quote:
Ik vond het al niet Soemperig klinkenquote:
Ja, dat ken wel wezen, maar als ik langer dan drie dagen blijf, dan klink ik ook zoquote:
Seg, sit je me nu in de veiling te nemen..quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou seg
je had me in de smiezen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he soemp jii hier?
klopt die dan nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hee Etc, krijg je de OP niet goed?
toen ik straks keek stonden alle icoontjes bij elkaarquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:49 schreef Plasterk het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12758/547af684/index.html
Neequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:31 schreef Plasterk het volgende:
Wordt jullie verliefdheidsgevoel ook zo versterkt met dit weer?![]()
Ik vermoed van welquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Nou lekker dan!
Wel netjes opgegroeid verder?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik blij dat ik in het rustieke assen woon![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:31 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo aftaaien. In m'n uppie naar het geteisem in Noord-Holland. Lekker snaaien dit weekend. Of ik drie dagen bleef, amme hoela! Dat vonden ze niet gesellig. Maar, mij een biet, 2 dagen is geinig zat! Na drie dagen ben ik afgepeigerd..plus dat ik geen cent te makke heb.![]()
Maar zonder dollen, ik ga nokken en me het apelazerus fietsen.
Mensen, maak je niet te sappel dit weekend! Mazzel![]()
Beetjequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:31 schreef Plasterk het volgende:
Wordt jullie verliefdheidsgevoel ook zo versterkt met dit weer?![]()
Ik houd niet van de beatlesquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef B.ertha het volgende:
Oasis, Kaiser Chiefs e.a. coveren The Beatles
Hebben jullie dat trouwens al gelezen? Stond laatst op de FP. Wordt een mooie cd
Artsen Zonder Grenzenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef B.ertha het volgende:
Vandaag stonden buiten een jongen en meisje, jaar of 20, iets te promoten. Dit stond op hun shirtje:
[afbeelding]
Zoiets tenminste. Waar is dat van?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef B.ertha het volgende:
Oasis, Kaiser Chiefs e.a. coveren The Beatles
Hebben jullie dat trouwens al gelezen? Stond laatst op de FP. Wordt een mooie cd
Naja, wat dan ook. Als ik er maar aan kan komenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Alleen Razorlight had wat mij betreft niet gehoeven maar lijkt me erg leuk verder
Alleen wordt het geen cd
Dat doen goede doelen op straat jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ahh, dankje
Dan zochten ze zeker geld
Ja, maar wie weet waren het jehova's getuigen of krantenverkopersquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat doen goede doelen op straat ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |