Als dat 666 is dan ben ik weg. Daar heb ik echt echt echt geen enkele trek meer in. Zelfs niet in zijn muziek. Als 666 komt is Flens ziek in haar hoofd. Helemaal! Maar dan zal ze wel uit zijn op een fikse uitkering ( het zal de dolk in de rug van het programma zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook weer voor een dag!!! Maandagavond komt de echte nieuwe ouwe.
lopen je streams achter?quote:Op maandag 9 april 2007 00:46 schreef solara4 het volgende:
ze komen er nu pas achter dat syl al in bed ligt
En dan ruim 2000 jaar later nog over hem hebben... Dat gun ik hem niet hoorquote:Op maandag 9 april 2007 00:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en we weten allemaal wat er met hem is gebeurd... brian kruisigen zou een goed begin zijn...
Ja, beetje fors gedronken. Al vanaf 14:00 vanmiddag en geen pauze !quote:Op maandag 9 april 2007 00:46 schreef solara4 het volgende:
ze komen er nu pas achter dat syl al in bed ligt
Uhm wat betreft je sig. 10 jaar geleden stond ik met een kennis voor een spoorwegovergang waar een trein langs raasde. "wat een geweld", zei ze.quote:
Waarom ga jij niet de kooi in?quote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Als dat 666 is dan ben ik weg. Daar heb ik echt echt echt geen enkele trek meer in. Zelfs niet in zijn muziek. Als 666 komt is Flens ziek in haar hoofd. Helemaal! Maar dan zal ze wel uit zijn op een fikse uitkering ( het zal de dolk in de rug van het programma zijn.
Nena was..... LEUK!
En bij zijn wederopstand zeker weer zeiken dat de redactie moet ingrijpenquote:Op maandag 9 april 2007 00:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en we weten allemaal wat er met hem is gebeurd... brian kruisigen zou een goed begin zijn...
Sorry schat: tis een uitspraak van Brianquote:Op maandag 9 april 2007 00:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uhm wat betreft je sig. 10 jaar geleden stond ik met een kennis voor een spoorwegovergang waar een trein langs raasde. "wat een geweld", zei ze.
Een week later werd haar man en 2 van haar 3 zoons gegrepen door zo'n trein op een onbewaakte spoorwegovergang.
Ik heb wat moeite met je sig dus![]()
was jij daar ook bij? Of is het iets ' van horen zeggen' of inbeelding?quote:Op maandag 9 april 2007 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeiden een hoop mensen ook over Jezus.![]()
Dat had je al eerder belooft.quote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef Lieve het volgende:
Als dat 666 is dan ben ik weg. Daar heb ik echt echt echt geen enkele trek meer in. Zelfs niet in zijn muziek. Als 666 komt is Flens ziek in haar hoofd. Helemaal! Maar dan zal ze wel uit zijn op een fikse uitkering ( het zal de dolk in de rug van het programma zijn.
Ze komt niet door de psychologische testquote:
is okéquote:Op maandag 9 april 2007 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik het terug lees vind ik het ook ranzig. Maar het geeft een beetje aan hoe ik denk over bepaalde dieronvriendeljke nare personen.![]()
Nena IS leuk, en mooi en gvd niet stom. En flensjes en pannekoeken vind ik lekker, maar niet als daar een naam voor staat.quote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nena was..... LEUK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |