Het zou leuker zijn als het op de plasmaschermen kwamquote:Op maandag 9 april 2007 00:11 schreef blomst het volgende:
Als de redactie een lijn trekt bellen ze nu om Natasia de opdracht te geven de koffers weer terug te halen.
Wat een vreselijk mens is die NastyAss toch!quote:
Klopt..precies zoals Brian zwaar teleurgesteld de koffers van Huub terughaalde,,,,,quote:Op maandag 9 april 2007 00:11 schreef blomst het volgende:
Als de redactie een lijn trekt bellen ze nu om Natasia de opdracht te geven de koffers weer terug te halen.
Ik vrees (hoop) heel erg snel!!quote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef Black_king het volgende:
Natasja zit in het nauw..... die gaat eerdaags breken.....
Never nooit nietquote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef Sonique het volgende:
Nataisa verstopt pers. bezittingen
Natasia diskwalificatie
Natasia had gewoon even behoefte aan haar natuurlijke omgeving....quote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef Polonium-120 het volgende:
wat ruist er in het struikgewas?
YW !quote:Op maandag 9 april 2007 00:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Snelle COS
Nog weer eens benadrukt dat persoonlijke spullen niet gebruikt mogen worden..
dan vind ik dat er direct een sanctie moet komenquote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef Sonique het volgende:
Nataisa verstopt pers. bezittingen
Natasia diskwalificatie
Yep.... "I'm close to the edge.... Don't push me...."quote:
Twee waarschuwingen...quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef Lieve het volgende:
Eerlijk is eerlijk..... er hoort nu een waarschuwing voor Nasty te komen.
Frans..... waar zit je? ( volgens mij is Frans de enige die 'achter' enigzins spoort. ) Natasja hoort NU een waarschuwing te krijgen. Anders is alles volstrekt ongeloofwaardig!
weet je precies uit welk milieu ze komt...quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Natasia had gewoon even behoefte aan haar natuurlijke omgeving....![]()
Ik zie BB-taferelen opkomen.....Ongeremd dus.....quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ben benieuwd hoe Ilona reageert op de wippende konijnen
quote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
*voelt een liedje opkomen*
Het was eerste paasdag 2007, Natasia weet het nog zo goed
Haar villa liep weer vol
Maar ze had die poort toch dicht zien gaan
Zoals het na ieder vertrek deed
Ze had zelfs op t bordes gestaan
Liegend van afscheidsleed
Wat heeft de redactie me toch aangedaan
Alsof ik wist wat ik nu weet
Die gaat gewoon naast het bed staan, met de armen in haar zij, en vraagt op luide toon: En waarmee zijn wij in godsnaam bezig???quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ben benieuwd hoe Ilona reageert op de wippende konijnen
ik heb er inderdaad ook wel genoeg van gezienquote:Op maandag 9 april 2007 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie aub stoppen een halfnaakte natasia te posten (of te quoten) in dit topic? Thanks
quote:Op maandag 9 april 2007 00:17 schreef demins het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naast het bed staan, met de armen in haar zij, en vraagt op luide toon: En waarmee zijn wij in godsnaam bezig???
JA idd.quote:Op maandag 9 april 2007 00:17 schreef demins het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naast het bed staan, met de armen in haar zij, en vraagt op luide toon: En waarmee zijn wij in godsnaam bezig???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |