Het zou leuker zijn als het op de plasmaschermen kwamquote:Op maandag 9 april 2007 00:11 schreef blomst het volgende:
Als de redactie een lijn trekt bellen ze nu om Natasia de opdracht te geven de koffers weer terug te halen.
Wat een vreselijk mens is die NastyAss toch!quote:
Klopt..precies zoals Brian zwaar teleurgesteld de koffers van Huub terughaalde,,,,,quote:Op maandag 9 april 2007 00:11 schreef blomst het volgende:
Als de redactie een lijn trekt bellen ze nu om Natasia de opdracht te geven de koffers weer terug te halen.
Ik vrees (hoop) heel erg snel!!quote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef Black_king het volgende:
Natasja zit in het nauw..... die gaat eerdaags breken.....
Never nooit nietquote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef Sonique het volgende:
Nataisa verstopt pers. bezittingen
Natasia diskwalificatie
Natasia had gewoon even behoefte aan haar natuurlijke omgeving....quote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef Polonium-120 het volgende:
wat ruist er in het struikgewas?
YW !quote:Op maandag 9 april 2007 00:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Snelle COS
Nog weer eens benadrukt dat persoonlijke spullen niet gebruikt mogen worden..
dan vind ik dat er direct een sanctie moet komenquote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef Sonique het volgende:
Nataisa verstopt pers. bezittingen
Natasia diskwalificatie
Yep.... "I'm close to the edge.... Don't push me...."quote:
Twee waarschuwingen...quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef Lieve het volgende:
Eerlijk is eerlijk..... er hoort nu een waarschuwing voor Nasty te komen.
Frans..... waar zit je? ( volgens mij is Frans de enige die 'achter' enigzins spoort. ) Natasja hoort NU een waarschuwing te krijgen. Anders is alles volstrekt ongeloofwaardig!
weet je precies uit welk milieu ze komt...quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Natasia had gewoon even behoefte aan haar natuurlijke omgeving....![]()
Ik zie BB-taferelen opkomen.....Ongeremd dus.....quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ben benieuwd hoe Ilona reageert op de wippende konijnen
quote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
*voelt een liedje opkomen*
Het was eerste paasdag 2007, Natasia weet het nog zo goed
Haar villa liep weer vol
Maar ze had die poort toch dicht zien gaan
Zoals het na ieder vertrek deed
Ze had zelfs op t bordes gestaan
Liegend van afscheidsleed
Wat heeft de redactie me toch aangedaan
Alsof ik wist wat ik nu weet
Die gaat gewoon naast het bed staan, met de armen in haar zij, en vraagt op luide toon: En waarmee zijn wij in godsnaam bezig???quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ben benieuwd hoe Ilona reageert op de wippende konijnen
ik heb er inderdaad ook wel genoeg van gezienquote:Op maandag 9 april 2007 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie aub stoppen een halfnaakte natasia te posten (of te quoten) in dit topic? Thanks
quote:Op maandag 9 april 2007 00:17 schreef demins het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naast het bed staan, met de armen in haar zij, en vraagt op luide toon: En waarmee zijn wij in godsnaam bezig???
JA idd.quote:Op maandag 9 april 2007 00:17 schreef demins het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naast het bed staan, met de armen in haar zij, en vraagt op luide toon: En waarmee zijn wij in godsnaam bezig???
Net als gisteren... voorslapen my assquote:Op maandag 9 april 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op voorstel van Japio gaat BANJ weer 2 uurtjes 'voorslapen'. Ze verwachten later weer rellen. Van de disco en het ogel zal Brian de 220-kabels meenemen en onder z'n matras stoppen.
Voel ook een liedje opkomen....quote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
*voelt een liedje opkomen*
Het was eerste paasdag 2007, Natasia weet het nog zo goed
Haar villa liep weer vol
Maar ze had die poort toch dicht zien gaan
Zoals het na ieder vertrek deed
Ze had zelfs op t bordes gestaan
Liegend van afscheidsleed
Wat heeft de redactie me toch aangedaan
Alsof ik wist wat ik nu weet
Correctie: En waarmee zijn wij in de naam van de vader van Natasia en Brain bezig?quote:Op maandag 9 april 2007 00:17 schreef demins het volgende:
[..]
Of waarschuw eerst evenquote:Op maandag 9 april 2007 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie aub stoppen een halfnaakte natasia te posten (of te quoten) in dit topic? Thanks
Een van de vetste nummers ooit!quote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Voel ook een liedje opkomen....
"Killing in the name of"
"FY, I won't do what you told me....."
De laatste stuiptrekkingen van Natasja....
misschien had jaap trek in een sateetje?quote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef Prospera het volgende:
Nicky is foetsie, is dat bruine hondje met vlooien?
Om bang van te worden, en ik vraag me af wat Ilona haar ooit misdaan heeft, ik hou het op jaloezie.....quote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Oei die Natasia gaat meer uitvreten... die kop... ze zit te broeden.
hing dat niet om de nek van Nena?quote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is dat witte hondje kwijt .......
Dát zou leuk zijn!quote:Op maandag 9 april 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
Nena heeft Nikky gejat
"Killing in the name off" Yep ! Great.... En tekenend voor de huidige situatie in de kooi.....quote:
I wish i had.....quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand dat charmante shot van Amanda?
Ik dacht dat jij die wel zou hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand dat charmante shot van Amanda?
Gaat Eric dierenbescherming bellen?quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda nu dus over de zeik vanwege die hond(je)![]()
de poort is ook tig keer losgeweest hé zonder dat amanda oplette !!quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda nu dus over de zeik vanwege die hond(je)![]()
Niet meerquote:Op maandag 9 april 2007 00:24 schreef kleinzusje het volgende:
Oei, a-DEL is haar beftekkel kwijt en regageert zeer koelbloedig
quote:Op maandag 9 april 2007 00:25 schreef demins het volgende:
Wat had hij aan?
quote:Op maandag 9 april 2007 00:25 schreef demins het volgende:
Wat had hij aan?
hahahahahahaquote:Op maandag 9 april 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Een bontje... echt hondenbontje... ergens gezien??
Ik hoor opeens zo'n jip en janneke liedquote:Op maandag 9 april 2007 00:25 schreef demins het volgende:
Wat had hij aan?
quote:Op maandag 9 april 2007 00:26 schreef Liess het volgende:
Natasia heeft die koffer op nicky zijn kop gegooit en nu is hij dood.
Vergeet ff niet toen Syl dr vader net was overleden en hondje Nicky was aangereden door zo'n "ziekenautootje" hè.... toen was ze ook heel erg overstuur hoorquote:Op maandag 9 april 2007 00:26 schreef proh het volgende:
dit is trouwens wel pas de eerste keer dat Amanda zich druk om haar hondje maakt
Del in paniek, : wie moet mij dan vanacht beffen, het tongetje van Nicky is veel lekkerder als die gore lap van Braajen want daar word ik toch een beetje schraal van.quote:Op maandag 9 april 2007 00:24 schreef proh het volgende:
ik vind het leuk!
Nicky blijkt homo?quote:Op maandag 9 april 2007 00:28 schreef Frosting het volgende:
Nicky zat in de kast.
Vooral die smiley erbij doet het hem.quote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat hondje kan er niets aan doen dat het baasje een grafmormel is...
HEAR HEARquote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat hondje kan er niets aan doen dat het baasje een grafmormel is...
quote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Del in paniek, : wie moet mij dan vanacht beffen, het tongetje van Nicky is veel lekkerder als die gore lap van Braajen want daar word ik toch een beetje schraal van.
Dat heeft ratasia gedaanquote:
Jij doet waarschijnlijk niet mee met de anti-bont actie zeker?quote:Op maandag 9 april 2007 00:26 schreef Lipsch het volgende:
wat een droevernis, kan die kutamanda niet gewoon oprotten met die kutbeesten van d'r.
quote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Del in paniek, : wie moet mij dan vanacht beffen, het tongetje van Nicky is veel lekkerder als die gore lap van Braajen want daar word ik toch een beetje schraal van.
Echt jammer dat peter er nu niet isquote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Dat heeft ratasia gedaandamn, echt jammer dat dat kutmormel niet gewoon ontsnapt was en was platgereden door een auto.
Van mij hoeven ze ook niet perse in de villa te blijvenquote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
Brain, Natasja en adel hoeven geen zenders meer om
Jij komt een a tekort en denkt dat wij dat niet merken??quote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef Prospera het volgende:
Dush krijgt de opdracht om de dingen klaar te maken, de geluidsinstalltiestroomsnoeren (leuk scrabblewoord)
quote:Op maandag 9 april 2007 00:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij komt een a tekort en denkt dat wij dat niet merken??
Ja sorry, als ik het terug lees vind ik het ook ranzig. Maar het geeft een beetje aan hoe ik denk over bepaalde dieronvriendeljke nare personen.quote:
Het zou ze zelfs verboden moeten worden nog zenders te dragen!quote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
Brain, Natasja en adel hoeven geen zenders meer om
Wat doet die nou weer in de kooi. Vind het trouwens ook dom dat Nena terug is en nog GRATIS ook.quote:Op maandag 9 april 2007 00:33 schreef Frosting het volgende:
[afbeelding]
Loontje voor eventjes weer in de kooi?
+ Lieke weg en het is perfectquote:Op maandag 9 april 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het zou ze zelfs verboden moeten worden nog zenders te dragen!
Het zou het streamen zoveel aangenamer maken!![]()
uhhh??quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat doet die nou weer in de kooi. Vind het trouwens ook dom dat Nena terug is en nog GRATIS ook.
Gesjellug!quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bericht op het scherm dat ze niet vroeg hoeven op te staan. Het mag laat worden.
[afbeelding]
Nena heeft plaats gemaakt voor Iloonquote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat doet die nou weer in de kooi. Vind het trouwens ook dom dat Nena terug is en nog GRATIS ook.
Maar je weet maar nooit in DGK. Ilona kan zoveel zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 00:31 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas gaat dus niet gebeuren. Jammer, hmmmm
quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nena is al naar huis.quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat doet die nou weer in de kooi. Vind het trouwens ook dom dat Nena terug is .
Tais toi, et sois bellequote:
Ook weer voor een dag!!! Maandagavond komt de echte nieuwe ouwe.quote:
Nog zo 1 die wel durft als hij er niet isquote:Op maandag 9 april 2007 00:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Peter, vriend van alle dieren, van Japio's tot Juicy's!
..en vergeet niet, een kansloze imbeciel!quote:Op maandag 9 april 2007 00:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Peter, vriend van alle dieren, van Japio's tot Juicy's!
Ik stem voor, maar dan wil ik wel Melissa elke dag over de vloer!quote:
Help me even, mn IQ is minder dan een poffertjequote:
Nee, Ilona blijft.quote:Op maandag 9 april 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook weer voor een dag!!! Maandagavond komt de echte nieuwe ouwe.
krijgen de ratten niet, krijgen ze nooit. Sterker nog.... het is DE manier om mevrouw pannekoek blij te maken! Pak Huub en de mislukte pannekoek viert feest! Het stokbrood zal het daar wel moeilijk mee hebben. Het zal je.... leidinggevende maar zijn. John de M is niet zo slim geweest toen hij de leiding aan die foute Flens gaf.quote:Op maandag 9 april 2007 00:31 schreef Sonique het volgende:
In andermans spullen en kasten struinen, geen zenders om...
DIT is echt het toppunt van solliciteren naar sancties/oneervol ontslag
Bron?quote:Op maandag 9 april 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ik seg: "laten we haar naaitasja noemen". als het even kan naait/fucked ze iedereen (in figuurlijke zin)quote:Op maandag 9 april 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er zijn er hier behoorlijk veel die weten hoe ze heet, Laten we daarom in ieder geval het verzonnnen NATASIA (die trut denkt over een tijdje nog echt dat ze van adel is) schrappen en haar gewoon natasja of natas of TAS of zelfs zdngmw noemen.
(Dit is slechts een verzoek en een ieder is natuurlijk vrij om hier zijn eigen draai aan te geven)
Wie is dat nou weer ?quote:Op maandag 9 april 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik stem voor, maar dan wil ik wel Melissa elke dag over de vloer!
Poffertjes zijn lekker...quote:Op maandag 9 april 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Help me even, mn IQ is minder dan een poffertje
WTF is ze nou alweer terug?quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Is het niet die Keurslagerspet die ie om z'n hol heeft gebonden?quote:
ga hem halen en verhuis gezellig naar het hooligan-topicquote:Op maandag 9 april 2007 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog zo 1 die wel durft als hij er niet is![]()
Dat zeiden een hoop mensen ook over Jezus.quote:
En sommigen doen het nogsteeds...quote:Op maandag 9 april 2007 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeiden een hoop mensen ook over Jezus.![]()
Hij draagt het tenminste met trotsquote:Op maandag 9 april 2007 00:39 schreef Lipsch het volgende:
[..]
..en vergeet niet, een kansloze imbeciel!
Maar de vraag is: Is je IQ slim, of is je IQ dom?quote:Op maandag 9 april 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een uitspraak van Karel Appel tegen Sonja Barend toen ze wat verkeerds zei. ''hou je mond en wees mooi''. Ik bedoel het niet zo sarcastisch als Appelquote:Op maandag 9 april 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou waarde dierenvrindquote:Op maandag 9 april 2007 00:40 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ga hem halen en verhuis gezellig naar het hooligan-topic
Da's een mooie paasgedachte!quote:Op maandag 9 april 2007 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen gezond weer opquote:Op maandag 9 april 2007 00:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Een uitspraak van Karel Appel tegen Sonja Barend toen ze wat verkeerds zei. ''hou je mond en wees mooi''. Ik bedoel het niet zo sarcastisch als Appel
![]()
en we weten allemaal wat er met hem is gebeurd... brian kruisigen zou een goed begin zijn...quote:Op maandag 9 april 2007 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Jij verwees mij net naar een ander topic geloof ikquote:
Als dat 666 is dan ben ik weg. Daar heb ik echt echt echt geen enkele trek meer in. Zelfs niet in zijn muziek. Als 666 komt is Flens ziek in haar hoofd. Helemaal! Maar dan zal ze wel uit zijn op een fikse uitkering ( het zal de dolk in de rug van het programma zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
lopen je streams achter?quote:Op maandag 9 april 2007 00:46 schreef solara4 het volgende:
ze komen er nu pas achter dat syl al in bed ligt
En dan ruim 2000 jaar later nog over hem hebben... Dat gun ik hem niet hoorquote:Op maandag 9 april 2007 00:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en we weten allemaal wat er met hem is gebeurd... brian kruisigen zou een goed begin zijn...
Ja, beetje fors gedronken. Al vanaf 14:00 vanmiddag en geen pauze !quote:Op maandag 9 april 2007 00:46 schreef solara4 het volgende:
ze komen er nu pas achter dat syl al in bed ligt
Uhm wat betreft je sig. 10 jaar geleden stond ik met een kennis voor een spoorwegovergang waar een trein langs raasde. "wat een geweld", zei ze.quote:
Waarom ga jij niet de kooi in?quote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Als dat 666 is dan ben ik weg. Daar heb ik echt echt echt geen enkele trek meer in. Zelfs niet in zijn muziek. Als 666 komt is Flens ziek in haar hoofd. Helemaal! Maar dan zal ze wel uit zijn op een fikse uitkering ( het zal de dolk in de rug van het programma zijn.
Nena was..... LEUK!
En bij zijn wederopstand zeker weer zeiken dat de redactie moet ingrijpenquote:Op maandag 9 april 2007 00:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en we weten allemaal wat er met hem is gebeurd... brian kruisigen zou een goed begin zijn...
Sorry schat: tis een uitspraak van Brianquote:Op maandag 9 april 2007 00:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uhm wat betreft je sig. 10 jaar geleden stond ik met een kennis voor een spoorwegovergang waar een trein langs raasde. "wat een geweld", zei ze.
Een week later werd haar man en 2 van haar 3 zoons gegrepen door zo'n trein op een onbewaakte spoorwegovergang.
Ik heb wat moeite met je sig dus![]()
was jij daar ook bij? Of is het iets ' van horen zeggen' of inbeelding?quote:Op maandag 9 april 2007 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had je al eerder belooft.quote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef Lieve het volgende:
Als dat 666 is dan ben ik weg. Daar heb ik echt echt echt geen enkele trek meer in. Zelfs niet in zijn muziek. Als 666 komt is Flens ziek in haar hoofd. Helemaal! Maar dan zal ze wel uit zijn op een fikse uitkering ( het zal de dolk in de rug van het programma zijn.
Ze komt niet door de psychologische testquote:
is okéquote:Op maandag 9 april 2007 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik het terug lees vind ik het ook ranzig. Maar het geeft een beetje aan hoe ik denk over bepaalde dieronvriendeljke nare personen.![]()
Nena IS leuk, en mooi en gvd niet stom. En flensjes en pannekoeken vind ik lekker, maar niet als daar een naam voor staat.quote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nena was..... LEUK!
ik ben een MOEDER. Niet eens van zulke kleine kinderen, maar ik laat het niet bij baren alleen. Naast voeden probeer ik ze met liefde en de rest bij te staan. Vooral voor al die kleine ontdekkingen en dingen die ze niet zeggen.quote:
Dat maakt het allemaal goedquote:Op maandag 9 april 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry schat: tis een uitspraak van Brian![]()
ik krijg ineens een visioen... ik zie hem al lopen met zijn luier, een ezel en amanda op de A4 richting de bijlmer...quote:Op maandag 9 april 2007 00:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En dan ruim 2000 jaar later nog over hem hebben... Dat gun ik hem niet hoor
voor iemand die de kooi in wou !! doe jij verdomdt slecht je huiswerk !! foei !!quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 00:59 schreef Borga het volgende:
Hoe komt zdngmw zo snel aan een camouflagepak
Neuh, het was: De koffer moet terug, anders een waarschuwing.quote:Op maandag 9 april 2007 00:58 schreef Liess het volgende:
Geen waarschuwing dus omdat ze hem terug haalt? Handje boven Natas der hoofd?
en ik geniet nog steedsquote:Op maandag 9 april 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Héérlijk: Op stream 3 hoor je Ilona zeggen: "wedden dat ie in de tuin ligt!"
Rechtdaarboven op 1 zie je Natasia halfnaakt door de tuin sluipen!
Met andere woorden : Natas snel die koffer terug halen voordat we sancties moeten geven.quote:Op maandag 9 april 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, het was: De koffer moet terug, anders een waarschuwing.
Goed hè?quote:Op maandag 9 april 2007 01:00 schreef droomkoningin het volgende:
wat een schijnheilig wijf die natasJa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |