ik moet hem ook nog steeds kijken damm duurt langquote:Op maandag 14 mei 2007 20:23 schreef =HellFire= het volgende:
wtf?!
epi nog niet gezien... schiet niet echt op.maar als ik dit zo lees, staat me nog wat te wachten...
Dat heb ik nu dus ook. Teringleierquote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef louweed het volgende:
Na deze aflevering heb ik voor het eerst echt een hekel aan Tony!! Toen Chris clean was was het ook niet goed voor z'n 'vrienden', nu gebruikte ie dus weer en nu is ie dood. Jammer, het was één van de beste personages, maar ja het einde komt in zicht. Het zal niet de laatste zijn!
op het einde juist weer niet, denk dat ie erachterkomt dat al dat geweld niet zijn ding isquote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef dvdfreak het volgende:
whoo wat een afl Tony die Chis vermoordt.Anthony begont steeds mer op Tony te lijken
Op het einde juist weer wel joh.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
op het einde juist weer niet, denk dat ie erachterkomt dat al dat geweld niet zijn ding is
en idd tony wordt met de aflevering minder sympathiek![]()
het why dont we just all get allong is toch het laatste dat we van 'm horen in de afleveringquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op het einde juist weer wel joh.
Hoe 'ie met die kop en dat "het zal wel" gedrag bij die schrink zit....
helemaal mee eens. Hij had wel een 'maffia' einde verdiend. Maar typerend voor sopranos eigenlijk dat het bijna nooit loopt zoals je verwachtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:55 schreef JMarsden het volgende:
Vond het eigenlijk niet een waardig einde voor Christopher, maar ja dat heb ik niet voor het zeggen.
Een Christopher 'wack' is eigenlijk best voorspelbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Hij had wel een 'maffia' einde verdiend. Maar typerend voor sopranos eigenlijk dat het bijna nooit loopt zoals je verwacht
Precies. Vanwege de titel vd episode verwachtte ik nog wel dat ze achter die 2 meiden zouden aangaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Hij had wel een 'maffia' einde verdiend.
Bron ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef dvdfreak het volgende:
de volgende aflevering duurt gewoon 50 min.die daarna 90 min en de laatste duurt bijna 2 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Had wel het gevoel dat de laatste zolang zou duren maar de voorlaatste ook al anderhalf uur? Dit is gewoon minstens zo lang als een appart seizoenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef dvdfreak het volgende:
de volgende aflevering duurt gewoon 50 min.die daarna 90 min en de laatste duurt bijna 2 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet zeggen dat zijn zwakheid me aardig begon te irriteren, steeds weer die drank/drugs terwijl hij zoveel kansen heeft gehad bij Tony. Vond dat hij al veel eerder had mogen vertrekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
Had wel het gevoel dat de laatste zolang zou duren maar de voorlaatste ook al anderhalf uur? Dit is gewoon minstens zo lang als een appart seizoen
Alleen klote dat christopher daar niet meer inzit
Nee, je zoekt het goed. Tony reageerde er alleen niet op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:10 schreef dapluiz het volgende:
Vond trouwens die opmerking van carmela droog bij die begravenis "That's an attractive woman" en wat ze ermee bedoelt, of zoek ik er teveel achter ?
Deze aflevering duurde overigens ook 50 minuten hoor. Maar ben benieuwd of het waar is. Zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef dvdfreak het volgende:
![]()
![]()
![]()
En AJ weer op Tony. Tis wat met die familie....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
Tony gaat steeds meer op zijn moeder lijken. Die neiging om heel lang wrok te houden en het opeens eruit te laten komen.
Ik denk dat Tony nu juist weer redelijk helder uit z'n letterlijk en figuurlijk tripje naar Las Vegas komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat dit nu echt het einde van Tony gaat inluiden trouwens.
Hij is er nu van overtuigd dat al zijn ongeluk de schuld van Chris was. Nu hij dood is denkt Tony dat alles is zijn leven op nummer 24 zal vallen. Wedden dat hij in de volgende aflevering de confrontatie met die grijze relnicht in New York gaat zoeken?
Dolle hond? Vieze rat! Geen genade.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef Herodus het volgende:Adrianna wordt als een dolle hond afgemaakt in een bos: Hier en daar afkeurend gemompel.
Dat van Adriana vond ik ook al kutquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef Herodus het volgende:Adrianna wordt als een dolle hond afgemaakt in een bos: Hier en daar afkeurend gemompel. Gevaarlijk psychopaat, hardnekkige junk en potentiele verkilkker Christopher krijgt een genadedood: op Fok! krijgt men een hekel aan Tony .
hij zegt ook nog: this departed soundtrack is a fuckin killer!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:02 schreef =HellFire= het volgende:
En dat op de soundtrack van The Departed nota bene!
Tijdens Comfortably Numb! Ook typsichquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij zegt ook nog: this departed soundtrack is a fuckin killer!
is dat ergens online te bekijken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef csar het volgende:
Michael Imperioli (Chris) was 15 Mei te gast bij Letterman.
Usenet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |