Ik houd niet van de beatlesquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef B.ertha het volgende:
Oasis, Kaiser Chiefs e.a. coveren The Beatles
Hebben jullie dat trouwens al gelezen? Stond laatst op de FP. Wordt een mooie cd
Artsen Zonder Grenzenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef B.ertha het volgende:
Vandaag stonden buiten een jongen en meisje, jaar of 20, iets te promoten. Dit stond op hun shirtje:
[afbeelding]
Zoiets tenminste. Waar is dat van?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef B.ertha het volgende:
Oasis, Kaiser Chiefs e.a. coveren The Beatles
Hebben jullie dat trouwens al gelezen? Stond laatst op de FP. Wordt een mooie cd
Naja, wat dan ook. Als ik er maar aan kan komenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Alleen Razorlight had wat mij betreft niet gehoeven maar lijkt me erg leuk verder
Alleen wordt het geen cd
Dat doen goede doelen op straat jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ahh, dankje
Dan zochten ze zeker geld
Ja, maar wie weet waren het jehova's getuigen of krantenverkopersquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat doen goede doelen op straat ja
Leuk toch? Ik rol gewoon vanuit mijn nest aan tafelquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Wel matig dat ik dan om elf uur bij mn ouders verwacht wordt voor het paasontbijt
Mik, waarom ben je vrij? De bioscopen zijn toch wel open hèquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Goeieavond trouwens, allemaal.
Morgen vrij
En erover?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leuk toch? Ik rol gewoon vanuit mijn nest aan tafel
Dat kan toch niet, hoeveel mensen gaan er wel niet uit eten met Pasen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste zaken bij wet verplicht om dicht te zijn.
Ik werk bij een lunchroom/dagrestaurant midden in 't centrum. Onze gasten zijn bijna altijd het winkelend publiek, dus er zou geen drol te doen zijn morgen. Lekker hoor.
Maandag wel weer koop'zondag', dus dan ben ik alsnog de Sjaak
Ach gossiequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb al 't geluk dat mn moeder vanmiddag haar auto hier voor de deur heeft geparkeerd, is 't een kwartiertje rijden ipv 35 minuten fietsen
Maar goed, wel dus rond tien uur m'n nest uit, op m'n vrije zondag
ik denk dat veel mensen wel wat beters te doen hebben op zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:21 schreef B.ertha het volgende:
Tis trouwens wel rustig hier vanavond. Af en toe een postje hier en daar...
Normaal is het wel drukker. Maar okéquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen wel wat beters te doen hebben op zaterdagavond![]()
Daar ben ik gewoon tegelijk mee bezigquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen wel wat beters te doen hebben op zaterdagavond![]()
That's the spirit!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar ben ik gewoon tegelijk mee bezig![]()
Dat zal marianne vast niet leuk vindenquote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef B.ertha het volgende:Iedereen een heel fijn Pasen en een goed excuus voor een feestje
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |