quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:08 schreef bravo het volgende:
Na bijna een jaar hebben we samen besloten om niet verder te gaan, het ging gewoon niet. Zij is student en zit helemaal in dat leven en ik werk 40 uur...
We zijn echt ' leuk' uit elkaar gegaan, dus ik zal der zeker nog zien, maar het blijft vervelend....
Skv, ik heb dat andere topic (wat nu op slot is) met veel interesse gelezen. En nu stuit ik (toevallig) op dit. Wat jij schrijft ervaar ik exact hetzelfde. In dat ene topic. En nu hier...Ik zit precies in hetzelfde schuitje, al heb ik er geen ruzie aan overgehouden. Maar toch heb ik het idee dat ik nu naar een kloon van mezelf aan het replyen ben...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef Skv het volgende:
Ik meld me ook maar eens hier. Ben er helemaal klaar mee.
Heb mezelf nog drie weken nadat het uit ging mn kop gek lopen maken dat het allemaal wel weer goed kwam. Maar ik weet nu dat het allemaal echt voorbij, over en uit is. Sta weer met beide benen op de grond. Had ik misschien ook net even nodig.. Wel jammer dat daar ruzie e.d. voor nodig is, ik ben natuurlijk ook weer veel te ver gegeaan met mn beschuildingen..
Maar het voelt wel een beetje als een opluchting, ik weet nu iig hoe het allemaal zit. Loslaten van haar wil ik wel graag, maar als het kan nog wel gewoon een normale band onderhouden, ik hoop dat dat mogelijk is. De tijd zal het uitwijzen!
Ben blij dat er mensen zijn die zo'n softie als mijzelf keihard de waarheid durft te vertellen. Anders had ik zo nog tot december onzeker in mn eentje zielig zitten zijn. Nu is het duidelijk. En het voelt nu ook goed, moet ik zeggen.. Een last van mn schouders. Het enige dat ik hoop is dat deze ruzie niet blíjft duren, maar ook dat zien we later wel.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
positief blijven!
vooruit kijken, niet in het verleden leven!
afleiding zoeken!
maar ook niet te vergeten: ruimte geven aan je verdriet!
zulke tips bedoel je?
Nou ook als je zelf iemand aan de kant zet hoor ...quote:Op woensdag 11 april 2007 03:23 schreef e2mtr2 het volgende:
Exen (in het geval wanneer ze jou dumpen) zijn in sommige gevallen wel het beste dieet. Je vreet gelijk een maand of 2 niet.Als je echt veel om diegene gaf natuurlijk.
True. Je merkt het gewoon niet, honger is er niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 03:23 schreef e2mtr2 het volgende:
Exen (in het geval wanneer ze jou dumpen) zijn in sommige gevallen wel het beste dieet. Je vreet gelijk een maand of 2 niet.Als je echt veel om diegene gaf natuurlijk.
Niet in alle gevallen, als je nog van iemand houd maar dat je weet dat het niet meer gaat of zal gaan...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:11 schreef Skv het volgende:
Zelf iemand aan de kant zetten is volgens mij een stuk makkelijker (eigen ervaring). Dan komt het van jou uit omdat je gevoel over is en je het beter vind als het over is. Als je echter wil dat het doorgaat en de ander wil niet met je verder, komt dat veel harder aan.
Dan weet ik ook wat mijn liefie voelt.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:03 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Niet in alle gevallen, als je nog van iemand houd maar dat je weet dat het niet meer gaat of zal gaan...![]()
niet overwogen om haar uit je msn te gooien of zelfs te blokkeren?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef NiTiN het volgende:
En toch blijft het he, die knoop in mn maag, die kriebels, als ze online is of wat zegt.![]()
Het blijft een topmeid.
ja dat dacht ik ook....maar dat is nu al 2 maanden geledenquote:ik hoop dat ze volgende week ofzo weer zin heeft om contact met me op te nemen.. Ik laat het maar even aan haar over nu.
Aandringen werkt niet zo, denk ik. Ook al ligt dat wel aan de persoon. Maar geforceerd iets voor elkaar proberen te krijgen werkt toch alleen maar averechts...helaasquote:Op donderdag 12 april 2007 13:02 schreef Skv het volgende:
Ik geloof nooit dat we nu geen contact meer zullen hebben, we kennen elkaar zo goed.. Ik wacht gewoon rustig af nu. Anders neem ik over een tijdje zelf wel weer contact op. Wil me nu niet op gaan dringen, heb al meer dingen gedaan waar ik spijt van heb.
Ik zal haar zeker niet uit mn lijst mieteren. Daarvoor zit er ook al teveel een geschiedenis aan vooraf, waar ik niet teveel op in zal gaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
niet overwogen om haar uit je msn te gooien of zelfs te blokkeren?
je blijft de lijdensweg imo alleen maar verlengen door het contact open te houden. Zo kom je niet verder, is mijn ervaring.
Self help books.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:35 schreef Genverbrander het volgende:
hey mensen,
Bij mij is het net uit met mijn vriend na 2,5 jaar geweldige relatie. Volledig tegen mijn zin maar ik heb wel begrip voor zijn beslissing, neemt niet weg dat hij me in puin heeft achtergelaten. Ik werd er weer aan herinnerd dat liefdesverdriet de ergste ziekte is die bestaat. De pure wanhoop en eindeloos verdriet...![]()
Maarrrr van een vriendin kreeg ik het boekje 'Hoe lijm ik mijn gebroken hart? Uithuilen en opnieuw beginnen na een verbroken relatie' van Paul McKenna & Hugh Willbourn en dat is echt een enorme aanrader, vooral voor de wat rationelere mensen onder ons!
Klinkt misschien heel stom, maar heb me 3 dagen helemaal ondergedompeld in dit pocketboekje en kwam er als herboren uit. Niet dat ik nu meteen 'genezen' ben, maar de eerste stapjes zijn gezet. De rest van de rouwverwerking moet de tijd doen I guess...
Tipje dus als je duwtje in de rug nodig hebt.
Nou je schrijft eigenlijk al dat ik t niet moet doen.. Ik heb alleen afleiding nodig.. Hier thuis vind ik dat toch ook niet.. Heel mijn leven ligt in de stad waar ik studeer, niet hier bij mn ouders, waar ik hem ook altijd zag..quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:44 schreef Chooselife het volgende:
Godverdomme wat sla jij de spijker goed op zijn kop.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:44 schreef Chooselife het volgende:
Verhaal
De afleiding die jij zoekt bestaat denk ik even niet. Het is geen geneesmiddel, maar een pijnverzachter. Jij wilt graag van je overheersende gevoels af. Dat lukt toch niet. Accepteer ze maar gewoon. En leer de juiste afleiding zien, dat zijn de mensen die naar je luisteren en je raad kunnen geven.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:18 schreef radioanne het volgende:
[..]
Nou je schrijft eigenlijk al dat ik t niet moet doen.. Ik heb alleen afleiding nodig.. Hier thuis vind ik dat toch ook niet.. Heel mijn leven ligt in de stad waar ik studeer, niet hier bij mn ouders, waar ik hem ook altijd zag..
Exact. Helemaal 100% de waarheid. En dat is erg moeilijk, kan ik ook uit eigen ervaring zeggen.quote:
Pff ik vind het erg knap van je dat je het op deze manier af hebt kunnen sluiten. Ik heb het niet helemaal meegekregen maar, wie heeft het uitgemaakt? En met welke reden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verhaal
Hey Chooselife,quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:44 schreef Chooselife het volgende:
Voor elke verdrietige ex.
*een heel verhaal*
Daar heb je inderdaad een punt.. Ik herken het wel terug in mijn eigen gedrag van toendertijd.quote:Op zondag 15 april 2007 16:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hey Chooselife,
Mooie post, super bedankt. Ik heb er zelf ook wel wat aan moet ik zeggen.
Maar ik heb wel een vraagje. Je zegt dat je een scheiding moet maken tussen je geest en houding, en dat je je dus beter moet voordoen dan je bent tov je ex, want 'dat zet je ex te denken'. Maar is dat wel zo verstandig? Dan ben je dus bezig met een soort masker opzetten met als doel een bepaald gevoel bij je ex los te krijgen, terwijl het misschien beter is als je je helemaal niet meer bezighoudt met het gevoel van je ex? Ik weet zelf nl uit ervaring dat je ook helemaal gek kan worden van spelletjes spelen, in de trand van 'hm ik bel nu 3 dagen niet, dan zal hij me heel erg missen', of: 'hm ik koop nu nieuwe kleren en zorg dat ik er top uitzie zodat hij me wel terug wil'. Met al deze gedachten neem je jezelf niet als uitgangspunt maar je ex, en dat is toch juist slecht?
Hoe kijk jij hier tegenaan? En anderen?
hoe je het ook went of keert je bent de eerste weken na een serieuse relatie gewoon elke dag bezig met je ex. Als je dan jezelf tegen jezelf bent (eerlijk tegen jezelf) en een masker opzet tegen andere mensen dan heb je de positieve effecten van beide.quote:Op zondag 15 april 2007 16:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hey Chooselife,
Maar ik heb wel een vraagje. Je zegt dat je een scheiding moet maken tussen je geest en houding, en dat je je dus beter moet voordoen dan je bent tov je ex, want 'dat zet je ex te denken'. Maar is dat wel zo verstandig? Dan ben je dus bezig met een soort masker opzetten met als doel een bepaald gevoel bij je ex los te krijgen, terwijl het misschien beter is als je je helemaal niet meer bezighoudt met het gevoel van je ex? Ik weet zelf nl uit ervaring dat je ook helemaal gek kan worden van spelletjes spelen, in de trand van 'hm ik bel nu 3 dagen niet, dan zal hij me heel erg missen', of: 'hm ik koop nu nieuwe kleren en zorg dat ik er top uitzie zodat hij me wel terug wil'. Met al deze gedachten neem je jezelf niet als uitgangspunt maar je ex, en dat is toch juist slecht?
Dat doe je makkelijkquote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef lavAzza het volgende:
Er zijn zat andere leuke meisjes en met deze werkt het gewoon niet dus: Next!
zo werkt het bij mij niet helaasquote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef lavAzza het volgende:
Er zijn zat andere leuke meisjes en met deze werkt het gewoon niet dus: Next!
Je sterk tonen is een masker opzetten? Ik vind dat niet zo'n masker hoor. Je laat toch ook niet in het openbaar de tranen lopen? Dan is dat ook een masker, omdat je je werkelijke gevoelens verborgen houdt voor de buitenwereld.quote:Op zondag 15 april 2007 16:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hey Chooselife,
wees blij dat jullie je eigen vrienden hadden ...quote:Op maandag 16 april 2007 18:45 schreef Myster_E het volgende:
We gingen altijd gescheiden uit, zij in de ene stad, ik in een andere. Totaal verschillende vriendengroepen. Achteraf gezien had het misschien niet veel kans van slagen, maar daar denk je niet aan in de vlinder-periode.
meer kan je ook niet doenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik had hem de eerste dagen verwijdert.. zo zodat hij nog wel tegen mij kan praten.. maar dan ging ik weer via een vriendin vragen of hij online was ja of nee..
En over die klap we zien wel.. komt ie dan komt ie komt ie niet dan komt ie niet
nouja, het punt is dus dat je hem (in Yashaaaaaaaa's geval) nog in je lijst ziet staan, ziet dat hij online is en dan begin je heen en weer te slingeren tussen "zal ik wat zeggen?" en "waarom zegt hij nu nix?" - intens vermoeiend en beperkt aan je humeur bijdragend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:01 schreef flappiewappie het volgende:
dat verwijderen is zo nutteloos, gewoon in je lijst laten staan, en als je zin hebt tegen hem te praten gewoon doen.
tja, of je kan ook die vriendin niet vragen of hij er is - maar dat zou mijn aanpak dus zijn. 't is ieder voor zich natuurlijk, jij bepaalt zelf of je je hier prettig bij blijft voelen! (of er iig nog geen echte last van hebt)quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik ben daar te nieuwsgierig voor.. ik weet dat hij in het weekend online is en dan ga ik via een vriendin vragen of hij er is.. kan ik hem net zo goed zelf in mijn lijst hebben staan.. Maar ik heb nog niet tegen hem gepraat..
O zo waar. En toch niet eruit gegooid, gewoon niet teveel kijken en proberen het van je af te zetten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nouja, het punt is dus dat je hem (in Yashaaaaaaaa's geval) nog in je lijst ziet staan, ziet dat hij online is en dan begin je heen en weer te slingeren tussen "zal ik wat zeggen?" en "waarom zegt hij nu nix?" - intens vermoeiend en beperkt aan je humeur bijdragend.![]()
Als hij uit je lijst is, kun je je dus ook nix meer afvragen, want je weet het gewoon niet.
Hoopgevende informatie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef Lakai het volgende:
Mijn ex heeft 3 dagen geleden ofzo weer voor het eerst met mij gepraat sinds 2/3 maanden.
maar ja het was echt zo'n gesprek die je voert met mensen die je helemaal niet hoeft te kennen
(hoe gaat het op school? waar ga je op vakantie? ik ben weg doei)
als ik dan zie dat ik met anderen wel leuk kan lullen dan heb ik niet eens meer behoefte aan haar!
Hey, jij ook al?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:54 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag mail van m'n ex. Ik denk, doe es niet, en lekker niet geantwoord.![]()
In welke zin hoopgevend?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:54 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hoopgevende informatie.
Ik kreeg vandaag mail van m'n ex. Ik denk, doe es niet, en lekker niet geantwoord.![]()
misschien een tip als je je ex toch niet wilt verwijderen uit je msn-lijst :quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:40 schreef NiTiN het volgende:
O zo waar. En toch niet eruit gegooid, gewoon niet teveel kijken en proberen het van je af te zetten.
goed bezig, en een fraai huisje heb je! met een heuse Van Brienenoord erbij!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, jij ook al?
Ik heb gister al mn spulletjes bij haar vandaan gehaald, en heb nu een nieuwe start
Alex zijn huisje
step into the sunlight man!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef Lakai het volgende:
Mijn ex heeft 3 dagen geleden ofzo weer voor het eerst met mij gepraat sinds 2/3 maanden.
maar ja het was echt zo'n gesprek die je voert met mensen die je helemaal niet hoeft te kennen
(hoe gaat het op school? waar ga je op vakantie? ik ben weg doei)
als ik dan zie dat ik met anderen wel leuk kan lullen dan heb ik niet eens meer behoefte aan haar!
quote:
Mij mij morgen precies 4 weken geleden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef Lakai het volgende:
ja iddhet is erg aanstekelijk
maar ja hoelang is het geleden dat het bij jou is uitgegaan?
bij mij 4 maanden ongeveer
Sorry, ik vind mn eigen situatie een stuk meer 'klote' omdat ik daar zelf mee zit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:01 schreef Zoekhetuit het volgende:
Klote?
Klote is een relatie die na 5 jaar uit is, waarna je alleen achterblijft met net genoeg financiele middelen om rond te komen, waardoor je noodgedwongen je vrienden moet afzeggen en hele weekenden alleen thuis zit, terwijl zij na 2 weken al weer geneukt werd door een ander, ieder weekend aan het stappen is omdat ze weer onder het dakje van haar moeder slaapt.
Dat is klote.
Misschien dat een buitenstaander het ene verhaal erger vind dan het andere, maar het ergste verhaal vind je toch meestal je eigen "gebeuren"quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:01 schreef Zoekhetuit het volgende:
Klote?
Klote is een relatie die na 5 jaar uit is, waarna je alleen achterblijft met net genoeg financiele middelen om rond te komen, waardoor je noodgedwongen je vrienden moet afzeggen en hele weekenden alleen thuis zit, terwijl zij na 2 weken al weer geneukt werd door een ander, ieder weekend aan het stappen is omdat ze weer onder het dakje van haar moeder slaapt.
Dat is klote.
Lol..quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
mn ex heeft vandaag een schutting om haar tuin gezet, en ik heb mn sleutels van haar huis ingeleverd. Niet dat ik er in kon komen met die sleutels, ze heeft dievenklauwen gemonteerd. Niettegen de dieven, mar om mij buiten te houden
En gelukkig begint dat hier ook te komen, en vooral het gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen wat er was is terug aan het komen, en dat is een tof gevoel,quote:Op zondag 22 april 2007 02:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol..
Als ik hier zo beetje lees lijkt het net ik toen het net uit was. En met mij is het ook "goed" gekomen
Tijd heelt wonden, en nieuwe dingen meemaken en nieuwe herrineringen maken helpt ook!
Mee eens!quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
het blijft zo dat je steeds aan je ex denkt. Zolang je dat doet en daarbij verhoogde hartslag of een bepaald gevoel in je buik krijgt, ben je er nog niet klaar mee. Daarna kun je diezelfde gedachten ook houden, maar gewoon neutraal, zonder raar gevoel. Op dat moment weet je dat je verder bent.
best een aardige test!quote:Op zondag 22 april 2007 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
http://teenadvice.about.c(...)bloverhimherquiz.htm
Helaas blijf ik overtuigd dat ik nog steeds van d'r hou. En ik wil dat gevoel voor niemand anders krijgen. Als dat gebeurt zal de huidige Tarot niet meer bestaan. Ik wil d'r na al die jaren nog steeds terug, maar ik heb mijn trots en zal niet gaan smeken. Het doet elke dag pijn om geen contact met haar te hebben.quote:Are You Over Your Last Relationship?
Your score is 70. Uhh Ohh... sorry but you are not over your ex. While it may be tempting to find comfort in the arms of somebody new this would only be unfair and you're really not ready. Back off, rediscover you and get used to the idea that you and your ex are in the past. Do this and your future will keep getting brighter and brighter!
Ik weiger gewoon om los te laten. Ik zou een topic moeten openen "De kunst van het vasthouden van een ex".quote:Are you on the rebound?
Your score is 60. The signs of a rebound are all there but it also appears you're ready to move on for real. This is a hard call. While you're clearly still vulnerable on many levels you've also let go of the past and want to focus on the future. This is a good thing! The best advice at this point is to follow your heart and do what feels good. Give yourself permission to be happy again and you'll find that any rebounding that is still going on will quickly lose momentum.
Ja precies wat ik ook voel. Ik heb nul contact met mn ex op dit moment, en dat wil ik helemaal niet. Toch voel ik dat het niet slim is nu met elkaar af te spreken, we zijn nog veel teveel aan elkaar verbonden op de oude manier.quote:Op maandag 23 april 2007 08:46 schreef Skv het volgende:
Ik blijf het wel heel jammer vinden dat we bijna geen contact meer hebben..Maargoed, misschien moet er even weer wat tijd overheen gaan voor we elkaar weer normaal kunnen spreken. Lijkt me ronduit kut als ik haar nu voorgoed kwijt ben (ook qua vriendschap..) omdat we het altijd zo goed met elkaar konden vinden..
Daar zit ik momenteel ook mee. Heb mezelf voorgenomen om pas weer contact op te nemen als ik er helemaal overheen ben en er geen bijbedoelingen meer zijn als ik haar opbel.quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef Skv het volgende:
Ik hoop gewoon dat het op den duur weer een beetje komt. Helemaal geen contact zou echt raar zijn, na 2,5 jaar elkaar dagelijks gezien te hebben.. Het is ook niet dat we nog verder ruzie hebben oid. Ben alleen bang dat zodra ik dr weer vaak ga spreken, ik mezelf weer dingen in het hoofd ga halen ofzo.Daar moet ik voor oppassen, anders ga ik me weer eneurm klote voelen
Skv jou verhaal komt erg overeen met het mijne....quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef Skv het volgende:
Ik hoop gewoon dat het op den duur weer een beetje komt. Helemaal geen contact zou echt raar zijn, na 2,5 jaar elkaar dagelijks gezien te hebben.. Het is ook niet dat we nog verder ruzie hebben oid. Ben alleen bang dat zodra ik dr weer vaak ga spreken, ik mezelf weer dingen in het hoofd ga halen ofzo.Daar moet ik voor oppassen, anders ga ik me weer eneurm klote voelen
Dat zou wel lekker makkelijk zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
en dan zul je zien dat het dan ineens ook niet meer zo nodig hoeft voor jou!
Een totaal andere wereld, waar geen gebeurtenissen of herinneringen aan jullie 'samen' zit, helpt bij mij nogal heb ik het idee. Snap wat je bedoeld, maar hoe stom het ook klinkt: Doorbikkelen, ga dingen doen, geniet!quote:Op maandag 23 april 2007 12:19 schreef kebabkever het volgende:
Ja mischien is het ook wel goed dat ik nu in engeland zit weer en even niet in de bekende omgeving zit...Weet het niet. Het gevoel is wel erg leeg zeg:(
Dat is het beste wat je kunt doen.quote:Op maandag 23 april 2007 10:15 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Daar zit ik momenteel ook mee. Heb mezelf voorgenomen om pas weer contact op te nemen als ik er helemaal overheen ben en er geen bijbedoelingen meer zijn als ik haar opbel.
Bij mij is het nu ook zo lang ongeveer geleden, heel langzaam went lichaam en geest aan de nieuwe situatie, alleen soms nog we lde trekjes om te checken of ze ergens isquote:Op maandag 23 april 2007 20:53 schreef Fleur_Powers het volgende:
Ik had 45, dat viel echt tegen. Het is nu 2 maanden geleden dat ik het uit heb gemaakt na 1.5 jaar. Ik wil hem zeker niet terug ( I got my Pride, zie test), het is meer het gemis van iemand, denk ik. Ik ben er even helemaal klaar mee, met gasten!
Dat zeg ikquote:Op maandag 23 april 2007 18:19 schreef Zoekhetuit het volgende:
Een andere omgeving lijkt misschien een oplossing maar dat is maar voor even. Het maakt in feite niet uit of je nu ver weg vlucht, je verdriet verdoofd met alcohol of drugs, als een kluizenaar door het leven gaat of snel een ander chickie regelt. Punt is dat ze in je hoofd zit, dus ongeacht waar je ben, met wie je ben, of in watvoor toestand, je draagt het nog steeds mee. Allemaal tijdelijke oplossingen die niet bijdragen aan het geheel.
De enigste remedie is afstand, doorgaan met je leven en geduld hebben. Hoe onwaarschijnlijk het ook voor velen klinkt, er komt een dag dat je er niet meer aan denkt en als je er aan denkt dan laat het je koud.
Je moet onthouden dat het om jou gaat en niet om haar. Just let it go. Ik ben er bijna, 5 maandjes verder, maar het gaat hard nu. Just keep the faith.
aanmodderen heb ik ook maanden gedaan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:54 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Is het ook zeker, alleen de mind-trick is als je dr ziet, dan zie je em die zolang vertrouwd voor je is geweest en ben je geneigd er in te trappen door met dr verder te gaan, ik weiger echt tot die groep te horen die blijft aanmodderen met exondanks dat het alleen zijn ook klote is en ik me afvraag wanneer dat niet meer het geval zal zijn
![]()
precies...iemand bij je houden omdat je het alleen zijn eng vind is echt heel zielig....quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:59 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Ben nog te druk bezig met het wennen aan alleen ziijn en er voor te zorgen dat ze niet zoveel in me hoofd zit...
die voordelen wil en kan ik nu eventjes niet zienben ook niet meneer de player dus dan denk je ook als je het afkapt van "ja en nu zitten we weer ff alleen BAH" maar goed je kan iemand niet bij je houden om dat je niet alleen wil zijn
![]()
heb hetzelfde mee gemaakt...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:08 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Het is zo tegenstrijdig! als ik dr zie denk ik van "k*tzooi, wat ben ik aan het doen" maar dan is steeds dat stemmetje dat zegt "kap er mee jongen,. als je terug gaat is het 3 weken fijn en dan gebeurd het geen waar je bang voor bent, je krijgt weer door dat je niet gek genoeg op dr bent etc"
en je kut voelen zul je nog ff doen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:18 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Precies, en daarom wil ik nu ook doordruken hoe kut ik me nu ook voel, lijkt wel alsof ik nergens anders meer over kan denken ofzo, bende!:(
soms kunnen mensen heel veel van elkaar houden maar simpelweg niet met elkaar leven, hoe jammer het ook is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:23 schreef Hoolie2k6 het volgende:
was het maar zo aantoonbaar, zie ook andere topic die ik wel eens geopend heb, het is gewoon een gevoel / klik die er niet was, het was geen rotwijf ofzo... maar goed meer aan die momenten denken waarin ik dacht van " dit gaat em niet worden"" en dat zij iets liefs zei en ik niet uit mn gevoel reageerde maar met mn verstand![]()
met jou of met ons....???quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef kanna het volgende:
Merken jullie al dat het steeds beter gaat?
met mij gaat het steeds beter....quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:54 schreef kanna het volgende:
met jullie bedoel ik.
los laten is een kunst, die jij ook kan leren....quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:49 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Nou bij mij is het lekkere gevoel van "lekker leven" nogal op de achtergrond geraakt
Ik wil iets te graag en kan slecht alleen zijn, resultaat: aan je ex blijven klampen (in gedachten) terwijl je echt wel weet dat je er geen toekomst mee hebt...
ja, wel goed hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met mij gaat het steeds beter.......ups and dwns...
..maar gelukkig sat ik voor de 100% achter mijn beslissing, msschien dat dat helpt...
..en met jou????
echt waar...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:03 schreef kanna het volgende:
[..]
ja, wel goed hoorUit het oog, uit het hart.
mijn "wond" is iets verser dan die van jou...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had verwacht dat ik hetzelfde zou reageren als Hoolie..
Ik heb vanacht voor het eerst even 2 minuutjes gehuild.. omdat ik besefte dat het vandaag precies 2 jaar geleden is dat hij plotseling bij me voor de deur stond.. (maar wss ook omdat ik nog geëmotioneerd was van Grey's Anatomy)
Ik heb zoiets van was mijn relatie dan minder waard omdat ik me niet zo voel als jullie enzo.. Maar dat lijkt me sterk.. Ik weet zeker dat we echt van elkaar gehouden hebben.. Het is alleen zo dat het wss bij ons beide minder is geworden en hij degene is die de stap heeft gezet..
Wat ik nu dan ook vooral mis is mijn maatje om mee te ouwehoeren.. de kussen/knuffels en seks mis ik nog niet eens.. Maar gewoon lekker met hem dollen en praten en al die dingen..
elke relatie, hoe heftig of niet, is altijd klote te verwerken als ie eenmaal over gaat....quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef kanna het volgende:
Tja, was niet echt een ex, maar een scharrel, maar het voelde net zo goed klote. Ik heb daarom in vergelijking met jullie makkelijk praten hehe.
ah ok...ik dacht ff dat het bij jou wat langer overwas..sorry...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is bij mij nu net 2 weken uit juon jacket hoe lang bij jou dan?
En ik weet ook niet hoe ik die zin op moet vatten.. door die smiley.. zo van mijn "wond" is verser dus jij hebt makkelijker praten blablabla?
dat probeerde ik in mijn vorige post ook te zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:30 schreef kanna het volgende:
Maar erover denken wordt op den duur ook een gewoonte denk ik. Voor jezelf steeds alles op een rijtje zetten, terwijl je dat de eerste keer al wist. Af en toe moet je die knop gewoon omzetten en hardop tegen jezelf zeggen: Kappen nou met denken. Je schiet er tenslotte geen hol mee op.
Grappig dat je het typeerd als zijnde retoriek, het is inderdaad hier van je aftikken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
ik lees diezelfde retoriek nu al héél lang van jou, Hoolie2k6. Niet dat het erg is, you're welcome om het allemaal van je af te tikken alhier natuurlijk.![]()
Maar wat ik ervan herken van mezelf: de neiging om maar te blijven rondwentelen in hetzelfde cirkeltje, ms langer dan nodig is. En nogmaals, ik wéét natuurlijk niet of je het nog nodig hebt, ik weet alleen dat ikzelf de neiging had om er té lang in te blijven. Op een zeker moment moet je jezelf eens flink vermanend toespreken en jezelf dwingen nieuwe, constructieve en vooral bovenal positieve gedachten aan te nemen. Anders kom je niet verder. (maar dat was ik)
Herken je dit?
precies...en als je eenmaal die keuze heb kunnen maken, dan pas kun je het echt gaan vewerken.quote:Het doorbreken van die cirkel is echt een bewuste keuze; meestal niet iets wat automatisch wel gebeurt.
tsja ik heb niet zo'n spectaculair leven, dus dat lekkere leventje zit er bij mij niet in...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:50 schreef shifto het volgende:
Eerst is het kut om alleen te zijn maar als je dat weer gewend bent is het zo slecht nog niet hoor
Ik heb het nu wel goed zo, ik doe nu een hoop leuke dingen en hoef feitelijk met niet veel dingen rekening te houden.
En de volgende tsja, die komt vast wel weer een keer, als het voorlopig maar even niet is
als je jezelf herkent in het volgende:quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Lakai het volgende:
en wat bedoel je met jezelf vermanend toespreken...doe eens wat voorbeelden....
rouwen is een correct woord....quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef kanna het volgende:
Precies! Negatief denken is de makkelijkste uitweg en zo simpel allemaal. Je hebt het zelf in de hand en je maakt zelf de keuze van of je je klote blijft voelen of dat je er wat mee doet! Tenminste, zo zie ik het.
Maar goed, gaat niet echt over het loslaten van een ex, maar het kan wel helpen. Even rouwen is goed, maar daarna moet je echt wel door....
Ik moet zeggen dat ik voor het eerst oprecht moest lachen weer toen ik dit stuk las, maar oh zo waar ook...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als je jezelf herkent in het volgende:
"ik zie alleen maar leuke stelletjes, ik wil ook, maar ik heb alleen maar pech, waarom is het leven zo zwaar, ik zal wel altijd alleen blijven, nooit meer iemand... zwelg-zwelg" -- je gaat dus helemaal mee in de neerwaartste spiraal, gordijnen dicht, nauwelijks eten, niets interesseert je...nooit meer een schone onderbroek aan...
![]()
op zo'n moment moet je jezelf eens in de spiegel aankijken en zeggen: "okee, nu gaan we weer normaal doen en positief denken, schouders recht, ramen tegen elkaar open, naar buiten!"
Dat is vermanend toespreken imo. I know, 't voelt behoorlijk zwakzinnig om het woord zo tot jezelf te richten als een godsdienstwaanzinnige (en doe het dus ook niet en plein public)
En ik zeg niet eens dat je móet lachen want lachen is verschrikkelijk voor je omstanders als je het niet meent. Doe ze dat niet aan.![]()
of je gaat je heel stom voelen dat je zoveel energie ergens ingestoken hebt wat niet eens de moeite waard was....quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:13 schreef kanna het volgende:
Echt, over een tijdje denk je: "Waar heb ik me in godsnaam druk over gemaakt". Hupakee, schone onderbroek aan jij en naar buiten!
alles komt altijd wel goed....quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:08 schreef kanna het volgende:
Komt uiteindelijk wel op z'n pootjes terecht. In de tussentijd lekker leuke dingen gaan doen, zoals tot 18:00 op je werk zitten terwijl het buiten lekker weer is
vrienden blijven met een ex isvrij lastig...ik geloof er iig niet in....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef Liebe het volgende:
Ook al ben ik nog jong en onervaren, het is net echt uit met mn 'vriendje'. Ik heb niet lang met hem gehad, maar het is gewoon op zo een lullige manier uitgegaan.
(http://forum.fok.nl/topic/1011025 < hoe het fout ging, later in het topic heb ik gezegt dat ik besloten had er een punt achter te zetten, ook al was ik nog verliefd.).
Afgelopen zaterdag sprak ik hem dus op MSN aan, of hij eventjes langs wilde komen, want ik had hem wat te zeggen. Hij zei van 'Ja ik moet eigenlijk ook wel wa dingen zeggen, want ik weet wel wat ik wil, maar je gaat het niet leuk vinden'. Ik zei tegen hem van, ja kom langs dit bespreek ik liever niet op msn.
Maar meneer had geen zin in ruzie, ofzoiets. Affijn, na vijf keer vragen of hij langs wilde komen/wanneer hij langs zou komen, zei hij dat hij niet langs kwam. Ik moest wat ik te zeggen had maar op msn doen.
Ik zei dat ik mn conclusies al wel had getrokken naar de manier hoe hij tegen me deed: het zou niet meer goedkomen. Hij zei toen tegen me dat hij eigenlijk al een tijdje wist dat hij het niet meer zag zitten. Dat vond ik belachelijk, had hij mij dat niet even kunnen zeggen?! nee, er was zogenaamd geen tijd meer voor, want ik fietste nooit meer mee. Nouja zeg. Hij woont drie kilometer van me vandaan, hij heeft mn nummer, mn email, wat dan ook, ik zag hem elke dag nog op school, hoe veel moeite is het dan om me ff apart te nemen om te praten?
Affijn, wij er dus over praten, hoe het verder moet, wat ik op mn hart had (dat ik hem een zak vond (A), hoe hij tegen me heeft gedaan, hoe hij er geen moeite voor deed, hoeveel pijn hij me deed, en vooral op dat moment). Geeft meneer MIJ de schuld van alles.
'Had je dat smsje maar niet moeten sturen.' Belachelijk! Ik kon hem maar niet aan zijn verstand brengen dat als het overgaat er TWEE mensen to blame zijn. Ik ga niet ontkennen dat ik fout zat met sommige dingen, maar hij doet alsof hij alles perfect heeft gedaan en alle schuld bij mij ligt.
Maarja, we zouden vrienden blijven, maar dat is best lastig. Voor mij. Hij doet normaal tegen me, maar ik kan er niet tegen dat het zo lullig is gegaan, en dat hij nu doet alsof er niks gebeurt is. Hij zei dat hij moeite voor onze vriendschap zou doen (ik zei: bewijs dat maar.) Tot nu toe heeft hij er nog geen echte moeite voor gedaan. En dat doet pijn. Ik gaf echt om die jongen, echt heel veel. En dan wordt het zo maar weggegooid. Vriendschap wordt moeilijk omdat we nooit meer samenfietsen.
Hij maakt me volgens mij ook bewust jaloers, hij loopt de hele tijd dingen te zeggen over wat hij allemaal met andere meisjes doet. Onschuldige dingen hoor, maar dingen die me eigenlijk niet interesseren, en dat weet hij, maar hij zegt het toch maar (Oh ik heb chocolademelk bij L. gedronken. Oh ik heb met J. gestoeit op het eerste honk) Gewoon lekker inwrijven dat hij totaal over mij heen is en genoeg vrienden heeft. (nouja nu trek ik mss weer snel conclusies).
Maar ik weet niet wat ik er mee aan moet. Ik doe maar gewoon aardig/grappig tegen hem zoals altijd, maar het kost me wel veel moeite. Ik zou dolgraag weer een vriendschap met hem opbouwen als hoe het was voordat we wat kregen, maar dat is zo lastig.. Mijn vriendinnen en mijn moeder helpt me er wel doorheen, maar niemand snapt het echt. Ik snap het niet eens.
thanksquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef NiTiN het volgende:
Hij is misschien wat bot. Maar weet ik veel wat er hiervoor gebeurd is.
Btw, ik zou mn rekening nummer weghalen, weet niet precies waarom maar toch. Doe maar
Je zit (denk ik) in de periode dat je op welke manier dan ook niet met elkaar kan communiceren. wil dit dan ook niet want dan krijg je dit en dan word jij of hij boos ...quote:
we hadden nog geen ruzie, dat ik hem aansprak was ook omdat hij pas verbaasd (niet boos) was dat ik niets zei...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Je zit (denk ik) in de periode dat je op welke manier dan ook niet met elkaar kan communiceren. wil dit dan ook niet want dan krijg je dit en dan word jij of hij boos ...
bij deze zin ga jij wel de fout in....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef Fleur_Powers het volgende:
Fleur Powers..! X:-) laat nu maar, ik heb er geen zin meer in
dit dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Je zit (denk ik) in de periode dat je op welke manier dan ook niet met elkaar kan communiceren. wil dit dan ook niet want dan krijg je dit en dan word jij of hij boos ...
zooooooooooooooooooooooooooo enorm herkenbaar heb van precies hetzelfde last, ben ook bang dat ik haar ga tegenkomen met feestdagen zoals maandag dat ik dr ga zien met een ander ofzoquote:Alleen is het wel jammer dat ik nachts niet even tegen iemand aan kan kruipen. Op een of andere kinderachtige manier kan ik ook niet hebben dat zij al een ander heeft en ik niet. Alsof zij het 'beter' voor elkaar heeft dan mij. Belachelijke gedachte. Maar toch één die ik NOG niet heb kunnen verbannen.
Hier gewoon van je af blijven typen bijvoorbeeld, lucht mij enorm opquote:Op donderdag 26 april 2007 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Opzich ben ik dan weer wel blij dat de kans dat ik hem zomaar ergens tegenkom heel klein is.. Alhoewel het hem helemaal nooit meer zien me ook niet blij maakt maarja..
Heb op het moment geen afleiding dus begin me weer een beetje rot te voelen.. zo maar eens iets zoeken om te doen..
maar na een tijdje moet je hier niet rond blijven dwalen....want dan denk je er alleen maar aan.....quote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Hier gewoon van je af blijven typen bijvoorbeeld, lucht mij enorm op
en ja het is wel fijner hoor als je hem of haar niet kan tegen komen
ach overal leer je van!
bij mij hoort het bij het proces, tis gewoon prettig dingen te kunnen delen (anoniem) .... word anders soms ook gek van mezelfquote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef Lakai het volgende:
[..]
maar na een tijdje moet je hier niet rond blijven dwalen....want dan denk je er alleen maar aan.....
merk ik bij mezelf ook
ik heb sommige momenten dat ik helemaaaal geen behoefte heb om er weer over te praten enzo
en al die gevoelens weer op te laten komen...
gelukkig wel ja....quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:44 schreef Skv het volgende:
Ach, gevoelens zijn ook van 'het moment'. Gaat allemaal voorbij.. Misschien niet helemaal, maar heftige gevoelens sterven langzaam naarmate de tijd vordert.
ja dat gebeurt bij mij meestal als ik al sjaggy ben ofzo!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig wel ja.......maar soms he....heel soms komen ze heftig weer terug....
![]()
Msn...e-mail en sms....heel verkeerd dus....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef shifto het volgende:
MSNDat is vragen om misverstanden en ruzies.
mooi...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Lakai het volgende:
[..]
ja dat gebeurt bij mij meestal als ik al sjaggy ben ofzo!
dan gaat alles mis enzo...en wil het allemaal niet mee zitten...en dan komt dat ook weer ineens boven en dan zit je er weer heel erg mee....
maar de laatste tijd voel ik mij heel erg goed, en iedere keer als ze in mijn gedachte komt denk ik heel flauw pff ga toch weg
en dan gaat ze weg
hah![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mooi......zo te zien heb jij het ergste achter de rug......
![]()
![]()
Go for it....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:53 schreef Lakai het volgende:
[..]
![]()
ik mis alleen de intimiteit in z'n algemeenheid....niet haar specifiek....dus ik wil een mooie leuke lieve nieuwe vriendin![]()
haha ja dat weet ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Go for it.......maar niet te hard zoeken anders vind je haar niet....
..tenminste, das dan mijn ervaring...
![]()
Zorgen dat je lekker je ding blijft doen.. zo zelfvertrouwen tank en dan komt het vanzelf allemaal wel weer goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef Lakai het volgende:
[..]
haha ja dat weet ik
ik ben ook niet op zoek hoor...het zou alleen welkom zijn![]()
maar ik stort me niet zo op de flirttour enzo, dus het kan wat langer duren
Maar dat komt allemaal vanzelf wel weer....
haha, in die stand sta ik nu ook al een hele tijd! ben ook niet zo'n ras-flirter annex playert.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef Lakai het volgende:
maar ik stort me niet zo op de flirttour enzo, dus het kan wat langer duren
Maar dat komt allemaal vanzelf wel weer....
als de tijd ervoor rijp is, zal het vast en zeker op je pad komen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
haha, in die stand sta ik nu ook al een hele tijd! ben ook niet zo'n ras-flirter annex playert.
dus niet op zoek, wel ogen goed open, sta helemaal op standje 'Ontvankelijk' maar vooralsnog komt er weinig op mijn pad...![]()
oeh.. filosofischquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als de tijd ervoor rijp is, zal het vast en zeker op je pad komen....![]()
de tijd is zooo rijp, dat er inmiddels een witte kop op zit die op knappen staat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als de tijd ervoor rijp is, zal het vast en zeker op je pad komen....![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
de tijd is zooo rijp, dat er inmiddels een witte kop op zit die op knappen staat.![]()
En het jeukt.
pretty rijp dus!![]()
ben niet gefrustreerd hoor, ik zat daarnet alleen ff het verliefdheden-topic door te scrollen en dan bedenk je zoiets.quote:
idd.....maar ja...zulke diepe gevoelens gaan helaas niet zomaar weg....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ben niet gefrustreerd hoor, ik zat daarnet alleen ff het verliefdheden-topic door te scrollen en dan bedenk je zoiets.![]()
Waar jij overigens ook steevast je loftrompet schalt inzake je prille liefde, dus wát moet jij hier!![]()
nah..had net mijn relatie beeindid toen ik mijn nieuwe liefde vond....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
aha, nu wordt er meer duidelijk. Je hinkt nog ff op twee gedachten?
lijkt me moeilijk ja... ik neem aan dat je dus je vorige relatie hebt moeten beëindigen omdat je verliefd werd op een ander. Terwijl je één relatie nog voor jezelf moet afsluiten, is een tweede al aan het ontstaan?
hoe ga je ermee om?
Je bent geen robot die zomaar een knop om kan zetten.. gun jezelf de tijd om er overheen te komenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah..had net mijn relatie beeindid toen ik mijn nieuwe liefde vond.......ik sta volledig achter mijn beslissing om niet meer terug te gaan bij mij ex....
...hoe moeilijk het soms is. Jeweets...romantiseren enzo....
..maar na 19 maanden te hebben zitten klooien en elke keer op mijn bek te gaan is het nu echt mooi geweest...
. Echt makkelijk is het niet, verliefd en houden van te gelijk maar, doordat mijn nieuwe liefde zo goed loopt is het wel een stuk makkelijker en ik wil hierin alle energie in stoppen die ik nu heb dus heb eigenlijk heel weinig tijd om te treuren ( maar soms he..heel soms....
)....tijd zal het leren...
![]()
doe ik zeker.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bent geen robot die zomaar een knop om kan zetten.. gun jezelf de tijd om er overheen te komen
Ach jah.. je hebt afleidingquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe ik zeker.......alleen soms zou ik willen dat het net iets sneller ging...
![]()
nou nou.. toemaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is geen kwestie van vol houden he......gevoel...jeweets...
![]()
ach ja...we zien wel....ik geloof voorlopig niet meer in " De ware" , dat is iig iets wat ik van mijn ex geleerd heb....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
nou nou.. toemaarDat zit wel snor zo te horen
![]()
![]()
Nja blijkbaar was hij het niet!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...we zien wel....ik geloof voorlopig niet meer in " De ware" , dat is iig iets wat ik van mijn ex geleerd heb....![]()
verstandig..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...liet me wel erg lang geloven van wel......dus nu wel voorzichtig ....
![]()
Nee precies en dat laatste moet ik ook vooral niet doen, ik blaas het voor mezelf ook teveel op en ik moet vooral niet ergens staan waar ik kan zien wat ze doet inderdaad ....quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:53 schreef kanna het volgende:
Dat denk ik ook wel en misschien valt het mee dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Maar het is ook wel een beetje hoever je het laat komen. Als je gewoon hoi zegt en beleefd doet is het toch goed? Je hoeft toch niet te blijven hangen om vervolgens alles wat ze doet in de gaten te gaan houden.
maak je nu maar flink druk, dan kan 't maandag alleen maar meevallen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:48 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Nee totaal niet dezelfde vriendenkring maar de kans dat ik haar ga zien is groot en zie daar enorm tegenop... maar tips zijn dr denk ik ook niet voor dan alleen incasseren dat gevoel...
Is ook helemaal waar, grappig hoe je het verwoord want zo werkt het gewoon. Tis ook gewoon dat je nu weer "afhankelijk" bent van vrienden op dit soort dagen met afspreken e.d. . Normaal ga je gewoon met je vriendin en je ziet wel... je wordt dan soms weer gefronteerd met het alleen zijn en iemand bij je wil hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
ja joh, het is ook maar hoeveel je haar toestaat je dag te vergallen door er te zijn (al dan niet met iemand anders).
Zorg dat je vrienden bij je hebt om je op te vangen als je 't even niet trekt, gewoon zoals wij mannen dat dan doen hè... op de schouder slaan, "hoeruh!" schreeuwen, in de hoek spugen.
Nix werkt zo goed om er bovenop te komen...![]()
Enn... Qday is altijd een goeie dag voor new love interests... wie weet! haha![]()
moet ook niet gekker worden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef kanna het volgende:
Hoolie moet gewoon biertjes drinken en plezier makenHet is maar 1 keer per jaar Koninginnedag.
als jij het juiste soort vrienden hebt, dan hebben ze daar alle begrip voor en zijn ze er voor je, toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:47 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Is ook helemaal waar, grappig hoe je het verwoord want zo werkt het gewoon. Tis ook gewoon dat je nu weer "afhankelijk" bent van vrienden op dit soort dagen met afspreken e.d. .
hoezo? wordt Hoolie anders Huilie?quote:Hoolie moet gewoon wel de alcohol wat in de gaten houden
Afleiding is the Keyword!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:26 schreef Skv het volgende:
Ik ben er wel wel redelijk overheen, hoewel ik haar nog steeds ontzettend mis. Denk niet meer de hele tijd aan dr.. (nog een paar keer per dag, tegen letterlijk 20 / 30 keer per uur van de afgelopen tijd)Gaat de goede kant op
Dit weer helpt trouwens ook wel. Ook zie ik ineens weer vet veel vrienden enzo die ik al ruim een jaar niet meer had gesproken, of zelfs langer. Wel grappig opzich
Inderdaad. Volplannen die agenda. En uitgaan. En als je merkt dat je niet genoeg vrienden hebt om alle vrije tijd op te vullen, ga dan iets doen waar je mensen ontmoet. Sporten of pokeren of whatever.quote:
klopt absoluut, en als dit voor jou het beste voelt, dan is het toch goed?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het wel lief wat je zegt en doet hier altijd enzo.. maar iedereen heeft toch wel een beetje zijn eigen manier
Garisson72, mag ik jou vragen of jezelf wel over je ex heen bent?quote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
klopt absoluut, en als dit voor jou het beste voelt, dan is het toch goed?![]()
ik dacht idd dat je nog wel een beetje hoop zou kunnen hebben stiekem...![]()
tis haar inderdaad jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:32 schreef Garisson72 het volgende:
is het die dame op de eerste foto in je fobo?
goed plan, k ga ookquote:Op zondag 29 april 2007 04:04 schreef Skv het volgende:
Ik kwam mijn exvriendin nog tegen net, maar heb haar verder niet gesproken.. Wel jammer, maar spreek haar misschien later nog wel. Verder een erg toffe avond gehad, ga nu mijn bedje maar eens verkennen.![]()
Die van mij staat al weken op de blokquote:Op zondag 29 april 2007 16:01 schreef Lakai het volgende:
hm
ze is nu online...(iets wat zelden voorkomt)
en dan heb het toch nog best kut....
idd het zoveel voorkomende zal-ik-wat-zeggen-of-niet
mij een raadsel hoe je hier naar aanleiding van de gequote post op komt, maar niettemin mag je dat zeker vragen.quote:Op zondag 29 april 2007 01:00 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Garisson72, mag ik jou vragen of jezelf wel over je ex heen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |