Watta daar vinden ze echt niets mee hoor. Dan doen ze wel vaker. Zie Micheal in de Godfather part 1.quote:Op maandag 9 april 2007 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Best dom van Bobby om z'n gun daar in dat steegje te flikkeren 3 meter verder op![]()
Hij had het in dat bootje nog over DNA gezeik.quote:Op maandag 9 april 2007 16:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Watta daar vinden ze echt niets mee hoor. Dan doen ze wel vaker. Zie Micheal in de Godfather part 1.
Ik ben bang dat hij zich meer zorgen moet maken om dat stuk T-shirt. Er zijn vast wat borstharen en zweet meegekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Best dom van Bobby om z'n gun daar in dat steegje te flikkeren 3 meter verder op![]()
Ja dat dacht ik ook, aangezien hij het al eerder had over DNA e.d.quote:Op maandag 9 april 2007 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij zich meer zorgen moet maken om dat stuk T-shirt. Er zijn vast wat borstharen en zweet meegekomen.
hij was gewoon nog pissed van de dag vantevoren lijkt me, chris belde lekker vrolijk en tony had daar even geen zin in. Geinig momentquote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef Patton het volgende:
Maar waarom is Tony pissed op Chris?
Het is nog stommer als hij met pistool op zak 40 meter verderop wordt aangehouden. Hij zal het wel goed hebben voorbereid. Hij heeft het wel grondig verprutst voor zichzelf, aangezien er zeker DNA op dat afgerukte stuk shirt zit.quote:Op maandag 9 april 2007 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Was het niet omdat Chris de makelaar neukt waar Tony een oogje op had?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef planethugo het volgende:
hij was gewoon nog pissed van de dag vantevoren lijkt me, chris belde lekker vrolijk en tony had daar even geen zin in. Geinig moment
Zou kunnen, maar ik denk ook dat het puur ging om het feit dat Chris niets van zich liet horen (na Tonys arrestatie en) op zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was het niet omdat Chris de makelaar neukt waar Tony een oogje op had?
Ja vaag he. Dat is toch die kerel die ook bij de bakker komt als Chrissie die kerel in z'n voet schiet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef =HellFire= het volgende:
TVP. Trouwens weer begonnen met seizoen één. Wel weer effe wennen, maar de kwaliteit is eh, als vanouds! Wel vreemd om Vito te zien in episode 8, terwijl ie daar Gino heette?
Jij snapt em.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja vaag he. Dat is toch die kerel die ook bij de bakker komt als Chrissie die kerel in z'n voet schiet?
"Hey! I was first in the line!"
-"He was here earlier, he just went to the store."
"So I can go home, fuck your sister and come back tomorrow?"
Of zoiets dan
nee, het speelt zich een jaar na aflevering 12 af dus daar zou ie niet meer mee moeten zitten lijkt mequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was het niet omdat Chris de makelaar neukt waar Tony een oogje op had?
Chris zit aan de drugs, dat zit Tony niet lekker aangezien Chris zijn 'buffer' is tussen hem en de feds, en hij heeft hem gepland als opvolger. Dat is allemaal letterlijk verteld in de scène met T en Bobby in de bootquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee, het speelt zich een jaar na aflevering 12 af dus daar zou ie niet meer mee moeten zitten lijkt me
gedownload en gekeken, niet echt geweldig omdat het maar 12 minuten duurt.quote:Op maandag 9 april 2007 15:19 schreef dvdfreak het volgende:
The Sopranos A Sitdown is ook te dl , behind the scenes ,meeting with the cast
Cleaver is die film toch, dus ze werken nog steeds samen met die regisseur/drama teacher die toen klappen kreeg van Chris? Dat had ik ff gemistquote:
zoiets rond 4 a 5 uur kan je hem meestal wel op de bekende sites vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:10 schreef =HellFire= het volgende:
Wanneer wordt het uitgezonden exact ? Morgennacht ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat Chris een dag te laat was met feliciterenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij was gewoon nog pissed van de dag vantevoren lijkt me, chris belde lekker vrolijk en tony had daar even geen zin in. Geinig moment
Oeh dit is wel heel intresant.quote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef dapluiz het volgende:
http://www.hbo.com/sopranos/book/page01.shtml
iemand dit boek al op een nederlandse site gevonden ?
Ja, die Guatemalan ofzo van de construction site.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het nog een beetje traagjes. Wie is dat meisje met dat kind in het huis van Tony ook al weer? Toch de vriendin van AJ?
Volgens mij ook. Ik heb het even nagekeken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:28 schreef dvdfreak het volgende:
Wie was eigenlijk die zogenaamde doctor (die close met Johnny Sacks wordt)?Zou het een FBI agent zijn?Was hij niet eerder in de serie te zien?
die eerste is ook die agent die bij Adriana zit als ze moet overgeven in het fbi gebouw, nooit getwijfeld dat dat een andere was de laatste afleveringquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef Patton het volgende:
Hoe zie je dat dat twee verschillende acteurs zijn? Lijkt mij dezelfde vent maar dan met grijs haar.....
Of heb je een lijst van de cast ofzo?
Volgens mij komt 'ie niet meer in de Bing omdat ze daar altijd aan de shotjes zittenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef planethugo het volgende:
vind Johnny Sack lekkerder klinken
maar wat is nu het geval met Christopher? Is ie eruit gestapt? Hij komt iig niet meer in de Bing....
Is ook nog een mogelijkheid ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef savelkoul het volgende:
Chris is een rat, denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef -skippybal- het volgende:
Er schijnt in Amerika een korte preview te zijn geweest van de volgende aflevering.Oei oei, that would spice up their lives!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
. Is het al maandagochtend?
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef -skippybal- het volgende:
Er schijnt in Amerika een korte preview te zijn geweest van de volgende aflevering.de preview is te zien op www.hbo.com gewoon sopranos klikken en dan video.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een leuke video op de hbo site is de making of cleaver leuk gedaan echt de moeite om te kijken."Veni, vidi, vici."
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
de preview is te zien op www.hbo.com gewoon sopranos klikken en dan video.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een leuke video op de hbo site is de making of cleaver leuk gedaan echt de moeite om te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verpleger/ex-doktor werd gespeeld door Sydney Pollack! Een beroemde regisseur die een gastrol speelde in deze aflevering en dus duidelijk niet dezelfde acteur als die FBI agent.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef Patton het volgende:
Hoe zie je dat dat twee verschillende acteurs zijn? Lijkt mij dezelfde vent maar dan met grijs haar.....
Of heb je een lijst van de cast ofzo?
Die FBI agent runt in het echte dagelijkse leven een bekend restaurant in New York waar ook veel echte "Sopranos" komenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die verpleger/ex-doktor werd gespeeld door Sydney Pollack! Een beroemde regisseur die een gastrol speelde in deze aflevering en dus duidelijk niet dezelfde acteur als die FBI agent.
Stel onwetenden!
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
de preview is te zien op www.hbo.com gewoon sopranos klikken en dan video.het idd met paulie te maken wie zou het zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een leuke video op de hbo site is de making of cleaver leuk gedaan echt de moeite om te kijken.
Hij heeft er al wat gehad he. Toen die aflevering in seizoen 3 met die Jomandafiguurquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:36 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
het idd met paulie te maken wie zou het zijn?
Die Rus is óf kwijt óf ergens dood gegaan in de sneeuw. Niet in een vaag huis. (zal wel een ingemetseld lijk zijn)quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:40 schreef dvdfreak het volgende:
kan het toch die Rus zijn ?Of de ober?
je was junior vergeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:33 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]We gaan weer terug in de tijd
![]()
Johnny Boy Soprano
old skool
Uncle Junior
![]()
Welke acteur/actrice vind je dan van ONM-kwaliteit? Familieleden van personages als Dr. Melfi ofzo? De buren van Tony? Dat soort? Of gewoon obers, doktoren, winkeliers etc.?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:22 schreef -skippybal- het volgende:
Die Johnny Boy Soprano is zo'n slechte acteur he![]()
Maar dat is sowieso bij The Sopranos. Geniale acteerprestaties worden afgewisseld met ONM kwaliteit.
Nou ik stoor me best vaak aan Bobby Bacala bijvoorbeeld. En nu krijgt 'ie ook nog eens zo'n grote rol...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Welke acteur/actrice vind je dan van ONM-kwaliteit? Familieleden van personages als Dr. Melfi ofzo? De buren van Tony? Dat soort? Of gewoon obers, doktoren, winkeliers etc.?
Stoor me er eigenlijk niet zo aan.
Ik vind die kop van Tony zo mooi als zij weer iets vaags zegtquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
Wat ik wel een beetje ONM-achtig vind is dat gedoe tussen AJ en die portoricaanse. Maaer goed, dat neemt gelukkig niet zoveel screentijd in beslag.
Zou me trouwens niks verbazen als Tony haar voor het einde van dit seizoen nog neukt.
ik ook niet, heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik dacht van: waar hebben ze die b-acteur vandaan gehaald. Vind de casting zelfs erg hoogstaandquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Welke acteur/actrice vind je dan van ONM-kwaliteit? Familieleden van personages als Dr. Melfi ofzo? De buren van Tony? Dat soort? Of gewoon obers, doktoren, winkeliers etc.?
Stoor me er eigenlijk niet zo aan.
Ik ook jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ook niet, heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik dacht van: waar hebben ze die b-acteur vandaan gehaald. Vind de casting zelfs erg hoogstaand
dat is ie toch al begonnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:00 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij gaat Phil een oorlogje beginnen
Wie had Paulie toen ook weer verteld over die mole grap? Als Tony er via die gast nou achterkomt dat Paulie een jokkebrok is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:49 schreef planethugo het volgende:
vind het wel geinig hoe ze de laatste afleveringen steeds op dingen terugkomen van vorige seizoenen zoals nu weer dat met pussy en de mol grap van ralphie. Dat belooft nog wat....
Dat snap ik, maar waarschijnlijk wil ie nog ff bewijs/bekentenisquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:19 schreef planethugo het volgende:
tony weet dat paulie het was, hij wilde 'm alleen testen of ie eerlijk tegen 'm was
Leeft die broer nog?quote:en paulie had dat van z'n broer gehoord die was ook bij dat etentje
Ohja, ik kan die bijrollen nooit onthouden. Zie net dat die gast ook responsible was voor dat kermisongeluk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:23 schreef Dos37 het volgende:
van zijn neef had ie dat gehoord.![]()
Little paulie
denk dat het dan aan je codecs ligt. Google eens op k-lite codecsquote:Op donderdag 26 april 2007 20:00 schreef theaviator het volgende:
hoi,
ik probeer overal ep.14 te downloaden maar krijg allemaal gare versies met alleen geluid en geen beeld enzo.. heb al paar uur op internet lopen zoeken. kan iemand me ff helpen of pm-en.
thanks man
later
Nog een stuk of 6.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef golfer het volgende:
Helemaal bij t/m afl. 80.
Komen er nog nieuwe afleveringen?
hehe ruig ja die neger wat het kaarten regelt, snoep doorverkoopt en junior zijn zaakjes laat doen. Hij was weer even in zijn element.... Maar dat kon natuurlijk niet lang duren, ben benieuwd of we nog veel van 'm gaan horenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef neilpad het volgende:
Corrado, als ie z'n handtekeningen moet zetten voor die mulignan
, "Sick, fucking world".
vanavond rond 4 uur, op de bekende sites en andere manieren. Gelukkig ga ik uit vanavond en kom ik als goed is rond die tijd terug en kan ik ze dan aanzetten en hopelijk 's ochtends kijken.quote:Op zondag 29 april 2007 15:48 schreef theaviator het volgende:
nieuwe aflevering morgen online??
Denk dat-ie denkt (hoopt) dat Hesh binnenkort ook de pijp uit gaat. Scheelt hem heel wat 3.000's per dag. En zoals je kon zien heeft Tony dat allesbehalve. Een wiseguy die flink aan de gok gaat om geld te verdienen, dat betekent toch iets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:19 schreef golfer het volgende:
Maar heeft Tony nou ook er voor gezorgd dat die vriendin van die ouwe jood is doodgegaan?
Hij liep zo triomfantelijk het huis uit?
Oja klopt. Misschien heeft ie toch stiekem Carm's geld gegeven aan Hesh en issie blij dat dat nu afgehandeld is?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:59 schreef dapluiz het volgende:
Maar hij bracht toch die papieren tas vol geld naar Hesh ? Leek erop alsof daarmee alles afbetaald werd, lijkt me raar als die 3000 eerst steeds in een envelop past en nu ineens in een tas moetDaarom vond ik het ook zo raar, eerst wel die vriendin laten vermoorden (al dan niet door tony) en dan wel alles afbetalen.
Dat geld heeft hij betaald, het zat in de papieren zak. Dus dat heeft hij afgehandeld. En dat gokken kan nog wel eens een probleem worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Denk dat-ie denkt (hoopt) dat Hesh binnenkort ook de pijp uit gaat. Scheelt hem heel wat 3.000's per dag. En zoals je kon zien heeft Tony dat allesbehalve. Een wiseguy die flink aan de gok gaat om geld te verdienen, dat betekent toch iets.
Heel langzaam aan worden de losse eindjes aan elkaar vastgeknoopt. Merk wel dat Tony Paulie, Christopher én Baccala niet als hoofd van de family wil krijgen.... nog effe en de crew wordt ontbonden ofzo!?
Ik heb er altijd een hekel aan om Tony zo irrationeel bezig te zien, zoals hij aan Carmella voorstelde om op de Jets te betten, kom op, beheer jezelf. Stabiliteit is wat je van een boss verwacht, maarja...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:52 schreef planethugo het volgende:
Triest dat Tony het geld zo over de balk gooit/weggokt. Dat gaat 'm nog wel opbreken lijkt me. Iemand als Hesh waar ie nooit problemen mee had gaat ie onnodig tegen zich laten keren, dat voelt wel als het begin van het einde.
Wel weer geweldige acteerwerk van tony & carmela etc.
Denk het niet. AJ zal nog wel flippen als ie haar ziet met een nieuwe gast en samen met zn pokerbuddies m ff toetakelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef -skippybal- het volgende:
En hopelijk is nou die crap met dat Latijnse sletje en AJ over![]()
Mmm ja, beetje wel. Maar misschien hebben ze nog iets moois voor ons in petto... iets waar alle puzzelstukjes ineens in elkaar zullen vallen! In ieder geval is dat hele Phil Leotardo-verhaal ineens weer helemaal weg... denk dat m'n voorspellingen toch niet helemaal uit gaan komen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef planethugo het volgende:
tony hing wel een beetje de rat uit, hij voelde zich er ook niet ech tekker bij. Maar iedereen is tegen terrorisme dus hier zal ie toch geen problemen mee krijgen. Vind het wel geinig hoe die feds steeds gewoon even relax een broodje komen eten bij Satriales. Overigens vertrouw ik die gast voor geen meter dat ie bij de terrorisme eenheid werkt.
Vind wel dat er niet echt een duidelijk verhaal in het seizoen zit tot nu toe. Dat was bij de eerste 12 van seizoen 6 ook al zo, het zijn stuk voor stuk wel klasse afleveringen maar ze springen zo van de hak op de tak en dat vind ik wel een beetje jammer
Hoezo is dat hele Phil verhaal dan weg? Of heb ik vorige week iets gemist?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mmm ja, beetje wel. Maar misschien hebben ze nog iets moois voor ons in petto... iets waar alle puzzelstukjes ineens in elkaar zullen vallen! In ieder geval is dat hele Phil Leotardo-verhaal ineens weer helemaal weg... denk dat m'n voorspellingen toch niet helemaal uit gaan komen...maar wie weet... het kán nog wel...
IDD alle verhaallijnen komen nu wel tot een climax. Je hebt nog altijd de problemen met Christopher, verlies van vertrouwen in Paulie, Janice, AJ, machtsvacuum in NY, het wegvallen van de vaderfiguren voor tony + de rest van zijn emotionele status (toen hij zn saw-off uit de auto pakte toen AJ er kwam aanscheurenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mmm ja, beetje wel. Maar misschien hebben ze nog iets moois voor ons in petto... iets waar alle puzzelstukjes ineens in elkaar zullen vallen! In ieder geval is dat hele Phil Leotardo-verhaal ineens weer helemaal weg... denk dat m'n voorspellingen toch niet helemaal uit gaan komen...maar wie weet... het kán nog wel...
Ja had die kapitein hoed van hem nog een keer gekocht in seizoen 1 toen die met zijn blonde goomar op zijn boot was, plus zijn pa en zijn goomar had zogenaamd met jfk geslapen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
Tony heeft toch een obsessie met JFK?
Ja, misschien dat hij zich nu een beetje gaat gedragen als de zoon van een Boss, daar hoop ik als sinds seizoen 4 op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind die verhaallijn van AJ niet zo boeiend. Het is sowiezo een irritante jankerd!
Ach, hij is tenminste geen Goth.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja, misschien dat hij zich nu een beetje gaat gedragen als de zoon van een Boss, daar hoop ik als sinds seizoen 4 op.
Inderdaad. Vond het vader en zoon gesprek tussen Tony en AJ ook geweldig. Heeft Tony eindelijk de kans om serieus met z'n zoon te praten, en toen schoot ik ineens in de lach door deze oneliner:quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat een super aflevering.
En dan zo "I - don't - want a fuckin' blowjob!!" en dat Carmela zo binnen komtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond het vader en zoon gesprek tussen Tony en AJ ook geweldig. Heeft Tony eindelijk de kans om serieus met z'n zoon te praten, en toen schoot ik ineens in de lach door deze oneliner:
"Why don't you go out, have a blowjob?"
Dat zou elke vader tegen z'n zoon moeten zeggen na een gebroken hart![]()
Ik denk AJ en dat ie daarna in het ziekenhuis belandt (zie teaser met fragment dat Tony, Carm en Meadow in het ziekenhuis elkaar omarmen alsof er iets ergs is gebeurd)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh, Tony in een achtervolging of gewoon weer eens van de kaart (paniekaanval of drank/drugs) achter het stuur?
Kut inderdaad, vooral omdat er altijd lui zijn die geen spoilers gebruiken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef savelkoul het volgende:
Oef, ik denk dat ik Sopranos fora voorlopig even mijd. Wil absoluut niet weten hoe het afloopt
Ya talkin' ta me?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kut inderdaad, vooral omdat er altijd lui zijn die geen spoilers gebruiken...![]()
Feech heeft hij ook de bak in gepraat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef planethugo het volgende:
tony hing wel een beetje de rat uit, hij voelde zich er ook niet ech tekker bij.
volgens mij was dat Junior, met z´n doctor Kennedy etcquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
Tony heeft toch een obsessie met JFK?
dat was toch dat Chris plasma tvs in de kelder van feech moet verbergenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Feech heeft hij ook de bak in gepraat.
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:12 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
dat was toch dat Chris Plasma tvs in de keder van feech moet verbergen
ik moet hem ook nog steeds kijken damm duurt langquote:Op maandag 14 mei 2007 20:23 schreef =HellFire= het volgende:
wtf?!
epi nog niet gezien... schiet niet echt op.maar als ik dit zo lees, staat me nog wat te wachten...
Dat heb ik nu dus ook. Teringleierquote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef louweed het volgende:
Na deze aflevering heb ik voor het eerst echt een hekel aan Tony!! Toen Chris clean was was het ook niet goed voor z'n 'vrienden', nu gebruikte ie dus weer en nu is ie dood. Jammer, het was één van de beste personages, maar ja het einde komt in zicht. Het zal niet de laatste zijn!
op het einde juist weer niet, denk dat ie erachterkomt dat al dat geweld niet zijn ding isquote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef dvdfreak het volgende:
whoo wat een afl Tony die Chis vermoordt.Anthony begont steeds mer op Tony te lijken
Op het einde juist weer wel joh.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
op het einde juist weer niet, denk dat ie erachterkomt dat al dat geweld niet zijn ding is
en idd tony wordt met de aflevering minder sympathiek![]()
het why dont we just all get allong is toch het laatste dat we van 'm horen in de afleveringquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op het einde juist weer wel joh.
Hoe 'ie met die kop en dat "het zal wel" gedrag bij die schrink zit....
helemaal mee eens. Hij had wel een 'maffia' einde verdiend. Maar typerend voor sopranos eigenlijk dat het bijna nooit loopt zoals je verwachtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:55 schreef JMarsden het volgende:
Vond het eigenlijk niet een waardig einde voor Christopher, maar ja dat heb ik niet voor het zeggen.
Een Christopher 'wack' is eigenlijk best voorspelbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Hij had wel een 'maffia' einde verdiend. Maar typerend voor sopranos eigenlijk dat het bijna nooit loopt zoals je verwacht
Precies. Vanwege de titel vd episode verwachtte ik nog wel dat ze achter die 2 meiden zouden aangaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Hij had wel een 'maffia' einde verdiend.
Bron ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef dvdfreak het volgende:
de volgende aflevering duurt gewoon 50 min.die daarna 90 min en de laatste duurt bijna 2 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Had wel het gevoel dat de laatste zolang zou duren maar de voorlaatste ook al anderhalf uur? Dit is gewoon minstens zo lang als een appart seizoenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef dvdfreak het volgende:
de volgende aflevering duurt gewoon 50 min.die daarna 90 min en de laatste duurt bijna 2 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet zeggen dat zijn zwakheid me aardig begon te irriteren, steeds weer die drank/drugs terwijl hij zoveel kansen heeft gehad bij Tony. Vond dat hij al veel eerder had mogen vertrekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
Had wel het gevoel dat de laatste zolang zou duren maar de voorlaatste ook al anderhalf uur? Dit is gewoon minstens zo lang als een appart seizoen
Alleen klote dat christopher daar niet meer inzit
Nee, je zoekt het goed. Tony reageerde er alleen niet op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:10 schreef dapluiz het volgende:
Vond trouwens die opmerking van carmela droog bij die begravenis "That's an attractive woman" en wat ze ermee bedoelt, of zoek ik er teveel achter ?
Deze aflevering duurde overigens ook 50 minuten hoor. Maar ben benieuwd of het waar is. Zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef dvdfreak het volgende:
![]()
![]()
![]()
En AJ weer op Tony. Tis wat met die familie....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
Tony gaat steeds meer op zijn moeder lijken. Die neiging om heel lang wrok te houden en het opeens eruit te laten komen.
Ik denk dat Tony nu juist weer redelijk helder uit z'n letterlijk en figuurlijk tripje naar Las Vegas komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat dit nu echt het einde van Tony gaat inluiden trouwens.
Hij is er nu van overtuigd dat al zijn ongeluk de schuld van Chris was. Nu hij dood is denkt Tony dat alles is zijn leven op nummer 24 zal vallen. Wedden dat hij in de volgende aflevering de confrontatie met die grijze relnicht in New York gaat zoeken?
Dolle hond? Vieze rat! Geen genade.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef Herodus het volgende:Adrianna wordt als een dolle hond afgemaakt in een bos: Hier en daar afkeurend gemompel.
Dat van Adriana vond ik ook al kutquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef Herodus het volgende:Adrianna wordt als een dolle hond afgemaakt in een bos: Hier en daar afkeurend gemompel. Gevaarlijk psychopaat, hardnekkige junk en potentiele verkilkker Christopher krijgt een genadedood: op Fok! krijgt men een hekel aan Tony .
hij zegt ook nog: this departed soundtrack is a fuckin killer!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:02 schreef =HellFire= het volgende:
En dat op de soundtrack van The Departed nota bene!
Tijdens Comfortably Numb! Ook typsichquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij zegt ook nog: this departed soundtrack is a fuckin killer!
is dat ergens online te bekijken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef csar het volgende:
Michael Imperioli (Chris) was 15 Mei te gast bij Letterman.
Usenet.quote:
Heel veel mensen vonden het hilarisch. Ik vond het echter een sterk staaltje acteerwerk van Iler, da mag wel eens gezegd worden. Best verontrustend ook, die scene!quote:
Heb even de IMDB fora bekeken, je moest eens nagaan hoeveel mensen letterlijk van de bank af rolden van het lachen toen ze AJ bezig zagen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef Herodus het volgende:
Vreemd als je dat grappig vind.
ja dat was echt mooi ,ik kwam niet meer bij manquote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef Proximo het volgende:
Haha die phil met zijn geschreeuw uit het torentje![]()
Die tanden scene in die bar, verdiend
idd ja wat een zielig mannetje. Iedereen moet maar alles van 'm pikken. En wat tony deed met die gast was volledig gerechtvaardigd imo. Familie is echt de grens, snap niet dat phil dat niet begrijpt, hij is toch old skool?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef dvdfreak het volgende:
Phil Leotardo is net eenklein kind laat ie zijn gezicht niet zien
Z'n achternicht toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:03 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een jankerd die Phil.
Hij had vorig seizoen hetzelfde gedaan met Vito met het verschil dat het daar om z'n zusje ging en niet z'n dochter en dat Vito een captain was.
Ik vond haar leuker toen ze nog 16 wasquote:
Dat was echt geweldig!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:17 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Phil in zijn torentjeBut uncle Philly! - Uncle Philly my ass!
dat zeker, die kop van 'm heeft ook gewoon de uitstraling van een boefquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef dvdfreak het volgende:
phil is eeen geweldige karakter
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef planethugo het volgende:
En wat tony deed met die gast was volledig gerechtvaardigd imo.
dat ie 'm nog ff op de kop trapte ging misschien wat te ver maar je moet nu eenmaal niet met een dochter van een baas gaan fucken, dan weet je dat je problemen krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |