende:
Tevens vragenlijst even ingevuld voor thewishmaster
Erg als ik zeg; niet graag gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super bedank!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:59 schreef Nesle het volgende:
Hiero
http://www.veoh.com/videos/v353001cGbHDW3G
Dat heet geduld en spanning opbouwen, Bruschetta.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:22 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb echt medelijden met jullie... Internet en dan braaf die uitzendingen MET reclame gaan kijken op de NL televisie.....
Beetje hetzelfde als radiouitzendingen van 30 jaar geleden luisteren op je walkman....
Eennalaatste.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:13 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
super bedank!
zie trouwens ook nog 2 andere afleveringen staan, is die van vanavond niet de laatste van seizoen 2, of de enerlaatste?
Of een hele goede baan hebtquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat heet geduld en spanning opbouwen, Bruschetta.
Niet zoals sommigen 5 seizoenen 24 in een week kijken.
Als je werkeloos/student bent heb je daar wel tijd voor...
Aaargh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog 1 aflevering maar.
T-Bag had iemand betaald om die tas op te halen. En hij is opgepakt toen hij het hotel in Mexico verliet, nadat hij die hoer had vermoord.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef Susie het volgende:
T-Bag was die tas met geld toch kwijtgeraakt op het vliegveld? Dat hij die tas bijna had, toen sloeg hij die medewerker neer en rende toen weg zonder tas..... maar hoe hij inderdaad weer aan die tas is gekomen?? En wat voor deal inderdaad? Of hebben wij allemaal gemist dat hij toch is opgepakt ergens ofzo?
En die deal, Kim had met die oudere vent gesproken en ze zeiden dat ze van aanpak moesten veranderen en dat T-Bag niet dood hoefde gemaakt te worden, dit had allemaal te maken met 'Sona'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef Susie het volgende:
T-Bag was die tas met geld toch kwijtgeraakt op het vliegveld? Dat hij die tas bijna had, toen sloeg hij die medewerker neer en rende toen weg zonder tas..... maar hoe hij inderdaad weer aan die tas is gekomen?? En wat voor deal inderdaad? Of hebben wij allemaal gemist dat hij toch is opgepakt ergens ofzo?
Ah, dat is ook zo, toen die bewaker hem herkende....zag je toen dat ie echt opgepakt werd? Als de dvd's goedkoper zijn, dan maar eens aanschaffen en nog een keer kijken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
T-Bag had iemand betaald om die tas op te halen. En hij is opgepakt toen hij het hotel in Mexico verliet, nadat hij die hoer had vermoord.
Nee je zag hem niet opgepakt worden, maar hij zeulde wel een groot tas mee en de bewakers renden hard achter hem aan. Waarschijnlijk hebben ze zo hem gepakt. Maar volgens Kim moest elk gevangene dood gemaakt worden, alleen die oudere vent zei dat dat niet moest gebeuren vanwege Sona.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah, dat is ook zo, toen die bewaker hem herkende....zag je toen dat ie echt opgepakt werd? Als de dvd's goedkoper zijn, dan maar eens aanschaffen en nog een keer kijken!
Wat is nu eigenlijk "Sona" ?? De allereerste afleveringen van seizoen 1 heb ik niet gezien, dus als het daaruit komt..vergeef mij dat ik het niet weet. Als het daarna is geweest...stom dan!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:10 schreef Attitude het volgende:
[..]
Nee je zag hem niet opgepakt worden, maar hij zeulde wel een groot tas mee en de bewakers renden hard achter hem aan. Waarschijnlijk hebben ze zo hem gepakt. Maar volgens Kim moest elk gevangene dood gemaakt worden, alleen die oudere vent zei dat dat niet moest gebeuren vanwege Sona.
Dat wordt in de laatste aflevering bekend.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:43 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk "Sona" ?? De allereerste afleveringen van seizoen 1 heb ik niet gezien, dus als het daaruit komt..vergeef mij dat ik het niet weet. Als het daarna is geweest...stom dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |