Watta daar vinden ze echt niets mee hoor. Dan doen ze wel vaker. Zie Micheal in de Godfather part 1.quote:Op maandag 9 april 2007 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Best dom van Bobby om z'n gun daar in dat steegje te flikkeren 3 meter verder op![]()
Hij had het in dat bootje nog over DNA gezeik.quote:Op maandag 9 april 2007 16:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Watta daar vinden ze echt niets mee hoor. Dan doen ze wel vaker. Zie Micheal in de Godfather part 1.
Ik ben bang dat hij zich meer zorgen moet maken om dat stuk T-shirt. Er zijn vast wat borstharen en zweet meegekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Best dom van Bobby om z'n gun daar in dat steegje te flikkeren 3 meter verder op![]()
Ja dat dacht ik ook, aangezien hij het al eerder had over DNA e.d.quote:Op maandag 9 april 2007 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij zich meer zorgen moet maken om dat stuk T-shirt. Er zijn vast wat borstharen en zweet meegekomen.
hij was gewoon nog pissed van de dag vantevoren lijkt me, chris belde lekker vrolijk en tony had daar even geen zin in. Geinig momentquote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef Patton het volgende:
Maar waarom is Tony pissed op Chris?
Het is nog stommer als hij met pistool op zak 40 meter verderop wordt aangehouden. Hij zal het wel goed hebben voorbereid. Hij heeft het wel grondig verprutst voor zichzelf, aangezien er zeker DNA op dat afgerukte stuk shirt zit.quote:Op maandag 9 april 2007 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Was het niet omdat Chris de makelaar neukt waar Tony een oogje op had?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef planethugo het volgende:
hij was gewoon nog pissed van de dag vantevoren lijkt me, chris belde lekker vrolijk en tony had daar even geen zin in. Geinig moment
Zou kunnen, maar ik denk ook dat het puur ging om het feit dat Chris niets van zich liet horen (na Tonys arrestatie en) op zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was het niet omdat Chris de makelaar neukt waar Tony een oogje op had?
Ja vaag he. Dat is toch die kerel die ook bij de bakker komt als Chrissie die kerel in z'n voet schiet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef =HellFire= het volgende:
TVP. Trouwens weer begonnen met seizoen één. Wel weer effe wennen, maar de kwaliteit is eh, als vanouds! Wel vreemd om Vito te zien in episode 8, terwijl ie daar Gino heette?
Jij snapt em.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja vaag he. Dat is toch die kerel die ook bij de bakker komt als Chrissie die kerel in z'n voet schiet?
"Hey! I was first in the line!"
-"He was here earlier, he just went to the store."
"So I can go home, fuck your sister and come back tomorrow?"
Of zoiets dan
nee, het speelt zich een jaar na aflevering 12 af dus daar zou ie niet meer mee moeten zitten lijkt mequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was het niet omdat Chris de makelaar neukt waar Tony een oogje op had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |