Die zijn leuk jaquote:Op maandag 9 april 2007 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga woensdag naar de Fratelli's in Tilburg, en daar speelt GEM in het voorprogramma, die zijn ook leuk! Van de Randstadreclame: so good to know youhooouuu
Een zwaard en een pistool? Of is dat niet verantwoord met kindjes?quote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef B.ertha het volgende:
Heb hulp nodig. Voor een kinderkamp moet ik een spel maken. Een batavierenvariant op spons-water-vuur
Voor wie dit niet kent: je hebt kaartjes met een spons, water of vuur erop. Je komt een ander kind tegen, als jouw ding sterker is dan zijn ding, mag je zijn kaartje hebben. Spons wint van water en verliest van vuur, water wint van vuur en vuur van spons.
Ik heb voor de batavierenvariant al een knuppel. wie weet er nog 2 dingen?
Die hadden ze nog niet ten tijde van de holbewoners hequote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een zwaard en een pistool? Of is dat niet verantwoord met kindjes?
Ja inderdaad!! Dat deden wij vroeger altijd, zooooo cool was je als je de vlag had gevonden! Of als je zelf de vlag was en niet gevonden werdquote:Op maandag 9 april 2007 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Levend Stratego! Of nouja, ongeveer dan
quote:Op maandag 9 april 2007 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Levend Stratego! Of nouja, ongeveer dan
quote:Op maandag 9 april 2007 13:51 schreef Supersheep het volgende:![]()
[..]Geweldig was dat, en dan als een gek door het bos rennen als iemand je achterna zat waarvan je wist dat diegene een hogere 'rang' (kaart) had
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 14:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je hebt ze allebei ook maar meteen opgezet zo te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |