Mij mij morgen precies 4 weken geleden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef Lakai het volgende:
ja iddhet is erg aanstekelijk
maar ja hoelang is het geleden dat het bij jou is uitgegaan?
bij mij 4 maanden ongeveer
Sorry, ik vind mn eigen situatie een stuk meer 'klote' omdat ik daar zelf mee zit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:01 schreef Zoekhetuit het volgende:
Klote?
Klote is een relatie die na 5 jaar uit is, waarna je alleen achterblijft met net genoeg financiele middelen om rond te komen, waardoor je noodgedwongen je vrienden moet afzeggen en hele weekenden alleen thuis zit, terwijl zij na 2 weken al weer geneukt werd door een ander, ieder weekend aan het stappen is omdat ze weer onder het dakje van haar moeder slaapt.
Dat is klote.
Misschien dat een buitenstaander het ene verhaal erger vind dan het andere, maar het ergste verhaal vind je toch meestal je eigen "gebeuren"quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:01 schreef Zoekhetuit het volgende:
Klote?
Klote is een relatie die na 5 jaar uit is, waarna je alleen achterblijft met net genoeg financiele middelen om rond te komen, waardoor je noodgedwongen je vrienden moet afzeggen en hele weekenden alleen thuis zit, terwijl zij na 2 weken al weer geneukt werd door een ander, ieder weekend aan het stappen is omdat ze weer onder het dakje van haar moeder slaapt.
Dat is klote.
Lol..quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
mn ex heeft vandaag een schutting om haar tuin gezet, en ik heb mn sleutels van haar huis ingeleverd. Niet dat ik er in kon komen met die sleutels, ze heeft dievenklauwen gemonteerd. Niettegen de dieven, mar om mij buiten te houden
En gelukkig begint dat hier ook te komen, en vooral het gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen wat er was is terug aan het komen, en dat is een tof gevoel,quote:Op zondag 22 april 2007 02:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol..
Als ik hier zo beetje lees lijkt het net ik toen het net uit was. En met mij is het ook "goed" gekomen
Tijd heelt wonden, en nieuwe dingen meemaken en nieuwe herrineringen maken helpt ook!
Mee eens!quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
het blijft zo dat je steeds aan je ex denkt. Zolang je dat doet en daarbij verhoogde hartslag of een bepaald gevoel in je buik krijgt, ben je er nog niet klaar mee. Daarna kun je diezelfde gedachten ook houden, maar gewoon neutraal, zonder raar gevoel. Op dat moment weet je dat je verder bent.
best een aardige test!quote:Op zondag 22 april 2007 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
http://teenadvice.about.c(...)bloverhimherquiz.htm
Helaas blijf ik overtuigd dat ik nog steeds van d'r hou. En ik wil dat gevoel voor niemand anders krijgen. Als dat gebeurt zal de huidige Tarot niet meer bestaan. Ik wil d'r na al die jaren nog steeds terug, maar ik heb mijn trots en zal niet gaan smeken. Het doet elke dag pijn om geen contact met haar te hebben.quote:Are You Over Your Last Relationship?
Your score is 70. Uhh Ohh... sorry but you are not over your ex. While it may be tempting to find comfort in the arms of somebody new this would only be unfair and you're really not ready. Back off, rediscover you and get used to the idea that you and your ex are in the past. Do this and your future will keep getting brighter and brighter!
Ik weiger gewoon om los te laten. Ik zou een topic moeten openen "De kunst van het vasthouden van een ex".quote:Are you on the rebound?
Your score is 60. The signs of a rebound are all there but it also appears you're ready to move on for real. This is a hard call. While you're clearly still vulnerable on many levels you've also let go of the past and want to focus on the future. This is a good thing! The best advice at this point is to follow your heart and do what feels good. Give yourself permission to be happy again and you'll find that any rebounding that is still going on will quickly lose momentum.
Ja precies wat ik ook voel. Ik heb nul contact met mn ex op dit moment, en dat wil ik helemaal niet. Toch voel ik dat het niet slim is nu met elkaar af te spreken, we zijn nog veel teveel aan elkaar verbonden op de oude manier.quote:Op maandag 23 april 2007 08:46 schreef Skv het volgende:
Ik blijf het wel heel jammer vinden dat we bijna geen contact meer hebben..Maargoed, misschien moet er even weer wat tijd overheen gaan voor we elkaar weer normaal kunnen spreken. Lijkt me ronduit kut als ik haar nu voorgoed kwijt ben (ook qua vriendschap..) omdat we het altijd zo goed met elkaar konden vinden..
Daar zit ik momenteel ook mee. Heb mezelf voorgenomen om pas weer contact op te nemen als ik er helemaal overheen ben en er geen bijbedoelingen meer zijn als ik haar opbel.quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef Skv het volgende:
Ik hoop gewoon dat het op den duur weer een beetje komt. Helemaal geen contact zou echt raar zijn, na 2,5 jaar elkaar dagelijks gezien te hebben.. Het is ook niet dat we nog verder ruzie hebben oid. Ben alleen bang dat zodra ik dr weer vaak ga spreken, ik mezelf weer dingen in het hoofd ga halen ofzo.Daar moet ik voor oppassen, anders ga ik me weer eneurm klote voelen
Skv jou verhaal komt erg overeen met het mijne....quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef Skv het volgende:
Ik hoop gewoon dat het op den duur weer een beetje komt. Helemaal geen contact zou echt raar zijn, na 2,5 jaar elkaar dagelijks gezien te hebben.. Het is ook niet dat we nog verder ruzie hebben oid. Ben alleen bang dat zodra ik dr weer vaak ga spreken, ik mezelf weer dingen in het hoofd ga halen ofzo.Daar moet ik voor oppassen, anders ga ik me weer eneurm klote voelen
Dat zou wel lekker makkelijk zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
en dan zul je zien dat het dan ineens ook niet meer zo nodig hoeft voor jou!
Een totaal andere wereld, waar geen gebeurtenissen of herinneringen aan jullie 'samen' zit, helpt bij mij nogal heb ik het idee. Snap wat je bedoeld, maar hoe stom het ook klinkt: Doorbikkelen, ga dingen doen, geniet!quote:Op maandag 23 april 2007 12:19 schreef kebabkever het volgende:
Ja mischien is het ook wel goed dat ik nu in engeland zit weer en even niet in de bekende omgeving zit...Weet het niet. Het gevoel is wel erg leeg zeg:(
Dat is het beste wat je kunt doen.quote:Op maandag 23 april 2007 10:15 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Daar zit ik momenteel ook mee. Heb mezelf voorgenomen om pas weer contact op te nemen als ik er helemaal overheen ben en er geen bijbedoelingen meer zijn als ik haar opbel.
Bij mij is het nu ook zo lang ongeveer geleden, heel langzaam went lichaam en geest aan de nieuwe situatie, alleen soms nog we lde trekjes om te checken of ze ergens isquote:Op maandag 23 april 2007 20:53 schreef Fleur_Powers het volgende:
Ik had 45, dat viel echt tegen. Het is nu 2 maanden geleden dat ik het uit heb gemaakt na 1.5 jaar. Ik wil hem zeker niet terug ( I got my Pride, zie test), het is meer het gemis van iemand, denk ik. Ik ben er even helemaal klaar mee, met gasten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |