dat is ie toch al begonnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:00 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij gaat Phil een oorlogje beginnen
Wie had Paulie toen ook weer verteld over die mole grap? Als Tony er via die gast nou achterkomt dat Paulie een jokkebrok is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:49 schreef planethugo het volgende:
vind het wel geinig hoe ze de laatste afleveringen steeds op dingen terugkomen van vorige seizoenen zoals nu weer dat met pussy en de mol grap van ralphie. Dat belooft nog wat....
Dat snap ik, maar waarschijnlijk wil ie nog ff bewijs/bekentenisquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:19 schreef planethugo het volgende:
tony weet dat paulie het was, hij wilde 'm alleen testen of ie eerlijk tegen 'm was
Leeft die broer nog?quote:en paulie had dat van z'n broer gehoord die was ook bij dat etentje
Ohja, ik kan die bijrollen nooit onthouden. Zie net dat die gast ook responsible was voor dat kermisongeluk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:23 schreef Dos37 het volgende:
van zijn neef had ie dat gehoord.![]()
Little paulie
denk dat het dan aan je codecs ligt. Google eens op k-lite codecsquote:Op donderdag 26 april 2007 20:00 schreef theaviator het volgende:
hoi,
ik probeer overal ep.14 te downloaden maar krijg allemaal gare versies met alleen geluid en geen beeld enzo.. heb al paar uur op internet lopen zoeken. kan iemand me ff helpen of pm-en.
thanks man
later
Nog een stuk of 6.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef golfer het volgende:
Helemaal bij t/m afl. 80.
Komen er nog nieuwe afleveringen?
hehe ruig ja die neger wat het kaarten regelt, snoep doorverkoopt en junior zijn zaakjes laat doen. Hij was weer even in zijn element.... Maar dat kon natuurlijk niet lang duren, ben benieuwd of we nog veel van 'm gaan horenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef neilpad het volgende:
Corrado, als ie z'n handtekeningen moet zetten voor die mulignan
, "Sick, fucking world".
vanavond rond 4 uur, op de bekende sites en andere manieren. Gelukkig ga ik uit vanavond en kom ik als goed is rond die tijd terug en kan ik ze dan aanzetten en hopelijk 's ochtends kijken.quote:Op zondag 29 april 2007 15:48 schreef theaviator het volgende:
nieuwe aflevering morgen online??
Denk dat-ie denkt (hoopt) dat Hesh binnenkort ook de pijp uit gaat. Scheelt hem heel wat 3.000's per dag. En zoals je kon zien heeft Tony dat allesbehalve. Een wiseguy die flink aan de gok gaat om geld te verdienen, dat betekent toch iets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:19 schreef golfer het volgende:
Maar heeft Tony nou ook er voor gezorgd dat die vriendin van die ouwe jood is doodgegaan?
Hij liep zo triomfantelijk het huis uit?
Oja klopt. Misschien heeft ie toch stiekem Carm's geld gegeven aan Hesh en issie blij dat dat nu afgehandeld is?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:59 schreef dapluiz het volgende:
Maar hij bracht toch die papieren tas vol geld naar Hesh ? Leek erop alsof daarmee alles afbetaald werd, lijkt me raar als die 3000 eerst steeds in een envelop past en nu ineens in een tas moetDaarom vond ik het ook zo raar, eerst wel die vriendin laten vermoorden (al dan niet door tony) en dan wel alles afbetalen.
Dat geld heeft hij betaald, het zat in de papieren zak. Dus dat heeft hij afgehandeld. En dat gokken kan nog wel eens een probleem worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Denk dat-ie denkt (hoopt) dat Hesh binnenkort ook de pijp uit gaat. Scheelt hem heel wat 3.000's per dag. En zoals je kon zien heeft Tony dat allesbehalve. Een wiseguy die flink aan de gok gaat om geld te verdienen, dat betekent toch iets.
Heel langzaam aan worden de losse eindjes aan elkaar vastgeknoopt. Merk wel dat Tony Paulie, Christopher én Baccala niet als hoofd van de family wil krijgen.... nog effe en de crew wordt ontbonden ofzo!?
Ik heb er altijd een hekel aan om Tony zo irrationeel bezig te zien, zoals hij aan Carmella voorstelde om op de Jets te betten, kom op, beheer jezelf. Stabiliteit is wat je van een boss verwacht, maarja...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:52 schreef planethugo het volgende:
Triest dat Tony het geld zo over de balk gooit/weggokt. Dat gaat 'm nog wel opbreken lijkt me. Iemand als Hesh waar ie nooit problemen mee had gaat ie onnodig tegen zich laten keren, dat voelt wel als het begin van het einde.
Wel weer geweldige acteerwerk van tony & carmela etc.
Denk het niet. AJ zal nog wel flippen als ie haar ziet met een nieuwe gast en samen met zn pokerbuddies m ff toetakelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef -skippybal- het volgende:
En hopelijk is nou die crap met dat Latijnse sletje en AJ over![]()
Mmm ja, beetje wel. Maar misschien hebben ze nog iets moois voor ons in petto... iets waar alle puzzelstukjes ineens in elkaar zullen vallen! In ieder geval is dat hele Phil Leotardo-verhaal ineens weer helemaal weg... denk dat m'n voorspellingen toch niet helemaal uit gaan komen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef planethugo het volgende:
tony hing wel een beetje de rat uit, hij voelde zich er ook niet ech tekker bij. Maar iedereen is tegen terrorisme dus hier zal ie toch geen problemen mee krijgen. Vind het wel geinig hoe die feds steeds gewoon even relax een broodje komen eten bij Satriales. Overigens vertrouw ik die gast voor geen meter dat ie bij de terrorisme eenheid werkt.
Vind wel dat er niet echt een duidelijk verhaal in het seizoen zit tot nu toe. Dat was bij de eerste 12 van seizoen 6 ook al zo, het zijn stuk voor stuk wel klasse afleveringen maar ze springen zo van de hak op de tak en dat vind ik wel een beetje jammer
Hoezo is dat hele Phil verhaal dan weg? Of heb ik vorige week iets gemist?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mmm ja, beetje wel. Maar misschien hebben ze nog iets moois voor ons in petto... iets waar alle puzzelstukjes ineens in elkaar zullen vallen! In ieder geval is dat hele Phil Leotardo-verhaal ineens weer helemaal weg... denk dat m'n voorspellingen toch niet helemaal uit gaan komen...maar wie weet... het kán nog wel...
IDD alle verhaallijnen komen nu wel tot een climax. Je hebt nog altijd de problemen met Christopher, verlies van vertrouwen in Paulie, Janice, AJ, machtsvacuum in NY, het wegvallen van de vaderfiguren voor tony + de rest van zijn emotionele status (toen hij zn saw-off uit de auto pakte toen AJ er kwam aanscheurenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mmm ja, beetje wel. Maar misschien hebben ze nog iets moois voor ons in petto... iets waar alle puzzelstukjes ineens in elkaar zullen vallen! In ieder geval is dat hele Phil Leotardo-verhaal ineens weer helemaal weg... denk dat m'n voorspellingen toch niet helemaal uit gaan komen...maar wie weet... het kán nog wel...
Ja had die kapitein hoed van hem nog een keer gekocht in seizoen 1 toen die met zijn blonde goomar op zijn boot was, plus zijn pa en zijn goomar had zogenaamd met jfk geslapen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
Tony heeft toch een obsessie met JFK?
Ja, misschien dat hij zich nu een beetje gaat gedragen als de zoon van een Boss, daar hoop ik als sinds seizoen 4 op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind die verhaallijn van AJ niet zo boeiend. Het is sowiezo een irritante jankerd!
Ach, hij is tenminste geen Goth.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja, misschien dat hij zich nu een beetje gaat gedragen als de zoon van een Boss, daar hoop ik als sinds seizoen 4 op.
Inderdaad. Vond het vader en zoon gesprek tussen Tony en AJ ook geweldig. Heeft Tony eindelijk de kans om serieus met z'n zoon te praten, en toen schoot ik ineens in de lach door deze oneliner:quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat een super aflevering.
En dan zo "I - don't - want a fuckin' blowjob!!" en dat Carmela zo binnen komtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond het vader en zoon gesprek tussen Tony en AJ ook geweldig. Heeft Tony eindelijk de kans om serieus met z'n zoon te praten, en toen schoot ik ineens in de lach door deze oneliner:
"Why don't you go out, have a blowjob?"
Dat zou elke vader tegen z'n zoon moeten zeggen na een gebroken hart![]()
Ik denk AJ en dat ie daarna in het ziekenhuis belandt (zie teaser met fragment dat Tony, Carm en Meadow in het ziekenhuis elkaar omarmen alsof er iets ergs is gebeurd)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh, Tony in een achtervolging of gewoon weer eens van de kaart (paniekaanval of drank/drugs) achter het stuur?
Kut inderdaad, vooral omdat er altijd lui zijn die geen spoilers gebruiken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef savelkoul het volgende:
Oef, ik denk dat ik Sopranos fora voorlopig even mijd. Wil absoluut niet weten hoe het afloopt
Ya talkin' ta me?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kut inderdaad, vooral omdat er altijd lui zijn die geen spoilers gebruiken...![]()
Feech heeft hij ook de bak in gepraat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef planethugo het volgende:
tony hing wel een beetje de rat uit, hij voelde zich er ook niet ech tekker bij.
volgens mij was dat Junior, met z´n doctor Kennedy etcquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
Tony heeft toch een obsessie met JFK?
dat was toch dat Chris plasma tvs in de kelder van feech moet verbergenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Feech heeft hij ook de bak in gepraat.
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:12 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
dat was toch dat Chris Plasma tvs in de keder van feech moet verbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |