IDD alle verhaallijnen komen nu wel tot een climax. Je hebt nog altijd de problemen met Christopher, verlies van vertrouwen in Paulie, Janice, AJ, machtsvacuum in NY, het wegvallen van de vaderfiguren voor tony + de rest van zijn emotionele status (toen hij zn saw-off uit de auto pakte toen AJ er kwam aanscheurenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mmm ja, beetje wel. Maar misschien hebben ze nog iets moois voor ons in petto... iets waar alle puzzelstukjes ineens in elkaar zullen vallen! In ieder geval is dat hele Phil Leotardo-verhaal ineens weer helemaal weg... denk dat m'n voorspellingen toch niet helemaal uit gaan komen...maar wie weet... het kán nog wel...
Ja had die kapitein hoed van hem nog een keer gekocht in seizoen 1 toen die met zijn blonde goomar op zijn boot was, plus zijn pa en zijn goomar had zogenaamd met jfk geslapen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
Tony heeft toch een obsessie met JFK?
Ja, misschien dat hij zich nu een beetje gaat gedragen als de zoon van een Boss, daar hoop ik als sinds seizoen 4 op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind die verhaallijn van AJ niet zo boeiend. Het is sowiezo een irritante jankerd!
Ach, hij is tenminste geen Goth.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja, misschien dat hij zich nu een beetje gaat gedragen als de zoon van een Boss, daar hoop ik als sinds seizoen 4 op.
Inderdaad. Vond het vader en zoon gesprek tussen Tony en AJ ook geweldig. Heeft Tony eindelijk de kans om serieus met z'n zoon te praten, en toen schoot ik ineens in de lach door deze oneliner:quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat een super aflevering.
En dan zo "I - don't - want a fuckin' blowjob!!" en dat Carmela zo binnen komtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond het vader en zoon gesprek tussen Tony en AJ ook geweldig. Heeft Tony eindelijk de kans om serieus met z'n zoon te praten, en toen schoot ik ineens in de lach door deze oneliner:
"Why don't you go out, have a blowjob?"
Dat zou elke vader tegen z'n zoon moeten zeggen na een gebroken hart![]()
Ik denk AJ en dat ie daarna in het ziekenhuis belandt (zie teaser met fragment dat Tony, Carm en Meadow in het ziekenhuis elkaar omarmen alsof er iets ergs is gebeurd)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh, Tony in een achtervolging of gewoon weer eens van de kaart (paniekaanval of drank/drugs) achter het stuur?
Kut inderdaad, vooral omdat er altijd lui zijn die geen spoilers gebruiken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef savelkoul het volgende:
Oef, ik denk dat ik Sopranos fora voorlopig even mijd. Wil absoluut niet weten hoe het afloopt
Ya talkin' ta me?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kut inderdaad, vooral omdat er altijd lui zijn die geen spoilers gebruiken...![]()
Feech heeft hij ook de bak in gepraat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef planethugo het volgende:
tony hing wel een beetje de rat uit, hij voelde zich er ook niet ech tekker bij.
volgens mij was dat Junior, met z´n doctor Kennedy etcquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
Tony heeft toch een obsessie met JFK?
dat was toch dat Chris plasma tvs in de kelder van feech moet verbergenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Feech heeft hij ook de bak in gepraat.
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:12 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
dat was toch dat Chris Plasma tvs in de keder van feech moet verbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |