Volgens mij ook. Ik heb het even nagekeken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:28 schreef dvdfreak het volgende:
Wie was eigenlijk die zogenaamde doctor (die close met Johnny Sacks wordt)?Zou het een FBI agent zijn?Was hij niet eerder in de serie te zien?
die eerste is ook die agent die bij Adriana zit als ze moet overgeven in het fbi gebouw, nooit getwijfeld dat dat een andere was de laatste afleveringquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef Patton het volgende:
Hoe zie je dat dat twee verschillende acteurs zijn? Lijkt mij dezelfde vent maar dan met grijs haar.....
Of heb je een lijst van de cast ofzo?
Volgens mij komt 'ie niet meer in de Bing omdat ze daar altijd aan de shotjes zittenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef planethugo het volgende:
vind Johnny Sack lekkerder klinken
maar wat is nu het geval met Christopher? Is ie eruit gestapt? Hij komt iig niet meer in de Bing....
Is ook nog een mogelijkheid ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef savelkoul het volgende:
Chris is een rat, denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef -skippybal- het volgende:
Er schijnt in Amerika een korte preview te zijn geweest van de volgende aflevering.Oei oei, that would spice up their lives!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
. Is het al maandagochtend?
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef -skippybal- het volgende:
Er schijnt in Amerika een korte preview te zijn geweest van de volgende aflevering.de preview is te zien op www.hbo.com gewoon sopranos klikken en dan video.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een leuke video op de hbo site is de making of cleaver leuk gedaan echt de moeite om te kijken."Veni, vidi, vici."
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
de preview is te zien op www.hbo.com gewoon sopranos klikken en dan video.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een leuke video op de hbo site is de making of cleaver leuk gedaan echt de moeite om te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verpleger/ex-doktor werd gespeeld door Sydney Pollack! Een beroemde regisseur die een gastrol speelde in deze aflevering en dus duidelijk niet dezelfde acteur als die FBI agent.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef Patton het volgende:
Hoe zie je dat dat twee verschillende acteurs zijn? Lijkt mij dezelfde vent maar dan met grijs haar.....
Of heb je een lijst van de cast ofzo?
Die FBI agent runt in het echte dagelijkse leven een bekend restaurant in New York waar ook veel echte "Sopranos" komenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die verpleger/ex-doktor werd gespeeld door Sydney Pollack! Een beroemde regisseur die een gastrol speelde in deze aflevering en dus duidelijk niet dezelfde acteur als die FBI agent.
Stel onwetenden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |