denk dat het dan aan je codecs ligt. Google eens op k-lite codecsquote:Op donderdag 26 april 2007 20:00 schreef theaviator het volgende:
hoi,
ik probeer overal ep.14 te downloaden maar krijg allemaal gare versies met alleen geluid en geen beeld enzo.. heb al paar uur op internet lopen zoeken. kan iemand me ff helpen of pm-en.
thanks man
later
Nog een stuk of 6.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef golfer het volgende:
Helemaal bij t/m afl. 80.
Komen er nog nieuwe afleveringen?
hehe ruig ja die neger wat het kaarten regelt, snoep doorverkoopt en junior zijn zaakjes laat doen. Hij was weer even in zijn element.... Maar dat kon natuurlijk niet lang duren, ben benieuwd of we nog veel van 'm gaan horenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef neilpad het volgende:
Corrado, als ie z'n handtekeningen moet zetten voor die mulignan
, "Sick, fucking world".
vanavond rond 4 uur, op de bekende sites en andere manieren. Gelukkig ga ik uit vanavond en kom ik als goed is rond die tijd terug en kan ik ze dan aanzetten en hopelijk 's ochtends kijken.quote:Op zondag 29 april 2007 15:48 schreef theaviator het volgende:
nieuwe aflevering morgen online??
Denk dat-ie denkt (hoopt) dat Hesh binnenkort ook de pijp uit gaat. Scheelt hem heel wat 3.000's per dag. En zoals je kon zien heeft Tony dat allesbehalve. Een wiseguy die flink aan de gok gaat om geld te verdienen, dat betekent toch iets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:19 schreef golfer het volgende:
Maar heeft Tony nou ook er voor gezorgd dat die vriendin van die ouwe jood is doodgegaan?
Hij liep zo triomfantelijk het huis uit?
Oja klopt. Misschien heeft ie toch stiekem Carm's geld gegeven aan Hesh en issie blij dat dat nu afgehandeld is?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:59 schreef dapluiz het volgende:
Maar hij bracht toch die papieren tas vol geld naar Hesh ? Leek erop alsof daarmee alles afbetaald werd, lijkt me raar als die 3000 eerst steeds in een envelop past en nu ineens in een tas moetDaarom vond ik het ook zo raar, eerst wel die vriendin laten vermoorden (al dan niet door tony) en dan wel alles afbetalen.
Dat geld heeft hij betaald, het zat in de papieren zak. Dus dat heeft hij afgehandeld. En dat gokken kan nog wel eens een probleem worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Denk dat-ie denkt (hoopt) dat Hesh binnenkort ook de pijp uit gaat. Scheelt hem heel wat 3.000's per dag. En zoals je kon zien heeft Tony dat allesbehalve. Een wiseguy die flink aan de gok gaat om geld te verdienen, dat betekent toch iets.
Heel langzaam aan worden de losse eindjes aan elkaar vastgeknoopt. Merk wel dat Tony Paulie, Christopher én Baccala niet als hoofd van de family wil krijgen.... nog effe en de crew wordt ontbonden ofzo!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |