Net als gisteren... voorslapen my assquote:Op maandag 9 april 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op voorstel van Japio gaat BANJ weer 2 uurtjes 'voorslapen'. Ze verwachten later weer rellen. Van de disco en het ogel zal Brian de 220-kabels meenemen en onder z'n matras stoppen.
Voel ook een liedje opkomen....quote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
*voelt een liedje opkomen*
Het was eerste paasdag 2007, Natasia weet het nog zo goed
Haar villa liep weer vol
Maar ze had die poort toch dicht zien gaan
Zoals het na ieder vertrek deed
Ze had zelfs op t bordes gestaan
Liegend van afscheidsleed
Wat heeft de redactie me toch aangedaan
Alsof ik wist wat ik nu weet
Correctie: En waarmee zijn wij in de naam van de vader van Natasia en Brain bezig?quote:Op maandag 9 april 2007 00:17 schreef demins het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naast het bed staan, met de armen in haar zij, en vraagt op luide toon: En waarmee zijn wij in godsnaam bezig???
Of waarschuw eerst evenquote:Op maandag 9 april 2007 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie aub stoppen een halfnaakte natasia te posten (of te quoten) in dit topic? Thanks
Een van de vetste nummers ooit!quote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Voel ook een liedje opkomen....
"Killing in the name of"
"FY, I won't do what you told me....."
De laatste stuiptrekkingen van Natasja....
misschien had jaap trek in een sateetje?quote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef Prospera het volgende:
Nicky is foetsie, is dat bruine hondje met vlooien?
Om bang van te worden, en ik vraag me af wat Ilona haar ooit misdaan heeft, ik hou het op jaloezie.....quote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Oei die Natasia gaat meer uitvreten... die kop... ze zit te broeden.
hing dat niet om de nek van Nena?quote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is dat witte hondje kwijt .......
Dát zou leuk zijn!quote:Op maandag 9 april 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
Nena heeft Nikky gejat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |