thanksquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef NiTiN het volgende:
Hij is misschien wat bot. Maar weet ik veel wat er hiervoor gebeurd is.
Btw, ik zou mn rekening nummer weghalen, weet niet precies waarom maar toch. Doe maar
Je zit (denk ik) in de periode dat je op welke manier dan ook niet met elkaar kan communiceren. wil dit dan ook niet want dan krijg je dit en dan word jij of hij boos ...quote:
we hadden nog geen ruzie, dat ik hem aansprak was ook omdat hij pas verbaasd (niet boos) was dat ik niets zei...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Je zit (denk ik) in de periode dat je op welke manier dan ook niet met elkaar kan communiceren. wil dit dan ook niet want dan krijg je dit en dan word jij of hij boos ...
bij deze zin ga jij wel de fout in....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef Fleur_Powers het volgende:
Fleur Powers..! X:-) laat nu maar, ik heb er geen zin meer in
dit dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Je zit (denk ik) in de periode dat je op welke manier dan ook niet met elkaar kan communiceren. wil dit dan ook niet want dan krijg je dit en dan word jij of hij boos ...
zooooooooooooooooooooooooooo enorm herkenbaar heb van precies hetzelfde last, ben ook bang dat ik haar ga tegenkomen met feestdagen zoals maandag dat ik dr ga zien met een ander ofzoquote:Alleen is het wel jammer dat ik nachts niet even tegen iemand aan kan kruipen. Op een of andere kinderachtige manier kan ik ook niet hebben dat zij al een ander heeft en ik niet. Alsof zij het 'beter' voor elkaar heeft dan mij. Belachelijke gedachte. Maar toch één die ik NOG niet heb kunnen verbannen.
Hier gewoon van je af blijven typen bijvoorbeeld, lucht mij enorm opquote:Op donderdag 26 april 2007 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Opzich ben ik dan weer wel blij dat de kans dat ik hem zomaar ergens tegenkom heel klein is.. Alhoewel het hem helemaal nooit meer zien me ook niet blij maakt maarja..
Heb op het moment geen afleiding dus begin me weer een beetje rot te voelen.. zo maar eens iets zoeken om te doen..
maar na een tijdje moet je hier niet rond blijven dwalen....want dan denk je er alleen maar aan.....quote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Hier gewoon van je af blijven typen bijvoorbeeld, lucht mij enorm op
en ja het is wel fijner hoor als je hem of haar niet kan tegen komen
ach overal leer je van!
bij mij hoort het bij het proces, tis gewoon prettig dingen te kunnen delen (anoniem) .... word anders soms ook gek van mezelfquote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef Lakai het volgende:
[..]
maar na een tijdje moet je hier niet rond blijven dwalen....want dan denk je er alleen maar aan.....
merk ik bij mezelf ook
ik heb sommige momenten dat ik helemaaaal geen behoefte heb om er weer over te praten enzo
en al die gevoelens weer op te laten komen...
gelukkig wel ja....quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:44 schreef Skv het volgende:
Ach, gevoelens zijn ook van 'het moment'. Gaat allemaal voorbij.. Misschien niet helemaal, maar heftige gevoelens sterven langzaam naarmate de tijd vordert.
ja dat gebeurt bij mij meestal als ik al sjaggy ben ofzo!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig wel ja.......maar soms he....heel soms komen ze heftig weer terug....
![]()
Msn...e-mail en sms....heel verkeerd dus....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef shifto het volgende:
MSNDat is vragen om misverstanden en ruzies.
mooi...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Lakai het volgende:
[..]
ja dat gebeurt bij mij meestal als ik al sjaggy ben ofzo!
dan gaat alles mis enzo...en wil het allemaal niet mee zitten...en dan komt dat ook weer ineens boven en dan zit je er weer heel erg mee....
maar de laatste tijd voel ik mij heel erg goed, en iedere keer als ze in mijn gedachte komt denk ik heel flauw pff ga toch weg
en dan gaat ze weg
hah![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mooi......zo te zien heb jij het ergste achter de rug......
![]()
![]()
Go for it....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:53 schreef Lakai het volgende:
[..]
![]()
ik mis alleen de intimiteit in z'n algemeenheid....niet haar specifiek....dus ik wil een mooie leuke lieve nieuwe vriendin![]()
haha ja dat weet ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Go for it.......maar niet te hard zoeken anders vind je haar niet....
..tenminste, das dan mijn ervaring...
![]()
Zorgen dat je lekker je ding blijft doen.. zo zelfvertrouwen tank en dan komt het vanzelf allemaal wel weer goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef Lakai het volgende:
[..]
haha ja dat weet ik
ik ben ook niet op zoek hoor...het zou alleen welkom zijn![]()
maar ik stort me niet zo op de flirttour enzo, dus het kan wat langer duren
Maar dat komt allemaal vanzelf wel weer....
haha, in die stand sta ik nu ook al een hele tijd! ben ook niet zo'n ras-flirter annex playert.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef Lakai het volgende:
maar ik stort me niet zo op de flirttour enzo, dus het kan wat langer duren
Maar dat komt allemaal vanzelf wel weer....
als de tijd ervoor rijp is, zal het vast en zeker op je pad komen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
haha, in die stand sta ik nu ook al een hele tijd! ben ook niet zo'n ras-flirter annex playert.
dus niet op zoek, wel ogen goed open, sta helemaal op standje 'Ontvankelijk' maar vooralsnog komt er weinig op mijn pad...![]()
oeh.. filosofischquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als de tijd ervoor rijp is, zal het vast en zeker op je pad komen....![]()
de tijd is zooo rijp, dat er inmiddels een witte kop op zit die op knappen staat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als de tijd ervoor rijp is, zal het vast en zeker op je pad komen....![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
de tijd is zooo rijp, dat er inmiddels een witte kop op zit die op knappen staat.![]()
En het jeukt.
pretty rijp dus!![]()
ben niet gefrustreerd hoor, ik zat daarnet alleen ff het verliefdheden-topic door te scrollen en dan bedenk je zoiets.quote:
idd.....maar ja...zulke diepe gevoelens gaan helaas niet zomaar weg....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ben niet gefrustreerd hoor, ik zat daarnet alleen ff het verliefdheden-topic door te scrollen en dan bedenk je zoiets.![]()
Waar jij overigens ook steevast je loftrompet schalt inzake je prille liefde, dus wát moet jij hier!![]()
nah..had net mijn relatie beeindid toen ik mijn nieuwe liefde vond....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
aha, nu wordt er meer duidelijk. Je hinkt nog ff op twee gedachten?
lijkt me moeilijk ja... ik neem aan dat je dus je vorige relatie hebt moeten beëindigen omdat je verliefd werd op een ander. Terwijl je één relatie nog voor jezelf moet afsluiten, is een tweede al aan het ontstaan?
hoe ga je ermee om?
Je bent geen robot die zomaar een knop om kan zetten.. gun jezelf de tijd om er overheen te komenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah..had net mijn relatie beeindid toen ik mijn nieuwe liefde vond.......ik sta volledig achter mijn beslissing om niet meer terug te gaan bij mij ex....
...hoe moeilijk het soms is. Jeweets...romantiseren enzo....
..maar na 19 maanden te hebben zitten klooien en elke keer op mijn bek te gaan is het nu echt mooi geweest...
. Echt makkelijk is het niet, verliefd en houden van te gelijk maar, doordat mijn nieuwe liefde zo goed loopt is het wel een stuk makkelijker en ik wil hierin alle energie in stoppen die ik nu heb dus heb eigenlijk heel weinig tijd om te treuren ( maar soms he..heel soms....
)....tijd zal het leren...
![]()
doe ik zeker.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bent geen robot die zomaar een knop om kan zetten.. gun jezelf de tijd om er overheen te komen
Ach jah.. je hebt afleidingquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe ik zeker.......alleen soms zou ik willen dat het net iets sneller ging...
![]()
nou nou.. toemaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is geen kwestie van vol houden he......gevoel...jeweets...
![]()
ach ja...we zien wel....ik geloof voorlopig niet meer in " De ware" , dat is iig iets wat ik van mijn ex geleerd heb....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
nou nou.. toemaarDat zit wel snor zo te horen
![]()
![]()
Nja blijkbaar was hij het niet!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...we zien wel....ik geloof voorlopig niet meer in " De ware" , dat is iig iets wat ik van mijn ex geleerd heb....![]()
verstandig..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...liet me wel erg lang geloven van wel......dus nu wel voorzichtig ....
![]()
Nee precies en dat laatste moet ik ook vooral niet doen, ik blaas het voor mezelf ook teveel op en ik moet vooral niet ergens staan waar ik kan zien wat ze doet inderdaad ....quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:53 schreef kanna het volgende:
Dat denk ik ook wel en misschien valt het mee dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Maar het is ook wel een beetje hoever je het laat komen. Als je gewoon hoi zegt en beleefd doet is het toch goed? Je hoeft toch niet te blijven hangen om vervolgens alles wat ze doet in de gaten te gaan houden.
maak je nu maar flink druk, dan kan 't maandag alleen maar meevallen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:48 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Nee totaal niet dezelfde vriendenkring maar de kans dat ik haar ga zien is groot en zie daar enorm tegenop... maar tips zijn dr denk ik ook niet voor dan alleen incasseren dat gevoel...
Is ook helemaal waar, grappig hoe je het verwoord want zo werkt het gewoon. Tis ook gewoon dat je nu weer "afhankelijk" bent van vrienden op dit soort dagen met afspreken e.d. . Normaal ga je gewoon met je vriendin en je ziet wel... je wordt dan soms weer gefronteerd met het alleen zijn en iemand bij je wil hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
ja joh, het is ook maar hoeveel je haar toestaat je dag te vergallen door er te zijn (al dan niet met iemand anders).
Zorg dat je vrienden bij je hebt om je op te vangen als je 't even niet trekt, gewoon zoals wij mannen dat dan doen hè... op de schouder slaan, "hoeruh!" schreeuwen, in de hoek spugen.
Nix werkt zo goed om er bovenop te komen...![]()
Enn... Qday is altijd een goeie dag voor new love interests... wie weet! haha![]()
moet ook niet gekker worden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef kanna het volgende:
Hoolie moet gewoon biertjes drinken en plezier makenHet is maar 1 keer per jaar Koninginnedag.
als jij het juiste soort vrienden hebt, dan hebben ze daar alle begrip voor en zijn ze er voor je, toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:47 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Is ook helemaal waar, grappig hoe je het verwoord want zo werkt het gewoon. Tis ook gewoon dat je nu weer "afhankelijk" bent van vrienden op dit soort dagen met afspreken e.d. .
hoezo? wordt Hoolie anders Huilie?quote:Hoolie moet gewoon wel de alcohol wat in de gaten houden
Afleiding is the Keyword!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:26 schreef Skv het volgende:
Ik ben er wel wel redelijk overheen, hoewel ik haar nog steeds ontzettend mis. Denk niet meer de hele tijd aan dr.. (nog een paar keer per dag, tegen letterlijk 20 / 30 keer per uur van de afgelopen tijd)Gaat de goede kant op
Dit weer helpt trouwens ook wel. Ook zie ik ineens weer vet veel vrienden enzo die ik al ruim een jaar niet meer had gesproken, of zelfs langer. Wel grappig opzich
Inderdaad. Volplannen die agenda. En uitgaan. En als je merkt dat je niet genoeg vrienden hebt om alle vrije tijd op te vullen, ga dan iets doen waar je mensen ontmoet. Sporten of pokeren of whatever.quote:
klopt absoluut, en als dit voor jou het beste voelt, dan is het toch goed?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het wel lief wat je zegt en doet hier altijd enzo.. maar iedereen heeft toch wel een beetje zijn eigen manier
Garisson72, mag ik jou vragen of jezelf wel over je ex heen bent?quote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
klopt absoluut, en als dit voor jou het beste voelt, dan is het toch goed?![]()
ik dacht idd dat je nog wel een beetje hoop zou kunnen hebben stiekem...![]()
tis haar inderdaad jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:32 schreef Garisson72 het volgende:
is het die dame op de eerste foto in je fobo?
goed plan, k ga ookquote:Op zondag 29 april 2007 04:04 schreef Skv het volgende:
Ik kwam mijn exvriendin nog tegen net, maar heb haar verder niet gesproken.. Wel jammer, maar spreek haar misschien later nog wel. Verder een erg toffe avond gehad, ga nu mijn bedje maar eens verkennen.![]()
Die van mij staat al weken op de blokquote:Op zondag 29 april 2007 16:01 schreef Lakai het volgende:
hm
ze is nu online...(iets wat zelden voorkomt)
en dan heb het toch nog best kut....
idd het zoveel voorkomende zal-ik-wat-zeggen-of-niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |