Niet meerquote:Op maandag 9 april 2007 00:24 schreef kleinzusje het volgende:
Oei, a-DEL is haar beftekkel kwijt en regageert zeer koelbloedig
quote:Op maandag 9 april 2007 00:25 schreef demins het volgende:
Wat had hij aan?
quote:Op maandag 9 april 2007 00:25 schreef demins het volgende:
Wat had hij aan?
hahahahahahaquote:Op maandag 9 april 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Een bontje... echt hondenbontje... ergens gezien??
Ik hoor opeens zo'n jip en janneke liedquote:Op maandag 9 april 2007 00:25 schreef demins het volgende:
Wat had hij aan?
quote:Op maandag 9 april 2007 00:26 schreef Liess het volgende:
Natasia heeft die koffer op nicky zijn kop gegooit en nu is hij dood.
Vergeet ff niet toen Syl dr vader net was overleden en hondje Nicky was aangereden door zo'n "ziekenautootje" hè.... toen was ze ook heel erg overstuur hoorquote:Op maandag 9 april 2007 00:26 schreef proh het volgende:
dit is trouwens wel pas de eerste keer dat Amanda zich druk om haar hondje maakt
Del in paniek, : wie moet mij dan vanacht beffen, het tongetje van Nicky is veel lekkerder als die gore lap van Braajen want daar word ik toch een beetje schraal van.quote:Op maandag 9 april 2007 00:24 schreef proh het volgende:
ik vind het leuk!
Nicky blijkt homo?quote:Op maandag 9 april 2007 00:28 schreef Frosting het volgende:
Nicky zat in de kast.
Vooral die smiley erbij doet het hem.quote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat hondje kan er niets aan doen dat het baasje een grafmormel is...
HEAR HEARquote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat hondje kan er niets aan doen dat het baasje een grafmormel is...
quote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Del in paniek, : wie moet mij dan vanacht beffen, het tongetje van Nicky is veel lekkerder als die gore lap van Braajen want daar word ik toch een beetje schraal van.
Dat heeft ratasia gedaanquote:
Jij doet waarschijnlijk niet mee met de anti-bont actie zeker?quote:Op maandag 9 april 2007 00:26 schreef Lipsch het volgende:
wat een droevernis, kan die kutamanda niet gewoon oprotten met die kutbeesten van d'r.
quote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Del in paniek, : wie moet mij dan vanacht beffen, het tongetje van Nicky is veel lekkerder als die gore lap van Braajen want daar word ik toch een beetje schraal van.
Echt jammer dat peter er nu niet isquote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Dat heeft ratasia gedaandamn, echt jammer dat dat kutmormel niet gewoon ontsnapt was en was platgereden door een auto.
Van mij hoeven ze ook niet perse in de villa te blijvenquote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
Brain, Natasja en adel hoeven geen zenders meer om
Jij komt een a tekort en denkt dat wij dat niet merken??quote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef Prospera het volgende:
Dush krijgt de opdracht om de dingen klaar te maken, de geluidsinstalltiestroomsnoeren (leuk scrabblewoord)
quote:Op maandag 9 april 2007 00:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij komt een a tekort en denkt dat wij dat niet merken??
Ja sorry, als ik het terug lees vind ik het ook ranzig. Maar het geeft een beetje aan hoe ik denk over bepaalde dieronvriendeljke nare personen.quote:
Het zou ze zelfs verboden moeten worden nog zenders te dragen!quote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
Brain, Natasja en adel hoeven geen zenders meer om
Wat doet die nou weer in de kooi. Vind het trouwens ook dom dat Nena terug is en nog GRATIS ook.quote:Op maandag 9 april 2007 00:33 schreef Frosting het volgende:
[afbeelding]
Loontje voor eventjes weer in de kooi?
+ Lieke weg en het is perfectquote:Op maandag 9 april 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het zou ze zelfs verboden moeten worden nog zenders te dragen!
Het zou het streamen zoveel aangenamer maken!![]()
uhhh??quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat doet die nou weer in de kooi. Vind het trouwens ook dom dat Nena terug is en nog GRATIS ook.
Gesjellug!quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bericht op het scherm dat ze niet vroeg hoeven op te staan. Het mag laat worden.
[afbeelding]
Nena heeft plaats gemaakt voor Iloonquote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat doet die nou weer in de kooi. Vind het trouwens ook dom dat Nena terug is en nog GRATIS ook.
Maar je weet maar nooit in DGK. Ilona kan zoveel zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 00:31 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas gaat dus niet gebeuren. Jammer, hmmmm
quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nena is al naar huis.quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat doet die nou weer in de kooi. Vind het trouwens ook dom dat Nena terug is .
Tais toi, et sois bellequote:
Ook weer voor een dag!!! Maandagavond komt de echte nieuwe ouwe.quote:
Nog zo 1 die wel durft als hij er niet isquote:Op maandag 9 april 2007 00:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Peter, vriend van alle dieren, van Japio's tot Juicy's!
..en vergeet niet, een kansloze imbeciel!quote:Op maandag 9 april 2007 00:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Peter, vriend van alle dieren, van Japio's tot Juicy's!
Ik stem voor, maar dan wil ik wel Melissa elke dag over de vloer!quote:
Help me even, mn IQ is minder dan een poffertjequote:
Nee, Ilona blijft.quote:Op maandag 9 april 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook weer voor een dag!!! Maandagavond komt de echte nieuwe ouwe.
krijgen de ratten niet, krijgen ze nooit. Sterker nog.... het is DE manier om mevrouw pannekoek blij te maken! Pak Huub en de mislukte pannekoek viert feest! Het stokbrood zal het daar wel moeilijk mee hebben. Het zal je.... leidinggevende maar zijn. John de M is niet zo slim geweest toen hij de leiding aan die foute Flens gaf.quote:Op maandag 9 april 2007 00:31 schreef Sonique het volgende:
In andermans spullen en kasten struinen, geen zenders om...
DIT is echt het toppunt van solliciteren naar sancties/oneervol ontslag
Bron?quote:Op maandag 9 april 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook weer voor een dag!!! Maandagavond komt de echte nieuwe ouwe.
ik seg: "laten we haar naaitasja noemen". als het even kan naait/fucked ze iedereen (in figuurlijke zin)quote:Op maandag 9 april 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er zijn er hier behoorlijk veel die weten hoe ze heet, Laten we daarom in ieder geval het verzonnnen NATASIA (die trut denkt over een tijdje nog echt dat ze van adel is) schrappen en haar gewoon natasja of natas of TAS of zelfs zdngmw noemen.
(Dit is slechts een verzoek en een ieder is natuurlijk vrij om hier zijn eigen draai aan te geven)
Wie is dat nou weer ?quote:Op maandag 9 april 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik stem voor, maar dan wil ik wel Melissa elke dag over de vloer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |