ik ben een MOEDER. Niet eens van zulke kleine kinderen, maar ik laat het niet bij baren alleen. Naast voeden probeer ik ze met liefde en de rest bij te staan. Vooral voor al die kleine ontdekkingen en dingen die ze niet zeggen.quote:

Dat maakt het allemaal goedquote:Op maandag 9 april 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry schat: tis een uitspraak van Brian![]()

ik krijg ineens een visioen... ik zie hem al lopen met zijn luier, een ezel en amanda op de A4 richting de bijlmer...quote:Op maandag 9 april 2007 00:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En dan ruim 2000 jaar later nog over hem hebben... Dat gun ik hem niet hoor

voor iemand die de kooi in wou !! doe jij verdomdt slecht je huiswerk !! foei !!quote:Op maandag 9 april 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat doet die nou weer in de kooi. Vind het trouwens ook dom dat Nena terug is en nog GRATIS ook.

quote:Op maandag 9 april 2007 00:59 schreef Borga het volgende:
Hoe komt zdngmw zo snel aan een camouflagepak

Neuh, het was: De koffer moet terug, anders een waarschuwing.quote:Op maandag 9 april 2007 00:58 schreef Liess het volgende:
Geen waarschuwing dus omdat ze hem terug haalt? Handje boven Natas der hoofd?

en ik geniet nog steedsquote:Op maandag 9 april 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Héérlijk: Op stream 3 hoor je Ilona zeggen: "wedden dat ie in de tuin ligt!"
Rechtdaarboven op 1 zie je Natasia halfnaakt door de tuin sluipen!

Met andere woorden : Natas snel die koffer terug halen voordat we sancties moeten geven.quote:Op maandag 9 april 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, het was: De koffer moet terug, anders een waarschuwing.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |