nou nou.. toemaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is geen kwestie van vol houden he......gevoel...jeweets...
![]()
ach ja...we zien wel....ik geloof voorlopig niet meer in " De ware" , dat is iig iets wat ik van mijn ex geleerd heb....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
nou nou.. toemaarDat zit wel snor zo te horen
![]()
![]()
Nja blijkbaar was hij het niet!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...we zien wel....ik geloof voorlopig niet meer in " De ware" , dat is iig iets wat ik van mijn ex geleerd heb....![]()
verstandig..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...liet me wel erg lang geloven van wel......dus nu wel voorzichtig ....
![]()
Nee precies en dat laatste moet ik ook vooral niet doen, ik blaas het voor mezelf ook teveel op en ik moet vooral niet ergens staan waar ik kan zien wat ze doet inderdaad ....quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:53 schreef kanna het volgende:
Dat denk ik ook wel en misschien valt het mee dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Maar het is ook wel een beetje hoever je het laat komen. Als je gewoon hoi zegt en beleefd doet is het toch goed? Je hoeft toch niet te blijven hangen om vervolgens alles wat ze doet in de gaten te gaan houden.
maak je nu maar flink druk, dan kan 't maandag alleen maar meevallen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:48 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Nee totaal niet dezelfde vriendenkring maar de kans dat ik haar ga zien is groot en zie daar enorm tegenop... maar tips zijn dr denk ik ook niet voor dan alleen incasseren dat gevoel...
Is ook helemaal waar, grappig hoe je het verwoord want zo werkt het gewoon. Tis ook gewoon dat je nu weer "afhankelijk" bent van vrienden op dit soort dagen met afspreken e.d. . Normaal ga je gewoon met je vriendin en je ziet wel... je wordt dan soms weer gefronteerd met het alleen zijn en iemand bij je wil hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
ja joh, het is ook maar hoeveel je haar toestaat je dag te vergallen door er te zijn (al dan niet met iemand anders).
Zorg dat je vrienden bij je hebt om je op te vangen als je 't even niet trekt, gewoon zoals wij mannen dat dan doen hè... op de schouder slaan, "hoeruh!" schreeuwen, in de hoek spugen.
Nix werkt zo goed om er bovenop te komen...![]()
Enn... Qday is altijd een goeie dag voor new love interests... wie weet! haha![]()
moet ook niet gekker worden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef kanna het volgende:
Hoolie moet gewoon biertjes drinken en plezier makenHet is maar 1 keer per jaar Koninginnedag.
als jij het juiste soort vrienden hebt, dan hebben ze daar alle begrip voor en zijn ze er voor je, toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:47 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Is ook helemaal waar, grappig hoe je het verwoord want zo werkt het gewoon. Tis ook gewoon dat je nu weer "afhankelijk" bent van vrienden op dit soort dagen met afspreken e.d. .
hoezo? wordt Hoolie anders Huilie?quote:Hoolie moet gewoon wel de alcohol wat in de gaten houden
Afleiding is the Keyword!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:26 schreef Skv het volgende:
Ik ben er wel wel redelijk overheen, hoewel ik haar nog steeds ontzettend mis. Denk niet meer de hele tijd aan dr.. (nog een paar keer per dag, tegen letterlijk 20 / 30 keer per uur van de afgelopen tijd)Gaat de goede kant op
Dit weer helpt trouwens ook wel. Ook zie ik ineens weer vet veel vrienden enzo die ik al ruim een jaar niet meer had gesproken, of zelfs langer. Wel grappig opzich
Inderdaad. Volplannen die agenda. En uitgaan. En als je merkt dat je niet genoeg vrienden hebt om alle vrije tijd op te vullen, ga dan iets doen waar je mensen ontmoet. Sporten of pokeren of whatever.quote:
klopt absoluut, en als dit voor jou het beste voelt, dan is het toch goed?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het wel lief wat je zegt en doet hier altijd enzo.. maar iedereen heeft toch wel een beetje zijn eigen manier
Garisson72, mag ik jou vragen of jezelf wel over je ex heen bent?quote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
klopt absoluut, en als dit voor jou het beste voelt, dan is het toch goed?![]()
ik dacht idd dat je nog wel een beetje hoop zou kunnen hebben stiekem...![]()
tis haar inderdaad jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:32 schreef Garisson72 het volgende:
is het die dame op de eerste foto in je fobo?
goed plan, k ga ookquote:Op zondag 29 april 2007 04:04 schreef Skv het volgende:
Ik kwam mijn exvriendin nog tegen net, maar heb haar verder niet gesproken.. Wel jammer, maar spreek haar misschien later nog wel. Verder een erg toffe avond gehad, ga nu mijn bedje maar eens verkennen.![]()
Die van mij staat al weken op de blokquote:Op zondag 29 april 2007 16:01 schreef Lakai het volgende:
hm
ze is nu online...(iets wat zelden voorkomt)
en dan heb het toch nog best kut....
idd het zoveel voorkomende zal-ik-wat-zeggen-of-niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |