quote:
Ik vond het al niet Soemperig klinkenquote:
Ja, dat ken wel wezen, maar als ik langer dan drie dagen blijf, dan klink ik ook zoquote:
Seg, sit je me nu in de veiling te nemen..quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou seg
je had me in de smiezen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he soemp jii hier?
klopt die dan nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hee Etc, krijg je de OP niet goed?
toen ik straks keek stonden alle icoontjes bij elkaarquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:49 schreef Plasterk het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12758/547af684/index.html
Neequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:31 schreef Plasterk het volgende:
Wordt jullie verliefdheidsgevoel ook zo versterkt met dit weer?![]()
Ik vermoed van welquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Nou lekker dan!
Wel netjes opgegroeid verder?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik blij dat ik in het rustieke assen woon![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:31 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo aftaaien. In m'n uppie naar het geteisem in Noord-Holland. Lekker snaaien dit weekend. Of ik drie dagen bleef, amme hoela! Dat vonden ze niet gesellig. Maar, mij een biet, 2 dagen is geinig zat! Na drie dagen ben ik afgepeigerd..plus dat ik geen cent te makke heb.![]()
Maar zonder dollen, ik ga nokken en me het apelazerus fietsen.
Mensen, maak je niet te sappel dit weekend! Mazzel![]()
Beetjequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:31 schreef Plasterk het volgende:
Wordt jullie verliefdheidsgevoel ook zo versterkt met dit weer?![]()
Ik houd niet van de beatlesquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef B.ertha het volgende:
Oasis, Kaiser Chiefs e.a. coveren The Beatles
Hebben jullie dat trouwens al gelezen? Stond laatst op de FP. Wordt een mooie cd
Artsen Zonder Grenzenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef B.ertha het volgende:
Vandaag stonden buiten een jongen en meisje, jaar of 20, iets te promoten. Dit stond op hun shirtje:
[afbeelding]
Zoiets tenminste. Waar is dat van?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef B.ertha het volgende:
Oasis, Kaiser Chiefs e.a. coveren The Beatles
Hebben jullie dat trouwens al gelezen? Stond laatst op de FP. Wordt een mooie cd
Naja, wat dan ook. Als ik er maar aan kan komenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Alleen Razorlight had wat mij betreft niet gehoeven maar lijkt me erg leuk verder
Alleen wordt het geen cd
Dat doen goede doelen op straat jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ahh, dankje
Dan zochten ze zeker geld
Ja, maar wie weet waren het jehova's getuigen of krantenverkopersquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat doen goede doelen op straat ja
Leuk toch? Ik rol gewoon vanuit mijn nest aan tafelquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Wel matig dat ik dan om elf uur bij mn ouders verwacht wordt voor het paasontbijt
Mik, waarom ben je vrij? De bioscopen zijn toch wel open hèquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Goeieavond trouwens, allemaal.
Morgen vrij
En erover?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leuk toch? Ik rol gewoon vanuit mijn nest aan tafel
Dat kan toch niet, hoeveel mensen gaan er wel niet uit eten met Pasen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste zaken bij wet verplicht om dicht te zijn.
Ik werk bij een lunchroom/dagrestaurant midden in 't centrum. Onze gasten zijn bijna altijd het winkelend publiek, dus er zou geen drol te doen zijn morgen. Lekker hoor.
Maandag wel weer koop'zondag', dus dan ben ik alsnog de Sjaak
Ach gossiequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb al 't geluk dat mn moeder vanmiddag haar auto hier voor de deur heeft geparkeerd, is 't een kwartiertje rijden ipv 35 minuten fietsen
Maar goed, wel dus rond tien uur m'n nest uit, op m'n vrije zondag
ik denk dat veel mensen wel wat beters te doen hebben op zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:21 schreef B.ertha het volgende:
Tis trouwens wel rustig hier vanavond. Af en toe een postje hier en daar...
Normaal is het wel drukker. Maar okéquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen wel wat beters te doen hebben op zaterdagavond![]()
Daar ben ik gewoon tegelijk mee bezigquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen wel wat beters te doen hebben op zaterdagavond![]()
That's the spirit!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar ben ik gewoon tegelijk mee bezig![]()
Dat zal marianne vast niet leuk vindenquote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef B.ertha het volgende:Iedereen een heel fijn Pasen en een goed excuus voor een feestje
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 april 2007 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
FOK! doet het weer!![]()
Ik heb jullie gemist![]()
We hadden ook niet echt verwacht dat hij het weer zou doen met pasen, dus nog even bijkomen van deze aangename verrassingquote:
Hebbe hebbequote:Op zondag 8 april 2007 22:41 schreef De_Melkboer het volgende:
Iemand nog een paaseitje?, advocaat of melk?
Schaal is nog aardig vol
Ik me herinneren dat ik als 4-jarige voor het eerst zo'n choco beest kreeg, en iedereen lachen want ik was boos dat hij niet massief was.quote:
Ik wil ook zo'n paashaas......... maar ik ben braaf geweest in de supermarkt gisterenquote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ik me herinneren dat ik als 4-jarige voor het eerst zo'n choco beest kreeg, en iedereen lachen want ik was boos dat hij niet massief was.
trauma is intussen wel verwerkt
Wat vond je trouwens van Children of Men?quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Plasterk het volgende:
Die kooien aan de kant van de weg zijn zo gek nog niet eens voor sommige mensen...
Inderdaad een erg goede film. Children of Men deed me er trouwens erg aan denken.quote:Op zondag 8 april 2007 23:26 schreef Plasterk het volgende:
Goeie film! Goed camerawerk ook en realistisch opgezet.
Heb vanmiddag 28 days later gezien. Ook een aanrader!
Probeer je Mikkie nou weer te schaken?quote:Op zondag 8 april 2007 23:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik weet wel een filmpje voor je in bed
Surprise!quote:Op maandag 9 april 2007 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh, is dat het?!?
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 03:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* Blaat![]()
En ik duik maar eens m'n bedje in
Trusten!
quote:
Slaap lekker voor zo danquote:Op maandag 9 april 2007 03:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik dijk ook zo onder de wol![]()
oh wat naarquote:Op maandag 9 april 2007 10:02 schreef Homdeck het volgende:
ik ga mijn poes even zoeken. die heb ik al 2 dagen niet gezien![]()
Ik niet zo hard (20-25km/u) maar dat ligt aan mijquote:Op maandag 9 april 2007 09:57 schreef Homdeck het volgende:
hoe hard ga je met zo'n ding?
Nou, inderdaad. En de duinenquote:
Hoezo is Friesland saai?quote:Op maandag 9 april 2007 10:32 schreef Mikkie het volgende:
Als zelfs de mensen die er zelf wonen al gaan roepen dat Friesland en Groningen saai zijn, wat moet de rest van Nederland er dan niet van denken?
hoe is het met het schuur- en schilderwerk?quote:
Prima hoorquote:Op maandag 9 april 2007 10:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
hoe is het met het schuur- en schilderwerk?Heb nog geen foto's gezien
![]()
Goed doorgewerktquote:Op maandag 9 april 2007 10:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima hoor
Ik loop een dag achter ofso maar dat is niet zo heel erg.
De deuren en kleine raampjes zijn gedaan maar die moeten nog een keer. En de grote planken ga ik straks doen.
Dan hoeven alleen de ramenkozijnen nog en kan ik naar de voorkant.
Met fotos ben ik wat lui geweest. Ik zal straks eens kijken
-edit- het schuren is natuurlijk compleet gedaan
Die zijn leuk jaquote:Op maandag 9 april 2007 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga woensdag naar de Fratelli's in Tilburg, en daar speelt GEM in het voorprogramma, die zijn ook leuk! Van de Randstadreclame: so good to know youhooouuu
Een zwaard en een pistool? Of is dat niet verantwoord met kindjes?quote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef B.ertha het volgende:
Heb hulp nodig. Voor een kinderkamp moet ik een spel maken. Een batavierenvariant op spons-water-vuur
Voor wie dit niet kent: je hebt kaartjes met een spons, water of vuur erop. Je komt een ander kind tegen, als jouw ding sterker is dan zijn ding, mag je zijn kaartje hebben. Spons wint van water en verliest van vuur, water wint van vuur en vuur van spons.
Ik heb voor de batavierenvariant al een knuppel. wie weet er nog 2 dingen?
Die hadden ze nog niet ten tijde van de holbewoners hequote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een zwaard en een pistool? Of is dat niet verantwoord met kindjes?
Ja inderdaad!! Dat deden wij vroeger altijd, zooooo cool was je als je de vlag had gevonden! Of als je zelf de vlag was en niet gevonden werdquote:Op maandag 9 april 2007 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Levend Stratego! Of nouja, ongeveer dan
quote:Op maandag 9 april 2007 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Levend Stratego! Of nouja, ongeveer dan
quote:Op maandag 9 april 2007 13:51 schreef Supersheep het volgende:![]()
[..]Geweldig was dat, en dan als een gek door het bos rennen als iemand je achterna zat waarvan je wist dat diegene een hogere 'rang' (kaart) had
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 14:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je hebt ze allebei ook maar meteen opgezet zo te zien?
goeie vraagquote:Op maandag 9 april 2007 18:03 schreef B.ertha het volgende:
Maar uhh, je fietst toch wel vaker? hoe kan het dan ineens fout gaan
Als je op je fiets springt kan het wel eens voorkomen dat je op je bal gaat zitten of deze even klem komt te zitten ergens tussen. Heel vervelend.quote:Op maandag 9 april 2007 18:03 schreef B.ertha het volgende:
Maar uhh, je fietst toch wel vaker? hoe kan het dan ineens fout gaan
Ze zitten natuurlijk ook wel op een wat onhandige plaatsquote:Op maandag 9 april 2007 18:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Als je op je fiets springt kan het wel eens voorkomen dat je op je bal gaat zitten of deze even klem komt te zitten ergens tussen. Heel vervelend.
Fietsen is ook niet echt een natuurlijk iets..quote:Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze zitten natuurlijk ook wel op een wat onhandige plaats
Sowieso, mensen die stoer willen zijn en dan compleet voor lul staanquote:Op maandag 9 april 2007 18:12 schreef SaskiaR het volgende:
Echt toppunt van vermaak, mannen die denken dat ze stoer zijn en dat willen bewijzen door op hun fiets te springen... en dat vervolgens ontkrachten door op hun ballen te gaan zitten, om te vallen of anderszins vermaak te bieden.
quote:Op maandag 9 april 2007 18:12 schreef SaskiaR het volgende:
Echt toppunt van vermaak, mannen die denken dat ze stoer zijn en dat willen bewijzen door op hun fiets te springen... en dat vervolgens ontkrachten door op hun ballen te gaan zitten, om te vallen of anderszins vermaak te bieden.
Mannen doen dat toch vaker dan vrouwenquote:Op maandag 9 april 2007 18:13 schreef B.ertha het volgende:
Sowieso, mensen die stoer willen zijn en dan compleet voor lul staan
Helaas kan het mannen vaak ook minder schelen.....quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Mannen doen dat toch vaker dan vrouwen
Of vrouwen die een grap gaan vertellen in het bijzijn van een groep mensenquote:Op maandag 9 april 2007 18:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die stoer willen zijn en dan compleet voor lul staan
Dat is echt niet altijd debiel hoor. Sommige mannen echter...quote:Op maandag 9 april 2007 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of vrouwen die een grap gaan vertellen in het bijzijn van een groep mensen![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of vrouwen die een grap gaan vertellen in het bijzijn van een groep mensen![]()
Ja, ik en grappen vertellen gaat echt niet samenquote:Op maandag 9 april 2007 19:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is echt niet altijd debiel hoor. Sommige mannen echter...
quote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, ik en grappen vertellen gaat echt niet samen
nee hoor ^^quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
en dan toch navertellen en de mop verpesten?
Een slim iemand waagt zich daar niet aan, man of vrouw. Laat maar over aan de professionals. Hoeveel mensen gaan wel niet te lang door op een grap, die sowieso al niet grappig wasquote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het komt alleen opvallend vaak voor dat ze halverwege de grap niet meer weten, de grap verkeerd vertellen, of de clou al verraden voordat ze begonnen zijn..
Vooral grapjes waar ze mensen mee voor lul willen zetten lukken nooit.quote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het komt alleen opvallend vaak voor dat ze halverwege de grap niet meer weten, de grap verkeerd vertellen, of de clou al verraden voordat ze begonnen zijn..
Nou, wees blij dat het voorkomt. Maar volgens mij ga ik dit nooit winnen, tegen 2 bevooroordeelde mannen..quote:Op maandag 9 april 2007 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral grapjes waar ze mensen mee voor lul willen zetten lukken nooit.
Ze komen nooit verder dan dingen als dat de man een klein pikkie heeft o.i.d.
Komt het boven dat niveau dan valt de hele kamer stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |